15 Eylül 2016 Perşembe

Cocofina Organik Hindistan Cevizi Yağı

Merhabalar!
Bugün sizlere Cocofina markasının Organik Hindistan Cevizi Yağından bahsetmek istiyorum. Bu yağı nasıl kullanıyorum, saçlarımda ne kadar bekletiyorum ve işe yarıyor mu? Merak ediyorsanız gelin hep birlikte inceleyelim!

cocofina-organik-hindistan-cevizi-yagi
Cocofina Organik Hindistan Cevizi Yağı

İlk önce saçlarımdan bahsetmem gerekirse kuru ve bakım yapmazsam canlı gözükmüyor. Bu yüzden çok övülen hindistan cevizi yağını denemek istedim. Faydaları gerçekten çok fazla. 

Kısaca bahsetmek gerekirse;

- Makyajınızı temizleyebilirsiniz. Suya dayanıklı maskaları bile kolaylıkla çıkarır.
- Hamile bayanlar oluşacak çatlakları için; azalması ve görüntünün düzelmesi için kullanabilir.
- Tüm saça uygulanan hindistan cevizi yağı, saça parlaklık ve yumuşaklık kazandırır.
- Tırnaklarınıza masaj yaparak uygularsanız bakım yapmış ve nemlendirmiş olursunuz.
-Hindistan cevizi yağı ve şekeri birleştirerek vücudunuza peeling yapabilirsiniz.
-Katı halde iken dudaklarınıza sürüp dudak balmı gibi kullanabilirsiniz.
-Ve son olarak yemeklerinize katabilirsiniz.

cocofina-organik-hindistan-cevizi-yagi
Cocofina Organik Hindistan Cevizi Yağı

İnanılmaz memnun kaldığım bir yağ oldu ve artık saç bakım rutinimden eksik etmiyorum. Minik saçlarımın uzadığını, saçlarımın eskisinden çok daha fazla parladığını ve yumuşacık olduğunu gözlemledim. Peki nasıl kullanıyorum? Haftada bir bütün saçıma özellikle diplere masaj yaparak en az 4 saat bekletiyorum. Arkasından duşa giriyorum ve yıkıyorum. Burda dikkat etmeniz gereken bir nokta var. Duşa girdiğinizde saçınızı suyla temas ettirmeden önce şampuanınızı uygulayıp sonra yıkamanız gerekiyor. Yoksa hindistan cevizi yağı zor çıkıyor ve baya uğraşıyorsunuz. Ürün, dışarda beklediği zaman yağ kıvamına geliyor. Ben buzdolabında bekletmeyi tercih ediyorum. İstediğimde yeteri kadar ürün alıp, kullanıyorum. Çünkü buzdolabında iken katı bir form alıyor ve dudak balmı olarak kullanabiliyorum. Eğer sizde kuru, yıpranmış ve soluk gözüken saçlara sahipseniz bir şans verebilirsiniz. Watsons mağazalarında satılan bu yağı, bittikçe mutlaka almaya devam edeceğim.
Fiyatı:45 TL

Bir sonraki yazılarda görüşmek üzere, hoşçakalın! :)

48 yorum:

  1. Harika bir ürüne benziyor :)

    YanıtlaSil
  2. çok iyimiş canım baya faydalı çok teşekkürler <3 öptüümm iyi bayramlarr.. :)

    YanıtlaSil
  3. Hindistan cevizi yağını severek kullanıyorum bu markayı da görüp duruyordum elimdeki yağlar bitince deneyeceğim teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim, memnun kalırsın umarım :)

      Sil
  4. herkes çok memnun kalıyor ama denemeye korkuyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Bu yağ hep aklımda ama bir türlü nasip olmuyor, öyle yada böyle alıp denemek istiyorum bende seveni çok çünkü sende memnun kalmışsın.Ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, sende denersen yorumlarını bekliyorum :)

