3 Eylül 2016 Cumartesi

Flormar Full Color Oje Serisi ❤

Merhabalar!
Bugün sizlere Flormar markasının Full Color serisinden satın almış olduğum ojelerden ve yapılarından bahsetmek istiyorum. Eğer sizde merak ediyorsanız, gelin hep birlikte inceleyelim!

flormar-full-color-oje-serisi
Flormar Full Color Oje Serisi ❤

Bu seride çok fazla renk skalası var. Ben tercihimi yazlık kullanabilceğim ve her zaman satın aldığım beyaz ojeden yana kullandım. Ayrıca üzerinde 8 ml oldukları ve 18 ayda tüketilmesi gerektiği yazıyor.

flormar-full-color-oje-serisi
Flormar Full Color Oje Serisi ❤

Benim tercih ettiğim renkler sırasıyla; FC14 Lavender Relaxtion, FC25 Utopia Vacation, FC16 Imaginary World ve FC01 Over the Alps. 

flormar-duo-color-oje-serisi
Flormar Full Color Oje Serisi ❤

Renkler tam anlamıyla şişede nasılsa, tırnakta da öyle duruyor. İlk katta renk vermesi çok başarılı. 
Tek kat uygulamama rağmen diğer ojelerle kalıcılığı aynı diyebilirim. Temizlik yaparken beyaz renkli Over the Alps ojeyi sürmüştüm, asla çıkmadı. Bu da demek oluyor ki performansları gayet güzel.

flormar-full-color-oje-serisi
Flormar Full Color Oje Serisi ❤

Hepsini tek kat sürmeme rağmen ne kadar güzel renklerini vermiş görebilirsiniz. Ben seriyi çok beğendim, daha fazla rengini de almaya devam etmeyi düşünüyorum. Tek bir sıkıntısı var; o da fırçası ince. Diğer ojelerdeki gibi uzun değil. Açıkcası benim için pek de sorun olmadı, ojelerimin çoğunun fırçası ince. Kalıcılığı ve renkleriyle benim gönlümü fethettiler bile! Sizinde bu seriden aldığınız oje varsa mutlaka bana yorum bırakmayı unutmayın.
Fiyatı:1,95 TL

Bir sonraki yazılarda görüşmek üzere, hoşçakalın! :)

54 yorum:

  1. Renkler çok ama çok güzel yaaaa :)))

    YanıtlaSil
  2. En açık olandan alıcam çok beğendim :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy al kuzum bende bir kaç tane daha alıcam :)

      Sil
  3. Bende aldım Fc44 tropic brown ve Fc40 Royal Maroon renklerini. Harika gerçekten. Fotoğraflarını çektim ama yazısını yazamadım bir türlü :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde öyleydi bir türlü yazamamıştım :))

      Sil
  4. Tek katta böyle renk vermesi muhteşem. Fiyatı da ucuz. Güle güle kullan :) Bende yakın zamanda bunlara bakacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum fiyatları bana da çok iyi geldi. Çünkü performanslarına göre baya uygun. :)

      Sil
  5. çok yakışmış, pembemsi olana bayıldım. bu seriden hiç ojem yok, çok ojem var diye almadım. sayende fikrim oldu <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlım, bence bakmalısın çok başarılılar <3

      Sil
  6. Bende Utopia Vacation, Lemoncello ve Penthouse var. Tek kelimeyle bayılıyorum, tek katta bu kadar iyi örtücülük veren oje kullanmadım ve fiyatı çok uygun. Bende olmayan bütün renkleri toplayacağım ben de hunharca :D Sizdeki renklerden de Lavender Relaxtion'a yakın rengim olduğum için tercih etmesem de diğer kalanları edineceğim kesinlikle. Umarım Flormar bu seriyi hiç kaldırmaz . Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizdeki renklere bende bakmak istiyorum. Bu serisi gerçekten harika olmuş. Umarım kaldırmaz :) Teşekkür ederim sizde güle güle kullanın <3

      Sil
  7. Renklere bayıldım.Ama favorim beyaz :)

    YanıtlaSil
  8. Renklere bayıldım.Ama favorim beyaz :)

    YanıtlaSil
  9. Güle güle neşeyle kullan bende de sandy toes rengi var gerçekten yapısı çok hoşuma gitti örtücülüğü ve sürüm0 küçük fırçalı flormardan da kolay :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O rengine bende bakıyım, bu seriyi toplamayı düşünüyorum :)

      Sil
  10. Yapilarini cok begenmedim ben tatlim ya bendede koyu mor olani varda idare eder yani gule gule kullan 😊

    YanıtlaSil
  11. Ay nasıl güzel tonlar onlar. Bayıldım. Ayrıca fiyatı da süpermiş

    YanıtlaSil
  12. Aa bende de çok fazla renk var bu seriden fakat bunlardan yok ben de almalıyım! Çok yararlı olmuşşş :D ♥

    YanıtlaSil
  13. Sanırım Flormar'ın en sevdiğim serisi bu oldu :)

    YanıtlaSil
  14. Bende de bırkaç renk var çok başarılı ayrıca sendeki renkler çok tatlı güle güle kullan canım 😊❤

    YanıtlaSil
  15. Bende de bırkaç renk var çok başarılı ayrıca sendeki renkler çok tatlı güle güle kullan canım 😊❤

    YanıtlaSil
  16. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  17. Bayılırım bu seriye.. Güle güle kullan Çağla :)

    YanıtlaSil
  18. Renkler ayrı güzel ama swatchlama fotoğrafına ayrı bayıldım. Yakın zamanda bendede görürsen laf etmek yok :D

    YanıtlaSil
  19. Bu Full Color serisi Flormar'ın en başarılı serisi bence ve seçtiğin renkler harika!!! Ben de geçen hafta Bright Azalea rengini aldım; tam yazlık bir nar çiçeği! Over the Alps ve Imaginary World'e de gözüm takıldı şimdi. Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Not aldım bilee! En kısa zamanda bende alıcam hemen. Bencede en güzel serisi ve uygun fiyatıyla gönlümüzü fethetti ♥

      Sil
  20. Renklerin uyumu mükemmel bayıldım! İmaginary World'de gözüm kaldı :)

    YanıtlaSil
  21. Bayildim renklere sana da cok yakismis. Ozellikle mor ✌✌

    YanıtlaSil
  22. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  23. Bu seriden pek çok oje aldım bende.Özellikle o mavi olana bayılıyorum.Güle güle kullan tatlım ♥

    YanıtlaSil
  24. Flormar'ın bu serisinden bende aldım Çağla :)) Renkleri gerçekten çok güzelmiş sende olanlarında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimmm :) Seninkilerii de merak ettim ^^

      Sil
  25. Kuzum yaa sana daha çok yakışır <3

    YanıtlaSil
  26. flormarın bu serısıne bayılıyorum her rengı mı guzel olur :)

    YanıtlaSil

Blogtaki resimler ve yazılar kendime aittir. İzinsiz kopyalanamaz, kaynak gösterilmeden kullanılamaz.
back to top