9 Ocak 2016 Cumartesi

Avon- True Colour Allıklar

Herkese yeniden merhaba, 

Öncelikle şunu belirtmek istiyorum. Makyajı çok sevdiğim ve kullandığım ürünleri anlatmak istediğim için bu blogu açtım. Çok çok pahalı ürünler hariç bir çok ürünü kullandım ve benim niye blogum olmasın diye düşündüm. 

Bu işi meslek, ticaret gibi kesinlikle görmüyorum. Makyaj yapmayı çok seviyorum sadece bu. Burda paylaştığım her şey kendi düşüncelerim. Tabiki renkler ve zevkler tartışılır. Ben beğenmem, bir başkası çok sever. Umarım anlamışsınızdır beni. :) 

Avon'un alllıklarına gelicek olursak; 

Avon- True Colour Allıklar
Avon- True Colour Allıklar

Pigmentasyonlarının çok olduğunu düşünüyorum. Bende şuan 2 tane rengi var;  russet ve ideal luminous. 


Russet'i kırmızı rujlarla tercih ediyorum. Doğal bir bitişi var. Allık fırçası kullanışlı, çantaya atmalık bir ürün! Ben de 3-4 saat kalıcılığı oldu. Bir de tozutmuyor. Uygun fiyatlı olması cabası :) 


Ideal Luminous içerisinde ışıltılar olan bir allık. Pembemsi bir ton. Yüze uygulandığı an ışıl ışıl parlıyorsunuz. 
Fazla uygulanmadığı taktir de yaz için ideal. :)
Fiyatı: 29,90 TL

Bana ulaşın: Twitter/Snapchat/Instagram: caglagormenoglu


4 yorum:

  1. Renkleri baya güzelmiş kataloğa belli olmuyordu. Avon'un siparişi vereceğimde denerim mutlaka birini. Ben de GFC'den takibe beklerim canım.

    YanıtlaSil

Blogtaki resimler ve yazılar kendime aittir. İzinsiz kopyalanamaz, kaynak gösterilmeden kullanılamaz.
back to top