9 Ekim 2016 Pazar

Maybelline Fit Me Kapatıcı

Merhabalar!
Bugün sizlere ülkemize hala gelmemiş olan Maybelline markasının Fit Me Kapatıcısını anlatmak istiyorum. Peki ben beğenmiş miyim, kapatıcılığı yüksek mi ve çizgilere doluyor mu? Merak ediyorsanız gelin hep birlikte inceleyelim!

maybelline-fit-me-kapatici
Maybelline Fit Me Kapatıcı

Ambalaj olarak sade tutulmuş. Ön kısmında '' FIT me! '' yazısı bulunuyor. Tüpün en yukarısında ise numaraya yer verilmiş. Bendeki ise 10 numara.

maybelline-fit-me-kapatici
Maybelline Fit Me Kapatıcı

 Arka kısmında 6 ayda tüketilmesi gerektiği ve Fransa'da üretildiği yazıyor. Ayrıca 6.8 ml yani diğer birçok kapatıcıdan daha fazla ürün bulunuyor. 

maybelline-fit-me-kapatici
Maybelline Fit Me Kapatıcı

Sünger aplikatöre sahip, likit bir ürün. Bu yüzden sürmesi ve dağıtması gayet kolay. Kapatıcılığı ortadan yükseğe doğru diyebilirim. Baya yoğun bir kapatıcı ancak yapısı çok ince. Gözaltında doğal bitiş sağlıyor ve ürün var gibi durmuyor. 

maybelline-fit-me-kapatici
Maybelline Fit Me Kapatıcı

Uzun süre kalıcı ve en önemlisi gözaltlarımı kurutmadı. Bu kapatıcıyı Age Rewind kapatıcıya göre daha çok sevdim. Çünkü ona kıyasla daha kapatıcı ve çizgilere daha az doluyor. Ürün sarı alt tonlu gibi dursa da dağıttıktan sonra biraz pembe duruyor. Aşırı morluk probleminiz yoksa morlukları kapatıp aydınlık bitiş sağlıyor. Gözaltlarımı pudra ile sabitmelemeyi sevmediğimden gün içerisinde tazelemem gerekti. Kapatıcı, kalıcı bile olsa gün sonunda tazelemek zorunda bıraktı. Kısacası; göz çevrenizde aydınlık bitiş sağlayan, yorgun ifadeyi alan ve çizgilere dolma yapmayan bir kapatıcı arıyorsanız alınabilcek uygun fiyatlı ürünlerden.

Bir sonraki yazılarda görüşmek üzere, hoşçakalın! :)

58 yorum:

  1. Harikasın!
    Şöyle güzel bir kapatıcı aklımda bulunsun istiyorum. Bu aday olabilir öyleyse ;)

    YanıtlaSil
  2. en çok merak ettiğim kapatıcılardan biri! eline sağlık canım benim ne güzel yazmışsın. gelsin de alıcam artık :D güle güle kullan, yok gibi durması çok iyiymiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebis çok teşekkür ederim ❤️ Fondöteni gelmiş de bu daha gelmiyor :/

      Sil
  3. Denenecekler listeme girdi. :)

    YanıtlaSil
  4. Bende bu ürünü çok merak ediyorum en kısa zamanda deneyeceklerim arasında :) ellerine sağlık balım ♥

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir kapatıcı, fondöteni geliyormuş ama kendisi bizi biraz daha bekleticek sanırım :)

    YanıtlaSil
  6. En kısa sürede gelmesi dileğiyle

    YanıtlaSil
  7. Fit Me de gelecek diyorlardı ama bakalım ne zaman? Kullandığımda ben de Age Rewind'a göre daha çok sevmiştim; ama Age Rewind kadar kalıcı olmamıştı bende. Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fondöteni geldi de kapatıcı daha gelmedi. İnsallah gelir ben çok sevdim :) Sevgiler

      Sil
  8. bunu da deneyeceğim ama önce çok sevdiğim age rewind'ı almak istiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben daha çok bunu sevdim. Diğerinin kapatıcılığı daha az

      Sil
  9. Valla bende 8 göz gelmesini bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  10. Paylaşım için teşekkür ederim canım :))

    YanıtlaSil
  11. Kapatıcı olarak çok açılmasam da bunu deneyebilirim. Teşekkürler canım...

    YanıtlaSil
  12. Bu kapatıcının yapısını çok seviyorum ama bende çizgilere baya doluyor:/

    YanıtlaSil
  13. Gelmiş geçmiş en sevdiğim kapatıcı, kullandığım high end markalar bile fit me kadar güzel olamadı! Tek arzum biraz daha açık ton eklemeleri seriye. Umutla bekliyorum gelmesini ülkemize. Sen de güzel günlerde kullan Çağla,
    Sevgiler!
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederiim. Bende kullandıklarım arasında en sevdiğim kapatıcı oldu diyenilirim. True Match kadar güzel bence. Tek dileğim ülkemize gelmesi ❤️ Sevgiler

      Sil
  14. Rengi de çok güzelmiş Çağla, sanırım en açık ton. Geldiğinde denerim artık, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet en açığı :) Çok teşekkür ederim ❤️

      Sil
  15. Bu ürünü sevdim :) Doğal bitişli yapısı ince olan kapatıcaları seviyorum bakabilirim buna :))

    YanıtlaSil
  16. Begenmene cok sevindim, güle güle kullan canimcim <3

    YanıtlaSil
  17. Merak ettiğim bir üründü fikir edinmek acisindan yorumlarini okumak çok iyi geldı 🤗 eline saglik canım 😊

    YanıtlaSil
  18. acilen istiyorum diyorum :)
    güzel günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
  19. Canım mimledim seni haberin olsun :)

    YanıtlaSil
  20. Markanın en çok merak ettiğim ürünlerinden.İlk fırsatta deneyeceğim ♥

    YanıtlaSil
  21. Aklımda bulunsun Tc ye geldi mi bilmiyorum ama umarım gelir

    YanıtlaSil
  22. Denemeyi çok istediğim ürünlerden biri :)
    Yazınıza sağlık.
    Bu arada blog keşif etkinliğinden geldim.
    Bana da beklerim :)
    Sevgiler...
    www.benrujumvealligim.biz

    YanıtlaSil
  23. Bunu daha önce kullanmadım ama görünüş yapı olarak nars radiant creamy concealera benziyor muadil olabilir belki. Ülkemizde olmaması kötü yoksa alıp denerdim bende :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu bende denemediğim için bilmiyorum kuzu. Yapısı yoğun, okuduğuma göre. Bu da baya yoğun :)

      Sil
  24. En merak ettiğim kapatıcılardan biri, ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  25. Son günlerde Age Rewind'i deniyorum, sevdim gibi :) Ama bu ürünü de çok merak ediyorum, umarım en kısa zamanda ülkemize gelir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu beğendiysen buna bayılırsın diye düşünüyorum ^^ Bu daha kapatıcı ve yoğun :)

      Sil
  26. Gözalti için bazen gerekiyor gerçektwn de.

    YanıtlaSil
  27. bu kapatıcıya bayılıyorum ya :) güzel yazmışsın canım benim :)

    YanıtlaSil
  28. Ben de çok seviyorummm fit me'yi :) benim gibi age rewind kapatıcıdan daha çok seven varmış demek! :D bittikçe alıyorum çok güzel, inşallah Türkiye'ye de gelir yahu yakında!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay inşallah! Artık en sevdiğim kapatıcılardan :)

      Sil

Blogtaki resimler ve yazılar kendime aittir. İzinsiz kopyalanamaz, kaynak gösterilmeden kullanılamaz.
back to top