6 Ağustos 2017 Pazar

Bitenler! #4

Merhabalar!
Bugün sizlere bitenler yazısı hazırladım. Uzun zamandır yazmaya vaktim olmamıştı, baya birikti. O zaman hemen ürünleri incelemeye geçelim!

bitenler-4
Bitenler! #4

Bu yazımda kozmetik değilde cilt bakım ürünlerinden bahsetmek istiyorum. Kozmetik bitenleri de ayrı yayınlayacağım. O halde ilk olarak nemlendiricilerle başlayalım;

bitenler-4
Bitenler! #4

Avon Nutra Effects Nemlendirici: Avon'un bu nemlendiricisi olsa da olur olmasa da olur diyebileceğim bir üründü. Nem vermesi yeterli geldi ancak tekrar almayı düşünmüyorum.
Flormar El Kremi: El kremleri olmazsa olmazlarımdan. Kokusu çok güzeldi, severek kullandım.
Kiehl's Avakadolu Göz Kremi: Favori göz çevresi kremim. Şuana kadar kullandıklarım arasında en başarılısı. Çok güzel nem veriyor. Yazısı için tık tık

bitenler-4
Bitenler! #4

Himalaya Herbals Neem Özlü Yüz Temizleme Köpüğü: En sevdiğim temizleme köpüğü. Temizlenme hissini veriyor ve çok germiyordu. Yazısı için tık tık

Diadermine Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyici: İndirimlerde alabileceğiniz, uygun fiyatlı bir ürün. Yazısı için tık tık
Nivea BB Clean Temizleme Suyu: Makyajı tamamen temizleyemiyor ancak bu tarz ürünleri makyajın kabasını almak için kullanıyorsanız gayet yeterli. Tekrar aldım bile.

bitenler-4
Bitenler! #4

Batiste Kuru Şampuan:
Kuru şampuan arıyorsanız koşun, gidin, alın. Aşırı memnun kaldım. Bittikçe de almaya devam ederim.

Nivea Deodarant: İndirim zamanında sepete atmıştım, gayet güzel. Favorim oldu diyebilirim.

Rosense Gül Suyu: Tonik olarak gülsuyunu tek geçerim. En sevdiğim marka da Rosense.

bitenler-4
Bitenler! #4

Wien Oje Sil: Seyahatte unutup almıştım. Normal bi asetontu, olmasada olur.
Colgate Diş Macunu: Pek istediğim beyazlığı vermedi. Almayı düşünmüyorum.
Purederm Soyucu Gözenek Temizleyici Ped: Tek kullanımlık bir ped. Makyajımı çıkarmama rağmen üstünden geçmiştim, güzel çıkarttı. 
Sephora Göz Maskesi: Sephora'nın maskelerini başarılı buluyorum. En en sevdiğim de gözaltı maskeleri. Bittikçe almaya devam.

Eveet, benim bitirdiğim ürünler şimdilik bu kadardı. 
Bir sonraki yazılarda görüşmek üzere, hoşçakalın! :) 

27 yorum:

  1. Çaglacigim etkinligime katildigin için tesekkür ederim canim ben seni heryerden takipteyim sanirim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim davet ettiğin için ablacım, evet takipteyiz :)

      Sil
  2. Ben diadermine den hiç memnun kalmadım

    YanıtlaSil
  3. Göz altı maskelerini ben de denemek istiyorumm :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba canım bende senin takip aldım.Cok keyifli bir yazıydı olmuş

    YanıtlaSil
  5. Kiehlsin göz kremini bende çok merak ediyordum.

    YanıtlaSil
  6. Kiehl's Avakadolu Göz Kremini çok merak ediyorum ...

    YanıtlaSil
  7. Rosense gül suyunu merak ettim. İçeriği nasıl :)

    YanıtlaSil
  8. kısa ve öz açıklamalar harika :*

    YanıtlaSil
  9. Fazlaca ürün bitmiş tebrikler :)

    YanıtlaSil
  10. Marka Rosense değil ama tonik olarak ben de gül suyunu severek kullanıyorum..

    YanıtlaSil
  11. bilgiler için çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  12. Bu ay ben de çok ürün bitirdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende baya bitiriyorum artık bitmeden almamaya calısıyorum :)

      Sil
  13. Teşekkürler bu güzel bilgiler için. Ben de şu günlerde Himalaya temizleme köpüğünü kullanıyorum ve memnun kaldım . Sevgiler ❤️😘

    YanıtlaSil
  14. Büyük Blog Takibi Etkinliğinden geliyorum. Blogunuz çok güzel takipteyim sizlerde benim blogumu takip ederseniz sevinirim. https://www.cihan7.com İyi bloglar.

    YanıtlaSil

Blogtaki resimler ve yazılar kendime aittir. İzinsiz kopyalanamaz, kaynak gösterilmeden kullanılamaz.
back to top