7 Ocak 2016 Perşembe

Nivea- Pürüz Karşıtı Tonik

Merhabalar, 
Bugün ikinci Nivea ürünüm bir tonik. 
Dış ambalajını çok sevdim. Yapısı da su gibi akışkan. 

Nivea-puruz-karsiti-tonik
Nivea- Pürüz Karşıtı Tonik
Nivea-puruz-karsiti-tonik

Bazı bloggerlar hiç beğenmediğini, hatta hiç makyajını temizlemediğini söylemiş. Aksine bence temizliyor. Bana orda çalışan bayan önerdiğinde hemen internetten araştırdım kimse sevmediğini belirtmiş. Açıkcası aldığım için üzülmüştüm. Tabiki denedim ve sonuç olumlu! 
Göz makyajımı temizliyorum, daha sonra yüzümü, yüzümde sivilce yoksa Peeling etkili jel vee arkasından tonik!

Nivea-puruz-karsiti-tonik


Daha önce hiç tonik uygulamadığım için çok büyük bi beklentiyle almadım. 
Ama ben bu kadar işleme rağmen en son toniği uyguladığımda yine makyaj çıkıyor. Onları da alıyor ve bu konuda içim rahat. 
Arkasından nemlendiricimi de uyguluyorum. Oh miis. 
Yüzüm yumuşacık.. 
Benimki problemli ciltler için. 
Vaatleri;
Cildi temizlemek ve canlandırmak, cilt kusur ve pürüzlerini önlemeye yardım etmek.
Bu toniği bir parça pamuğa sıkarak temiz yüzünüze uygulamanız gerek. 
Durulamaya da gerek yok.
Başka herhangi bir tonik kullanmadım. O yüzden karşılaştırma yapmıyorum. Ama benim için yeterli oldu. Fiyatı da gayet uygun. Tercih edebilirsiniz :) 
Fiyatı:18 TL 

Bana ulaşın: Twitter/Snapchat/Instagram: caglagormenoglu

4 yorum:

Blogtaki resimler ve yazılar kendime aittir. İzinsiz kopyalanamaz, kaynak gösterilmeden kullanılamaz.
back to top