30 Ağustos 2016 Salı

Çantamda Ne Var? | Mim ❤

Merhabalar!
Bugün sizlere çok severek kullandığım çantamda, neler olduğunu anlatıcam. Başkalarının çantalarında neler olduğunu hep merak ederdim. Eğer sizde günlük dışarı çıkarken yanıma aldıklarımı merak ediyorsanız gelin hep birlikte inceleyim!

cantamda-ne-var
Çantamda Ne Var?

Çantam, baya geniş ve kullanışlı. İsterseniz omzunuza asabilir, isterseniz de elinizde tutabilirsiniz. Ben genel olarak elimde tutmayı tercih ediyorum.

cantamda-ne-var
Çantamda Ne Var?

Üç bölmesi var. Asıl fermuarlı tarafı kullanabildiğiniz gibi yan taraflarını da kullanabilirsiniz. Çantanın fiyatını malesef bilmiyorum, ama yeni sezon olduğu için rahatlıkla bulabilceğinizi düşünüyorum. Markası Stradivarius.

cantamda-ne-var
Çantamda Ne Var?

İlk olarak elime cüzdanım geliyor. Bunuda yeni sezondan satın aldım. Siyah beyazı çok fazla seviyorum nerdeyse her kombinimde kullanıyorum. Cüzdanın da içi özellikle kartlarınızı koymak için oldukça kullanışlı. Markası Koton, 40 TL civarı bir fiyata almıştım. 
Vücut Spreyi olarak yıllardır Avon markasının Incandessence parfümünü kullanıyorum. Tavsiye edebilceğim çok hoş kokulu bir vücut spreyi. 
Peçete veya ıslak mendilsiz dışarı çıkmamaya çalışıyorum. Üstündeki kalpler ve rengi yüzünden satın almıştım. 

cantamda-ne-var
Çantamda Ne Var?

Vee tabiki not defteri! Olmazsa olmazlarımdan. Aklıma bloğum için fikir geldiği an yazıyorum, benim gibi unutkanlık probleminiz varsa işe yarıyor. Yanında da siyah kalemim.
Tarak neden diyebilirsiniz. Ama saçlarım rüzgardan veya sıcaktan çok çabuk şekil değiştirebiliyor, düz saç sevdiğimden ve karışmaması için fırsat buldukça tarıyorum.

cantamda-ne-var
Çantamda Ne Var?

İzmirde kullanılan kentkart, ev anahtarım ve kulaklığım da çantamdan ayırmadıklarım.

cantamda-ne-var
Çantamda Ne Var?

Eve' de gezerken desenli beyaz makyaj çantasını aldım. Fiyatı da 7,50 TL ydi. Açıkcası sırf dış görünüşünden dolayı almak istedim. Bunuda yeni aldım, şuan bulabilirsiniz.
Su içmeyi alışkanlık halime getirdiğim için yanımda mutlaka su bulunduruyorum. Bu da Nivea'nın setinden çıktı. Watsons'dan almıştım, hala satılıyor olabilir.

Makyaj Çantamdakinler:

cantamda-ne-var
Çantamda Ne Var?

Dışarda hemen düzeltmem gerektiğinde yanımda o gün ne kullandıysam o allığı alıyorum. Benim bugün yanımda olan MAC Peachykeen allığım ve Avon'un allık fırçası.
Günlük en sevdiğim Flormar kalemlerinden 229 numaralı ruj.
Son olarak, dışarda kapatıcımı tazelemek istediğimde kullandığım Essence Camouflage Cream Concealer, ne kadar çok sevdiğimi görebilirsiniz.

İşte benim genel olarak çantamda taşıdıklarım bu kadardı. Umarım keyifle okumuşsunuzdur.Sizler neler alıyorsunuz, benimle paylaşmayı unutmayın.
Birkaç arkadaşımında isteğiyle yazıyı mim yapmak istiyorum ve çantasını merak ettiğim arkadaşlarımı etiketliyorum. Etiketlemediklerim, unuttuklarım olursa şimdiden kusura bakmayın. Herkesi davet ediyorum!

