27 Aralık 2016 Salı

H&M Beyaz Makyaj Süngeri

Merhabalar!
Bugün sizlere H&M mağazalarında bulabileceğiniz beyaz makyaj süngerinden bahsetmek istiyorum. Peki yumuşak mı, ürünü fazla mı emiyor az mı? Merak ediyorsanız gelin hep birlikte inceleyelim!

hm-beyaz-makyaj-sungeri
H&M Beyaz Makyaj Süngeri

Bu süngerlerin farklı renkleri de mevcut. Ama en çok ses getiren beyazlar oldu. Hatta duyulduktan sonra kara borsa olan ve hiçbir yerde bulunamayan süngerlerdi. Üç tane alıp uzun süre deneyelimledikten sonra gönül rahatlığıyla sizlerle paylaşabilirim artık.

hm-beyaz-makyaj-sungeri
H&M Beyaz Makyaj Süngeri

Soldaki kuru, sağdaki ıslak hali. Öncelikle ürün çok fazla emiyor. Bunun önüne geçmek için ilk önce fondötenimi fırça yardımıyla dağıtıp, üzerinden süngerle geçiyorum. Bu sayede minimum ürün emiyor ve daha homojen dağıtıyorum. Ayrıca beyaz olması nedeniyle de sürekli yıkamak gerekiyor. Bu aşamada beyaz sabun kullanıyorum, çok memnunum tavsiye ederim. Kuru halini göz altıma kapatıcı uygularken kullanıyorum. Bence daha az ürün emdi, kuruyken fondöten sürümü çok zor olduğu için sadece gözaltımda kuru kullandım. Çünkü yüz için daha sert kalıyor. Islattıktan sonra ise çok yumuşak podufuk bir sünger haline geldi. Fakat belli bir süre sonra sünger, hamur gibi kıvam alıyor ve çabuk küfleniyor. Ben yine de uygun fiyatı ve işimi görmesi sayesinde buldukça alıyorum. 
Fiyatı:7 TL

Bir sonraki yazılarda görüşmek üzere, hoşçakalın! :)

50 yorum:

  1. En sevdiğim sünger 2senedir kullanıyorum çok memnunum 😊Güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. bulursam bende alacağım :)

    YanıtlaSil
  3. fiyatı bence performansına göre çok iyi olan bir sünger bu canım güle güle kullan

    YanıtlaSil
  4. bizim buralarda hm yok maalesef çok övgüler aldığını duyuyorum ama süngere ulaşamıyorum ufak tefek süngerlerle idare etmeye çalışıyorum :) Çağlacım blogumda yılbaşı çekilişi yapıyorum -ilk çekilişm- senin de katılmanı ve desteğini görmeyi çok isterim ^^

    YanıtlaSil
  5. bizim buralarda hm yok maalesef çok övgüler aldığını duyuyorum ama süngere ulaşamıyorum ufak tefek süngerlerle idare etmeye çalışıyorum :) Çağlacım blogumda yılbaşı çekilişi yapıyorum -ilk çekilişm- senin de katılmanı ve desteğini görmeyi çok isterim ^^

    YanıtlaSil
  6. canım benim de denemek istediğim, merakla aradığım bir sünger bu. ama eğer çok ürün emiyorsa aslında almasam da olur demek ki, çünkü fazla ürün emen süngerleri çok sık yıkamak gerekiyor, ben haftada birden fazla vakit bualmıyorum yıkama işine :D eline sağlık güzelim, sevgiler =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum aşırı ürün emiyor ve gerçekten israfdan başka birşey değil. Bende hafta da bir yıkayabiliyorum, baya zor oluyor. Öptüm kocaman :*

      Sil
  7. Bende daha önce fırçasını alıp kullandım, kullanmaya da devam ediyor gayet güzeller :) Fiyat olarak buda çok uygunmuş Çağla, bende bakabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fırçalarını hiç denemedim, bir daha ki gidişimde bakıcam :)

      Sil
  8. Kardeşim epey merak ediyordu bu ürünü, hatta bulamayınca alan bir arkadaşına söylemişti, sonra ne oldu bilmem. Fiyatı idealmiş, uçuk değil. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok zor buldum, buldukça da yedekliyorum :)

      Sil
  9. Güle güle kullanın,güzel ürünmüş. :)

    YanıtlaSil
  10. Güle güle kullanın. Fiyatı çok uygun... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. H&M ürünlerinin övgülerini o kadar çok duyuyorum ki en kısa sürede gidip incelemeliyim sanırım :))

    YanıtlaSil
  12. Ya bulamadım bunlardan ben.. Pembe olandan aldım mecburen. Ama o da baya iyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu da ben bulamadım bir türlü denk gelmedi :/

      Sil
  13. H&M süngerlerine bayılıyorum güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  14. süngerleri harikaaa güle güle kullan canım😍

    YanıtlaSil
  15. Ben de cok ürün emmidiginden pek sevmedim baslarda ayrica yikarken de tamamen temizleyemedigimi farkettim bu sebeple unuttum varligini, tekrar denemeye devam edelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürün emiyor hemde baya fazla ama fiyatından dolayı almaya devam ediyorum :)

      Sil
  16. Benim de bir türlü bulamadığım üründür kendisi. Başka renkte olanlardan buldum,bunu aramaya devam ediyorum. :)

    YanıtlaSil
  17. Hiçbir mağazasında göremedim bu ürünü H&M'de...

    YanıtlaSil
  18. Ah keşke burda da H&M olsaydı da ben de alabilseydimmmm :/

    YanıtlaSil
  19. Merhabalar, yeni açmış olduğum blog'a beklerim;
    http://gezgiccift.blogspot.com.tr/
    Teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  20. Bunu bir türlü bulamıyorummm :/

    YanıtlaSil
  21. güzel bir süngere benziyor ama bulamıyorum
    1 yıldır şurdan kullanıyorum ben de uygun diye

    http://www.indirimvekalite.com/pratik-urunler-tv-urunleri-k-7/kozmetik-kisisel-bakim-k-10818/kadin-bakim-urunleri-k-10869/mucize-oval-makyaj-sungeri-u-137065.html#.WGdkGNSLSzc

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Markası yok sanırım. Eklips süngerlerine benziyor.

      Sil
  22. güzel bir süngere benziyor ama bulamıyorum
    1 yıldır şurdan kullanıyorum ben de uygun diye

    http://www.indirimvekalite.com/pratik-urunler-tv-urunleri-k-7/kozmetik-kisisel-bakim-k-10818/kadin-bakim-urunleri-k-10869/mucize-oval-makyaj-sungeri-u-137065.html#.WGdkGNSLSzc

    YanıtlaSil
  23. canım inşallah seninkide hemen küflenmez benimki hemen küflendi hiç anlamadım

    YanıtlaSil
  24. Gerçekten çok fazla emiyor ben ilk yıkadığımda şok geçirdim neredeyse elim kadar oldu ama çok pofidik insanın hep kullanası geliyor :)

    YanıtlaSil
  25. Bursa'da H&M bulunduğum yere uzak olduğu için gidemedim bir türlü, ama gitsem de bulamayacak gibiyim galiba :D

    YanıtlaSil
  26. merhaba,Blog'uma beklerim

    http://gezgiccift.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Blogtaki resimler ve yazılar kendime aittir. İzinsiz kopyalanamaz, kaynak gösterilmeden kullanılamaz.
back to top