3 Ocak 2017 Salı

Denebunu.com | Aralık Ayı Kutusu

Merhabalar!
Bugün sizlere denebunu.com sitesinden bahsetmek istiyorum. Bu ay bana hangi ürünler gelmiş, merak ediyorsanız gelin hep birlikte inceleyelim!

denebunucom-aralik-ayi-kutusu
Denebunu.com | Aralık Ayı Kutusu

Siteden kısaca bahsetmem gerekirse, tamamen ücretsiz olup herkesin katılabileceği bir platform. Üyeliğini aktifleştirdikten sonra o ay çıkıcak kutuyu bekliyorsunuz ve mailinize haber geliyor. Daha sonra kutudan istediğini belirtiyorsunuz. İki hafta içerisinde ise kutu elinizde! Sizden tek istedikleri, ürün yorumlarınız. Kullandıktan sonra siteye giriş yapıp, yorumluyorsunuz. İşte bu kadar!

denebunucom-aralik-ayi-kutusu
Denebunu.com | Aralık Ayı Kutusu

Aralık kutumda gelenler; 
- Kotex Günlük Ped Normal (2 adet)
- Kotex Ultra Normal Ped (2 adet)
- Urban Care Style Guide Elastic Curl Köpük
- Urban Care Extreme Resist Repair Şampuan, Krem, Maske
- Eti Aşk Tadında Fındıklı

Yılbaşına özel kutusu ve içerisinde olan ürünleriyle beni çok mutlu eden bir paket oldu. En merak ettiğim Urban Care'ın köpüğü olurken, Eti Aşk Tadında'ya bayıldım. Şiddetle tavsiye ederim. Çikolata krizimde sadece onu yemem yeterli oldu. Çok doyurucu ve bir o kadar güzel. Son olarak belirtmek istediğim ise, kutunun içinden çıkanlar herkeste farklı olabiliyor. Siteye kayıt yaparken hobilerinizi soruyor orda tercih yaptıklarınıza göre geliyor. Bunu unutmamakta fayda var. 

Bir sonraki yazılarda görüşmek üzere, hoşçakalın! :)

42 yorum:

  1. SÜPER GÖRÜNÜYOR... :) paylaşıma teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir site aslında kullanmak isteyip de tester 'ı olmadığı için bıraktığım çoğu ürünü deneme şansı buluyorum güle güle kullan tatlımm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öyle kuzum bu yüzden çok hoşuma gitti :)

      Sil
  3. Çok ilgimi çekti bir kaç defa daha görmüştüm. Yazın çok açıklayıcı olmuş bir inceleyeyim bari :) Çikolataa daha da ilgimi çekti tabi!!

    YanıtlaSil
  4. köpüğün yorumlarını bekliyorum canım :)
    güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
  5. Çok cici seyler canim güle güle kullan 😊

    YanıtlaSil
  6. Güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  7. Bende bu siteyi Yen'i farkettim ve üye oldum bakalım ilk paket ne zaman kısmet olacak, güle güle kullan
    blogdakicin.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Aralik kutusunu kacirdim :/ Güle güle kullan kuzu

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel bir paket olmuş Çağlacım. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  10. çok güzel görünüyorlar güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  11. Güzel ürünler ^^
    Bana da deterjan seti çıkmıştı ama kargo kayıplarda :)
    Güle güle kullan canım <3

    YanıtlaSil
  12. Güle güle kullan tatlım :)

    YanıtlaSil
  13. hüzün sarısı blog keşif etkinliğinden geliyorum, bende beklerim..
    sevgiler :)

    yenilenmeprojesi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  14. Ay ben bu paketleri çok seviyorum canım. Mutlulukla kullan canım...

    YanıtlaSil
  15. Benim kutuda sıvı çamaşır deterjanı varmış. Akmış bütün ürünler köpürmüş. Fotolarını siteye mail attım. Dönüş yaptılar ama bakalım sonuç ne olacak 🤔

    YanıtlaSil
  16. Güle güle kullan tatlım :)

    YanıtlaSil
  17. Uzun zamandır Urban Care'den bir ürün denemedim.Bu yeni seriyi merak ettim;)

    YanıtlaSil
  18. Daha önce denebunu üyeliğim vardı fakat hiç mail gelmedi kutu siparişi de yapamadım bunun sebebini biliyor musun acaba ?
    https://diilarakaya.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kayıt olurken en sonda ''Denebunu ile ilgili gelişmelerden haberdar olmak istiyorum.'' diye bir seçenek çıkıyor canım. Orayı işaretlemen gerekiyor :)

      Sil
  19. Bu ay ocak kutusu gelmedi ya :/ Çıkarmadılar yada yetiştirmediler sanırım

    YanıtlaSil

Blogtaki resimler ve yazılar kendime aittir. İzinsiz kopyalanamaz, kaynak gösterilmeden kullanılamaz.
back to top