13 Ağustos 2016 Cumartesi

Fonex | Gummy Premium Sakal Bakım Seti

Merhabalar!
Bugün sizlere erkek arkadaşıma hediye olarak Fonex markasından aldığım Gummy Premium Sakal Bakım Seti'nden bahsetmek istiyorum. Daha doğrusu; erkek arkadaşım etkilerini söyleyip, ben size aktarıcam. Eğer sizde eşinize, nişanlınıza, kardeşinize veya erkek arkadaşınıza ufak süprizler yapmayı seviyorsanız gelin hep birlikte inceleyelim!

fonex-gummy-premium-sakal-bakim-seti
Fonex | Gummy Premium Sakal Bakım Seti

Ürünün vaadi kısa ve net aslında. Daha gür, canlı, parlak, düzgün ve bakımlı sakallar için üretilmiş. Biz bayanlar bakımımıza dikkat ediyorsak, erkeklerin de etmesi gerektiğini düşünüyorum. Hazır bende almışken, belki sizinde ilginizi çeker diyip yazısını yazmak istedim. Ayrıca set halinde satıldığı gibi tek tek de satılıyor ve şuan indirimde olduğunu belirtmek istiyorum. 


fonex-gummy-premium-sakal-bakim-seti
Fonex | Gummy Premium Sakal Bakım Seti
Sakal Bakım Yağı
Argan yağı, badem yağı, jojoba yağı ve hindistan cevizi yağının dengeli bir karışımından oluşur.

- Argan yağı nemlendirir, Badem yağı güçlendirir, Jojoba yağı besler, Hindistan cevizi yağı parlaklık verir
- Sakala şekil vermeyi kolaylaştırır.

Arkadaşımın yorumlarına gelicek olursak; sürdükten hemen ortalama 2-3 dakika içinde etkisini gösteriyor ve sakalı çok güzel yumuşatıp parlaklık veriyor. Ama dikkatli olunması gereken bir nokta var. Yarım saati geçmemeli yani sakala masaj yoluyla ortalama 3 dakika boyunca uyguladıktan sonra 25-30 dk sonunda şampuanla yıkamak gerekiyor. Çok fazla sürmemekte fayda var. 1-2 fıs yeterli.

fonex-gummy-premium-sakal-bakim-seti
Fonex | Gummy Premium Sakal Bakım Seti
Sakal Şampuanı
Özellikle sakal için tasarlanmış formülü ile sakalınızı temizlerken içeriğindeki vitaminler ve bitkisel ekstralar sayesinde sakalı yumuşatır.
- Kepeği önlemeye yardımcı olur. 
- İçerisindeki keratin ile sakalı besler ve canlandırır.
- E vitamini cildinizi dış etkenlerden korumaya yardımcı olur.

fonex-gummy-premium-sakal-bakim-seti
Fonex | Gummy Premium Sakal Bakım Seti

Arkadaşımın yorumları; setteki en güzel ürün diyebilirim. Sakal için gereken rahatlamayı veriyor. Sakalı sık ve sert olan çoğu erkek yanaklarının sakal yüzünden yorulduğunu hisseder. Şampuan kısa süreli bile olsa o rahatlamayı veriyor, sadece bunun için bile alınır. Sakalın yapısı saçdan farklı olduğu için normal saç şampuanları zamanla sakalı yıpratıyor. O yüzden sakal şampuanı olması önemli.

fonex-gummy-premium-sakal-bakim-seti
Fonex | Gummy Premium Sakal Bakım Seti
Sakal Bakım Kremi
İçerdiği vitamin ve bitkisel ekstrat kompleksi ile sakalı nemlendirir, yumuşatır. Kolay tarama sağlar. İçeriğindeki buğday proteini sakalı besler, argan yağı canlılık verir.

