10 Temmuz 2017 Pazartesi

Sephora | The Mascara

Merhabalar!
Bugün sizlere Sephora markasının The  Mascara isimli maskarasından bahsetmek istiyorum. Peki vaatlerini yerine getiriyor mu, dökülme, bulaşma vs. yaptı mı? Gelin hep birlikte inceleyelim!

sephora-the-mascara
Sephora | The Mascara 

Dış ambalajı siyah tercih edilmiş. Sade, bir o kadar da hoş bir tasarımı var. Tabi bizi en ilgilendiren kısmı maskaranın verdiği performans. Sitesinin açıklama kısmında ''uzatma, hacim verme, kıvırma özellikleri ile her ihtiyacı aynı anda sunan mucizevi bir ürün'' diye geçiyor.

sephora-the-mascara
Sephora | The Mascara 

İlk açtığınızda yapısı ıslak. Beni yinede çok rahatsız etmedi. Tombul fırçası ile kirpikleri güzel kavrıyor ve tek tek ayırıyor. İkinci katta istediğim hacmi ve uzunluğu elde ettim. Ancak volüm veren bir maskara değil. Benim gibi volüm seviyorsanız yeterli gelmeyecektir. Yinede günlük, hacim veren maskara arayışında olanlara öneririm. En büyük eksı yanı da fiyatı, biraz fazla. Uygun fiyatlı muadilleri elbette bulunuyor.
Fiyatı:54,90 TL

Bir sonraki yazılarda görüşmek üzere, hoşçakalın! :)

19 yorum:

  1. istediğimiz volumu vermiyorsa evet fiyat fazla :(

    YanıtlaSil
  2. Emeğine sağlık. Öğrenmiş oldum ürünü ;)

    YanıtlaSil
  3. bu maskarayı her gittiğimde görüyorum sephoraya ama fırça yapısı bana hitap etmiyor, fiyatı da fazlacaymış, dediğin gibi muadillerine bakmak daha iyi sanırım =) eline sağlık canım

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan canım😊

    YanıtlaSil
  5. Sephora hep meraklandıgım maskara <3 guzel gunlerde kullan tatlım

    YanıtlaSil
  6. Bu fırça yapısını seviyorum, fiyatı yüksekmiş. Daha hiç Sephora'ya uğramadım desem :)) Soğuk geliyor nedense bana. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banada cok soguk gelıyor girince de cıkasım geliyor zaten. Teşekkürler :)

      Sil
  7. Güle güle kullan canım. Fırçassı güzelmiş...

    YanıtlaSil
  8. Fırçası çok güzel duruyor :)

    YanıtlaSil
  9. Büyük Blog Takibi Etkinliğinden geliyorum. Blogunuz çok güzel takipteyim sizlerde benim blogumu takip ederseniz sevinirim. https://www.cihan7.com İyi bloglar.

    YanıtlaSil

Blogtaki resimler ve yazılar kendime aittir. İzinsiz kopyalanamaz, kaynak gösterilmeden kullanılamaz.
back to top