      Sil
  6. Daha öncede duydum ama hiç denememiştim yazı için teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  7. Ben de merak ediyorum alicam ilk firsatta, 4 saat beklemek benim icin ölüm ama 1 saat dursa yeter ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablam ne kadar cok durursa o kadar iyi, bence o sekilde yatabilirsin bile :)

      Sil
  8. Bende severek kullnıyorum canım.Paylaşım için teşekkürler :)) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Ben de severek kullanıyorum canım, mutlulukla kullan sen de :*

    YanıtlaSil
  10. Bende başka bir markanın yağını aldım henüz kullanmadım ama merak ettim iyice

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka deneyin, gözle görülür sonuc alıyorsunuz :)

      Sil
  11. Hindistan cevizi yağını denemeyen bir ben kaldım sanırım.Yakın zamanda denemek istiyorum artık...

    YanıtlaSil
  12. Ben de hindistan cevizciyimm :) çok amaçlı kullanıyorum ben de organik markasından almıştım, bitmek üzere..İlk aldığımda böyle katı haldeydi, şimdi sıcaktan tamamen sıvı yağa dönmüş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dışarda kaldığı zaman oda sıcaklığında eriyor, ben buzdolabında tutuyorum o yüzden :)

      Sil
  13. Ben de çok merak ediyorum bu ürünü faydaları da çokmuş <3

    YanıtlaSil
  14. Ben de çok merak ediyordum, farklı bir markayı aldım.Daha 2 kere kullandım gerçekten saçları güzel nemlendiriyor, parlak bir görüntü veriyor, sanki yıpranmış saç uçlarını onarıyor gibi ama biraz daha kullanmam lazım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzenli kullanımda farkı mutlaka görüyorsunuz, sonucu gördükçe bayılıyorum :)

      Sil
  15. Bu yağın faydaları gerçekten çok. Ben emzirirken göğüs ucundaki çatlaklara iyi geldiği için kullanmıştım. Ayrıca diğer katkılı maddelerden kremlerden daha iyi bebek için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa onu bilmiyordum. Hemen not aldım. Dediğiniz gibi kremlerden cok daha iyi :)

      Sil
  16. Bu sıralar tam da aradığım yazı olmuş, saçlarıma ne yaparsam yapıyım istediğim gibi paralaklık kazandıramıyorum mutlaka deneyeceğim, çok teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim insallah iyi gelir size de :)

      Sil
  17. En sevdiğim ürün saçlarım için kullanıyorum ve çok memnunum seninde sevmiş olmana sevindim kuzumm :*

    YanıtlaSil
  18. bende hala denemedim saçım için alsam iyi olacak :) teşekkürler canımmm

    YanıtlaSil
  19. Bu hindistan cevizi yağını son zamanlarda çok fazla görmeye başladım. Merak ediyorum bende, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  20. Güle güle kullan Çağla, farklı markadan aldım daha kullanmaya başlamadım. Bir ürünün bu kadar çok işe yaraması çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede, diğer markaları bende duyuyorum ama genel olarak ürün aynı. Memnun kalırsınız umarım :)

      Sil
  21. Bende bu markayı aldım hemen kullanmaya başladım daha 1defa kullandım.Saç çıkartma özelliğide var diye duydum gurlestirme özelliği onun için aldım ben asıl siz gurlestirdigini sac çıkardığını gördünüzmü acaba ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ön taraftaki küçük saçlarımın uzadığını gözlemledim, kesinlikle işe yarıyor :)

      Sil
  22. Yenilebilir ibaresi var mı acaba üzerinde?

    YanıtlaSil
  23. hindistan cevizi yağını ben de yumuşatma ve saçlarımı nemlendirme anlamında kullanıyorum ve çok beğeniyorum :)

    YanıtlaSil

Blogtaki resimler ve yazılar kendime aittir. İzinsiz kopyalanamaz, kaynak gösterilmeden kullanılamaz.
back to top