Bakım kremi içinde ilk başta kokusu mükemmel diyebilirim. Hatta parfümü olsa alabilirim o derece güzel kokuyor. Bakım kremi de şampuandan hemen sonra uygulanması gerekiyor. 
Ama tavsiyem sakalı şampuanla yıkadıktan sonra sakalı, hafif köpüklü bırakıp bakım kremini uygulamak. Böyle çok daha güzel sonuç aldım.

fonex-gummy-premium-sakal-bakim-seti
Fonex | Gummy Premium Sakal Bakım Seti
Gummy Bıyık Waxı
Bıyık ve sakalınıza şekil vermek için Gummy Bıyık Waxı kullanabilirsiniz. Türkiye'de ilk defa satıştadır.
- Nemlendirir ve şekillendirir, parlaklık verir ve besler, bıyıklara tutuş sağlar. 

Son olarak da wax ile şekil veriyorsunuz. Kokusu diğerlerine göre daha ağır olsa da güzel bir ürün. Verdiği nem yeterli. Sakallarımın bir kaç hafta içinde daha parlak olduğunu gözlemledim.

fonex-gummy-premium-sakal-bakim-seti
Fonex | Gummy Premium Sakal Bakım Seti
Kısacası; ürünü çok beğendi. Bende iyiki almışım dedim. Siteden de biraz bahsetmem gerekirse; 25 TL ve üzeri her alışverişiniz de ücretsiz kargo. 16:00'a kadar verilen her sipariş, ertesi gün elinizde oluyor. İade veya değişim şansınız da var. Bu seti incelemek isterseniz buradan bakabilirsiniz.
Fiyatı: 134,90 TL ( Şuan indirimde 79,90 TL )

Bir sonraki yazılarda görüşmek üzere, hoşçakalın! :)

30 yorum:

  1. Görmüştüm bunu kesinlikle sakal seven erkek arkadaşa, sevgiliye, eşine alınabilecek hediye yorumların için sana ve erkek arkadaşına teşekkürler Çağla. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim güzel yorumunuz için :)

      Sil
  2. bu muhteşem bir set olmuş canım, harika anlatmışsın ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim, teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Fiyatı ne güzelmiş onun öyle :)))

    Bi erkek arkadaşım bile yok hediye paketi yapayım cano :D Ama güzel bir paylaşım olmuş ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha canım benim olsun ^^ Teşekkür ederimm

      Sil
  4. Erkek arkadaşın için güzel bir hediye olmuş güle güle kullansın :))

    YanıtlaSil
  5. Benim sakallarim degilde saclarim sert saclara uygulasak ayni tepkiyi verirmi acaba. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç bir bilgim yok :D İsterseniz siteyi inceleyin belki saç içinde vardır

      Sil
  6. Çok güzel anlatmışsın Çağla, sakal bakım ürünleri olduğunu bilmiyordum. Hoş son senelerde sakallar uzayıp, bakımına özen gösteren erkekler arttıkça dahası da gelir herhalde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz nasıl uğraşıyorsak onlarında uğraşması lazım :)) Teşekkür ederim <3

      Sil
  7. Rahatlıkla önerelim o halde ;)

    YanıtlaSil
  8. kuzum ellerine sağlık, bende erkek arkadaşım için bakabilirim buna :) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim birtanem işe yaradıysa cok sevindim <3

      Sil
  9. Böyle güzel bir blogger'ı bloğumda görmek harika bir şeref,mükemmel bir blog.Hemen takibe aldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim <3 Nasıl mutlu oldum, gururlandım sayenizde ^^

      Sil
  10. Bu seti ilk defa görüyorum. Markanın briyantini evimizden eksik olmaz,hatta yedekli olarak bulunur eşim kullanır. Bundan da bahsedeyim ona.
    Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnun kalır insallah benimde sevdiğim bir marka Fonex :)

      Sil
  11. İlk kez gördüm bende eşim için bakayim:)

    YanıtlaSil
  12. Sakal için biraz daha beklemem lazım ama siteye baktım ve saçlar içinde bir şeyler yapıyorlarmış hayırlısı :) Sitende bana göre pek bir şey yok ama girip okuyorum çünkü sende bizim dostumuz sun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler desteğin için Samet :)

      Sil

Blogtaki resimler ve yazılar kendime aittir. İzinsiz kopyalanamaz, kaynak gösterilmeden kullanılamaz.
back to top