Ause Esua
Sevdanın Zillisi
Hüzün Sarısı
Kısaca Dodi
Gökçe Bağtır
Nilgün Aydın
Duygun Evrim Su
Deneyen Bayan
Kübra Gülen
Bir Güzellik Hikayesi
Yeliz'in Keşifleri
Gözde'nin Evinden
Filiz Şahin
Ümran Tuncer

Bir sonraki yazılarda görüşmek üzere, hoşçakalın! :)

74 yorum:

  1. Evet kuzum kapatıcı şahane ya her gün kullanıyorum resmen ^^ Teşekkürr ederim birtanem daha güzelleri senin olsuuun <3

    YanıtlaSil
  2. En sevdiğim şeylerden biride bu benim çantam da buna benzer ama hep karışık oluyor mim tarzı yapsaydın keşke sayende başka insanlarında çantalarını görürdük 😀 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa hiç aklıma gelmemişti istersen sende paylaş bende seninkini merak ettim :)

      Sil
  3. Benim de çantamda ne ararsan bulursun :) Karman çorman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah genelde öyle oluyor bende temizlemeye hep üşenirim :)

      Sil
  4. Çantan da çok güzel Çağla, güle güle kullan. Benim çantada emzik, ıslak mendil, bebek bezi filan :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler <3 Olsun ilerde benimde öyle olucak :))

      Sil
  5. Çantanı çok beğendim canım, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  6. Güzelliklerle dolu bir çanta. Ancak kalem rujlar dudağımı çok kurutuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde mat oldukları için çok fazla kurutuyorlar ama günlük rujumu tazelemede kullanıyorum :)

      Sil
  7. Bebeğim çok güzel bir yazı olmuş şu kapatıcıdan benimde artık alma zamanım geldi yazı için eline sağlık 😊❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum bulduğun yerde hemen kap, yok satıyor bir türlü bulamıyorum :) Öptüm cok birtanem <3

      Sil
  8. kuzum eline sağlık, çantanda gereksiz hiç bir şey yok :) bence de bu yazıyı mim yapıp bizi davet etmelisin :)) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum senden de bekliyorum ozaman bilgisayara geçtiğimde düzelticem, teşekkür ederim <3

      Sil
    2. bebeğim çok teşekkürler =) yarının yazısı bu olsun mutlaka katılıyorum <3

      Sil
    3. Çok mutluuu oldummm o zamann teşekkürler :))

      Sil
  9. Very nice post! Love it! :))
    Would you like to follow each other?
    Fashion, Beauty and Style

    YanıtlaSil
  10. Incandessence ve Mac Peachykeen favorim benimde :)

    YanıtlaSil
  11. çantana ve cüzdana bayıldım kuzum :)

    YanıtlaSil
  12. Cantan cok guzeel <3 makyaj çantan süper; az ve öz. Genellikle kozmetik bloggerları bütün makyaj koleksiyonuyla dışarı çıkıyor :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, bence o kadarına gerek yok :))

      Sil
  13. Cüzdana bayıldım!!! Benim yanıma aldıklarım biraz çantanın boyutuna göre değişiyor ama YSL Touche Eclat kapatıcım, migren için Çin Yağı ve Cataflam, Golden Rose 6'lı mini ruj, cüzdanım, dereceli gözlüğüm, mini lens solüsyonu ve lens kabım olmazsa olmazlardan :) Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimle paylaştığınız için çok teşekkür ederim, sizinde çantanızı merak ettim :)

      Sil
  14. Çantanı ve cüzdanını beğendim. :) Incandessence benimde sevdiğim vücut spreylerinden. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokusunu çok seviyorum evde parfümü, vücut spreyi herşeyi var :))

      Sil
  15. Çanta taşıması hiç sevmiyorum normalde, ama mecbur işte ����
    Olabildiğince küçük çanta taşırdım, şimdi sırt çantası daha iyi geliyor...
    Stradivarusa gitmeyeli baya oluyor galiba yaa��
    Cüzdanın deseni güzelmiş, vücut spreyinı de cok merak ettim ��
    Genel olarak hoş çanta içeriği, elzem şeyler ������

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sırt çantaları da vardı. Bir bak istersen Kore Fenomenii ^^ Teşekkür ederim :))

      Sil
  16. Cüzdan çok tatlı ben de büyük çanta seviyorum:) her şeyi yanımda taşımak adetim var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelde bende öyleyim özel günler dışında :)

      Sil
  17. Yanıtlar
    1. Defterleri seversin ablam :)

      Sil
    2. Davetini gördüm kuzum ama güzel görüntü cekebilir miyim bilemedigimden bahsetmedim, eger güzel kareler yakalarsam katilirim cok tesekkür ederim :*

      Sil
    3. Ben teşekkür ederim ablacımm <3

      Sil
  18. Hepsi çok güzel canım mutlulukla kullan :* Davetin için ayrıca teşekkür ederim en kısa zamanda katılacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu olurum Yeliz'cim teşekkür ederim <3

      Sil
  19. Kesinlikle kadınların çantası her zman acil durum kiti gibi oluyor :D Neden erkeklerin sadece cüzdana ihtiyacı oluyorda bizim bi dünya şeye ihtiyacımız oluyor bilmiyorum :D

