25 Ekim 2016 Salı

Sevgiliye Alınabilecek Yılbaşı Hediyesi | Tavsiye

Merhabalar!
Bugün sizlere bir siteden bahsetmek istiyorum. Yılbaşı yaklaşıyor malum ve farklı yılbaşı hediyesi arıyorsanız bu siteye bayılcağınızı düşünüyorum. Peki hangi siteden mi bahsediyorum?

sevgiliye-alinabilecek-yilbasi-hediyesi-tavsiye
Sevgiliye Alınabilcek Yılbaşı Hediyesi | Tavsiye

Evet bahsettiğim site SevgiliKitabi.com . Çok özenerek hazırlanmış kutusuyla evinize geliyor. Birbirinden farklı seçenekleri var. Ben hazır yapılmış olan kitabı tercih ettim. Ama siz tamamen kendi zevkini göre de tasarlayabiliyorsunuz.

sevgiliye-alinabilecek-yilbasi-hediyesi-tavsiye
Sevgiliye Alınabilecek Yılbaşı Hediyesi | Tavsiye

Kutuyu açtığımda böyle tatlı bir kitap çıkıyor. 20x20 daha küçükken, ben 30x30 boyutunda daha büyük tercih ettim.

sevgiliye-alinabilecek-yilbasi-hediyesi
Sevgiliye Alınabilecek Yılbaşı Hediyesi

Kitabın içeriği tamamen size kalmış. Ama hazır temalarda oldukça eğlenceli. Benim tercih ettiğim kitaptaki içerik bu şekilde daha detaylı görmek için siteyi de ziyaret edebilirsiniz.

sevgiliye-alinabilecek-yilbasi-hediyesi
Sevgiliye Alınabilecek Yılbaşı Hediyesi

Bence SevgiliKitabi.com sevgiliye süpriz yılbaşı hediyesi arayanlara çok güzel bir fırsat sunmuş. Bunun yanı sıra kişiye özel yılbaşı hediyeleri de mevcut. Mesela fotoğraf kitapları, davetiyeler ve tişörtler gibi.. Bu kadar ürünün uygun fiyatlı olması da tabiki ayrı güzel.

sevgiliye-alinabilece-yilbasi-hediyesi-tavsiye
Sevgiliye Alınabilecek Yılbaşı Hediyesi | Tavsiye

Kitabın son sayfası ve arkası bu şekilde. Siteyle ilgili biraz bilgi vermem gerekirse; hazır kitaplarda kargo bedava ve kapıda ödeme var. Ayrıca kredi kartı peşin fiyatına 3 ve 6 taksit seçeneği var. 20 sayfa ve sayfaları gerçekten kaliteli. Kargoyu hafta sonu vermeme rağmen pazartesi elimde oldu. Kısacası; çok beğendiğim ve bundan sonra da tercih edebileceğim bir site oldu. Güvenilir olması ve işlerinde özen göstermeleri ile gönlümü fethetti bile. Size de tavsiye ederim.

Bir sonraki yazılarda görüşmek üzere, hoşçakalın! :)

33 yorum:

  1. Ben evlendiğime göre ben bu işten yırttım. Çünkü bizimki eş kategorisine giriyor artık:)))))

    YanıtlaSil
  2. Yılbaşında iç ısıtan sevimli bir alternatif, göz atacağım :)

    YanıtlaSil
  3. Fotoğraflarla yapılanı çok güzel olur Çağla, albüm gibi. Seviyorum ben :)

    YanıtlaSil
  4. Sanırım 3 yil onceydi yapmistim cok sevimli oluo gerçekten:)

    YanıtlaSil
  5. Çok eğlenceli,çok sevimli bir hediye alternatifi! Paylaşım için sağol tatlım ♥

    YanıtlaSil
  6. çok güzel bir fikir oldu gerçekten bende düşünüyordum bir incelemek lazımkesinlike teşekkürlerr :) takipteyim bende bloğuma beklerim sevgiler https://herteldehayat.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim faydalı olduysam ne mutlu bana ❤️ Hemen geliyorum :)

      Sil
  7. Erkekler pek anlamaz böyle şeylerden ama bayanlar için gerçekten şirin bir hediyeymiş. Başka ne tür şeyler var merak ettim. En kısa zamanda inceleyeyim siteyi. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  8. sürpriz candır... yapmayı da bana yapılmasını da çook severim :)

    YanıtlaSil
  9. Bana yapsa keşke bu sürprizi birisi görüpte ona gösterse :)

    YanıtlaSil
  10. Ne kadar hoşmuş paylaşım için teşekkürler canım ayrıca mime davetlisin :)

    YanıtlaSil
  11. Çok şeker bir süpriz😊 öküz herif banada yapsa dedirttirdi bu yazın 😘

    YanıtlaSil
  12. Ayy çok şeker yaa aklımda olsunn😊

    YanıtlaSil
  13. çok şirin bir fikir yahu! teşekkürler canım =)

    YanıtlaSil
  14. Gencler icin guzel fikir ama ben esime alsam bu ne bir kilo et alsaydik yerdik hic olmazsa der:))

    YanıtlaSil
  15. Gencler icin guzel fikir ama ben esime alsam bu ne bir kilo et alsaydik yerdik hic olmazsa der:))

    YanıtlaSil
  16. Ben de yaptırmıştım 4 yıl önceydi eşim için :) tek tek karikatürleri seçmiştim o kadar çok seçenekleri var ki! Konuşma metinlerinden de bize göre değiştirmiştim çok güzel olmuştu :) seninki de çok güzel görünüyor canım :) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seçenek çok fazla cidden, bende baya kararsız kalmıştım bazı konuşmaları silip öyle yazdım mesela :) Çok hoşuma gitti. Teşekkürler :)

      Sil
  17. Iyi fikir ben kendim de yaparim bunu 😊

    YanıtlaSil

Blogtaki resimler ve yazılar kendime aittir. İzinsiz kopyalanamaz, kaynak gösterilmeden kullanılamaz.
back to top