30 Ekim 2016 Pazar

Avon Ideal Flawless Mat Görünüm Veren Likit Kapatıcı

Merhabalar!
Bugün sizlere Avon markasının Ideal Flawless Mat Görünüm Veren Likit Kapatıcısını anlatmak istiyorum. Peki kalıcı mı, çizgilere doluyor mu, vaatlerini yerine getirdi mi ? Gelin hep birlikte inceleyelim!

avon-ideal-flawless-mat-gorunum-veren-likit-kapatici
Avon Ideal Flawless Mat Görünüm Veren Likit Kapatıcı

Avon Ideal Flawless likit kapatıcılarında 3 adet renk seçeneği var; Fair, Medium ve Dark.
Dark, çok daha koyu tenlilere uygun olduğu için sadece 2 tanesini satın aldım. Üstteki Medium, alttaki ise Fair rengi.

avon-ideal-flawless-mat-gorunum-veren-likit-kapatici
Avon Ideal Flawless Mat Görünüm Veren Likit Kapatıcı

 Ürünün küçük bir aplikatörü var. Üzerinde sadece 24 ay kullanma süresi olduğu belirtilmiş. Ayrıca Avon'un internet sitesinde 6 ml olduğu yazıyor. 

Vaatleri;
- Pratik ve doğal kapatıcılık için kolayca karışan formülü ile Avon Ideal Flawless Mat Görünüm Veren Likit Kapatıcı kusurları ve gözaltı halkalarını kapatır.

avon-ideal-flawless-mat-gorunum-veren-likit-kapatici
Avon Ideal Flawless Mat Görünüm Veren Likit Kapatıcı

Renklerine baktığımızda fair renginin bembeyaz olduğunu ve medium renginin de ideal olduğunu söyleyebiliriz. Ürünün bence en büyük vaadi; mat görünüm vermesi. Ancak bu söz konusu değil. Çünkü, ürün çok fazla kremsi. Anında çizgilere doluyor ve hemen pudra ile sabitlemek gerekiyor. Kapatıcılığı orta ve kalıcılığı ise pudra olmadan 1-2 saat, pudralı 4-5 saat. En güzel özelliği, gözaltlarınız kuruysa pul pul görünüm bırakmıyor ve kurutmuyor. Aydınlık bitişi var ancak gözaltı morluklarnız varsa full kapatıcı bir ürün olmadığından tam kapatmayacaktır. Kısacası, çok bayılmadım bu fiyata daha güzel kapatıcı bulmak mümkün. Mesela çok sevdiğim NYX kapatıcı gibi..
Fiyatı:27 TL

Bir sonraki yazılarda görüşmek üzere, hoşçakalın! :)

40 yorum:

  1. Ben bir ara stick kapatıcısını kullanıyordum avonun çok memnundum bu üründe güzele benziyor denemek lazım 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu bende görmüştüm ama almamıştım. Sevgiler canım❤️

      Sil
  2. Altına somon renkli tam kapatıcılık özelliği olan bir ürünle muhteşem kombinlenirmiş. Yazdım bir kenara emeğine sağlık güzellik :*

    YanıtlaSil
  3. Çizgilere doluyorsa benim için bitmiştir bu ürün 😃👎

    YanıtlaSil
  4. katalogda görüp emin olmadığımdan almamımştım, iyi ki almamışım :D çizgiye dolan ve pul pul olan kapatıcılar benlik değil. faydalı bir inceleme olmuş bebeğim eline sağlık =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pul pul görünmüyor kuzum o açıdan çok güzel. Ama hemen sabitlemek gerektiriyor ❤️

      Sil
  5. Ben görmemişim bu ürünü göz altlarım mor olmadığı için kapatıcılığı yüksek gerekmiyor bana indirim döneminde deneyebilirim aklımda kalsın ;) Çizgilere dolmasa daha iyiymiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke dolmasa, ama çok kremsi olduğu için dolma yapıyor :/ Pudra ile sabitlemeyi seviyorsanız deneyebilirsiniz ❤️

      Sil
  6. İndirimdeyken belki şans verebilirim ama o kadar çok ürün var ki aklımda denemek için:) Emeğine sağlık canım <3

    YanıtlaSil
  7. Bende bunu almayı düşünüyordum bu yazı iyi oldu başka markaları denemek gerek öyleyse

    YanıtlaSil
  8. Artılarıyla eksileri düşünülünce yine de bir şans verilebilir.

    YanıtlaSil
  9. Fiyata göre bence daha güzel kapatıcılar denenebilir, ilk görüşte medium rengi bana yakın gelse de kalıcılık ve çizgilere dolması olumsuz yönüymüş canım :) inceleme için çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  10. iyiki şu essence piyasadan kalkanı yedekledim diyorum yoksa hala kapatıcı arıycaktım. duy sesimizi essence geri getir harika all about matt serisi kapatıcını diye bağırasım var köprüye çıkıp :)
    sevgilerimle canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Essence çoğu markadan daha güzel bence. Şimdiye kadar aldığım her üründen memnun kaldım. Keşke duysa da getirse ablam :)

      Sil
  11. NYX daha iyi diyorsan macera aramaya gerek yok diyorum.. sevgiler :)

    YanıtlaSil
  12. avon bu tarz ürünlerde çok başarılı değil ama parfümlerini mesela beğeniyorum..

    YanıtlaSil
  13. Avonun bir tek rujlarını ve farlarını beğeniyorum 👍🏻 Ten ürünleri maalesef başarısız oluyor kuzumm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle kuzum ben farlarını da pek kullanmadım ama parfümleri de güzel :)

      Sil
  14. Bilgilendirici yazı için teşekkürler bende denemeyi düşünüyordum çünkü :/
    Bu arada seni mimledim canım :)

    YanıtlaSil
  15. Faydalı ve açıklayıcı bir yazı olmuş Çağlacım paylaşım için çok teşekkür ederim 😊. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  16. Çağla'cım fiyatı da uygun değilmiş ki, sadece açık tondan dolayı kazanabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bana da fazla geldi indirimde baya uyguna geliyor ama performansını çok beğenmediğim icin almam :/

      Sil
  17. İyi ki almamışım o zaman kuzum çizgilere dolmasııı beni benden alıyor 😕😔

    YanıtlaSil
  18. Sürümü çok güzel gerçekten. Güle güle kullan, çok sevdim ;)

    YanıtlaSil
  19. Çizgilere dolmasını hiç sevmiyorum teşekkürler canım paylaşımın için :)

    YanıtlaSil

Blogtaki resimler ve yazılar kendime aittir. İzinsiz kopyalanamaz, kaynak gösterilmeden kullanılamaz.
back to top