    YanıtlaSil
  20. Okumayı sevdiğim bitenler yazısı gibi bir yazı daha. Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  21. Çocukken çok merak ederdim yetişkinlerin çanta içini:))
    İlk boşlukta gerçekleştirmeye çalışacağım mimi. Aslında instagramda video çekmemi isteyenler olmuştu. Bakarsın video ile karşılık veririm mime:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım cok sevinirim, keyifle izlerim <3 Bekliyorummm ozaman :)

      Sil
  22. Harika bir yazı olmuş.Severek okudum.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  23. bende en kısa zamanda katılıyorum canım
    sevgiler

    YanıtlaSil
  24. Canimm ben yazdimm bile seninkinide keyifle okudum ellerine saglik😘

    YanıtlaSil
  25. Fotoğraflar çok hoştu, içim açıldı. Taam bir genç kız çantası dedim, şık bakımlı. Concealer makyaj altında kalmıyor mu? Yani dışarıda tazelenebiliyor mu?
    sU ŞİŞEsi ben de taşıyorum artık. Çok susayan bi tip olduğum için, restaurantlarda da kullanıyorum valla. Hem minnacık sulara 3 lira vermemiş oluyorum.
    bu arada allığın olduğu resimde hem allığın hem de dudak kaleminin tonlarına bayıldım. Hepsini güşe güle kullanın.
    Sevgiler, takibe alıyorum, bana da beklerim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa çok sevindim zaten sizi takip ediyorum teşekkür ederim güzel yorumlarınız için :) Tabiki concealer tazelenebiliyor, birde ben pudrayla sabitlemeyi sevmediğim için gün içerisinde ucup gidiyor. Dışarda pratikliğinden dolayı bu ürünü kullanıyorum pıt pıt hareketlerle hemen yapabiliyorum :)

      Sevgiler <3

      Sil
  26. çok güzel bir paylaşım olmuş :) Ben zaten çantamda ne var videolarına bayılıyorum bloga yazmak da çok hoş olmuş :)) Çok keyif aldım okurken :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende izlemeyi cok seviyorum aklıma geldi yazıyım dedim, daha ne istiyim o zaman keyif aldıysanız ne mutlu bana :)

      Sil
  27. Uzun zamandır mim yapmamıştım.Hafta sonu bunu yaparım inşallah ❤️

    YanıtlaSil
  28. Mim yayınlamama kararım olmasaydı güzel mimmiş katılmak isterim :) Gayet temiz bir çanta içi, az ve öz, keyifle okudum canım ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum dikkat ettim hiç yazmıyorsunuz, ondan eklemedim yoksa ilk aklıma gelensiniz :) Teşekkür ederim

      Sil
  29. Her şey olması gerektiği kadar, cüzdanına ayrı bayıldım canım :)

    YanıtlaSil
  30. En yakın zamanda bu mimi gerçekleştiricem canım. Farklı bir mim. Ama benim çanta biraz boş oluyor ;) Zaten çoğunlukla clutch tarzı kullandığimdan neresine ne sığsın

    YanıtlaSil
  31. Bir beşiktaşlı olarak cüzdana bayıldığımı söylemem gerek, hatta aşık oldum. Ben makyaj malzemelerinden yanıma sadece ruj veya dudak kremi alıyorum, dışarıda makyaj yapma ya da tazeleme huyum yoktur o yüzden kullanırsam bir bunu kullanıyorum, onu da çantamın küçük bir gözüne koyuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anladım ben yinede yanımda tutuyorum gerekirse diye :) Teşekkür ederim yorumunuz için

      Sil
  32. Çantanıza bayıldım ayrıca cüzdanın çok şık :) Emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  33. ovv bu ne güzel bi mm olmuş böyle hep merak etmişimdir :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum seni etiketlemeyi unutmuşum, istersen sende katıl :)

      Sil
  34. Harikaa önce Duygunda okudum şimdi sende bayıldımmm , harika bir mim olmuş çağlacığım.

    YanıtlaSil
  35. Doludur diye okudum ama bende daha çok ivir zivir varmis :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben pek ağır taşımayı sevmiyorum ondandır :))

      Sil
  36. Ne guzel bi yazi olmus. Benim cantam degik valizimde ne var desem yeridir. Her sey var anneyim ya ondan 😂😂

    YanıtlaSil

Blogtaki resimler ve yazılar kendime aittir. İzinsiz kopyalanamaz, kaynak gösterilmeden kullanılamaz.
back to top