6 Ocak 2016 Çarşamba

Nivea- Care Colour NUDE

Herkese merhaba! 
Yeni bir ürün ile karşınızdayım. 
Nivea'nın bu yeni çıkarmış olduğu dudak nemlendiricilerini satın aldım. 
Vaat ettiklerini bence gerçekleştiriyor. Öncelikle ; 
Pantenol içeren 2si 1 arada formülüyle dudak bakımını kolaylaştırıyor. Ürünün iç kısmındaki bakım katmanı dudaklara yoğun bakım yaparken dıştaki renk katmanı ise renk ve ışıltı veriyor. 
Bendeki rengi NUDE. Ben çok sevdim. Hem nemlendiriyor hem de renk veriyor. Üstelik içindeki ışıltılar çok doğal. Çantaya atmalık! 

Nivea- Care Colour NUDE
Nivea- Care Colour NUDE

Nivea'nın önceki serisinden de almıştım. Bence nemlendiriciliği aynı düzeyde. Fakat dudak nemlendiricilerinden çok da bir şey beklememek gerek. Bunu aldığımda da büyük beklentilerim yoktu. Hemen çatlaklar düzelsin diye bir şey söz konusu değil. 
Yazın değil de kışın dudaklarımız inanılmaz çatlıyor. Benim dudaklarım nemlendirici sürmeden ruju kabul etmiyor. Bu kötü görüntü için bir sürü çözüm yolu var aslında. Eğer ruj dudaklarınızda güzel dursun istiyorsanız; bir miktar zeytinyağı ve şekeri karıştırıp dudaklarınıza Peeling yapabilirsiniz. 
Fiyatı: 6TL. 

Bana ulaşın: Twitter/Snapchat/Instagram: caglagormenoglu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogtaki resimler ve yazılar kendime aittir. İzinsiz kopyalanamaz, kaynak gösterilmeden kullanılamaz.
back to top