6 Ekim 2016 Perşembe

The Balm Voyage 2 Paleti

Merhabalar!
Bugün sizlere Gratis mağazalarında bulabileceğiniz The Balm markasının Voyage 2 paletini anlatmak istiyorum. Peki farlar tozutuyor mu, kalıcıkları nasıl ve kullanışlı bir palet mi? Merak ediyorsanız gelin hep birlikte inceleyelim! 

the-balm-voyage-2-paleti
The Balm Voyage 2 Paleti

The Balm diyince herkesin ilk aklına ürünlerinin ambalajları geliyor sanırım. Bu palette de ilk ambalajı dikkat çekiyor. Seyehatlar için harika bir palet. Üstelik sadece bu ürünü alıp çıkabilirsiniz bile.


the-balm-voyage-2-paleti
The Balm Voyage 2 Paleti

İçerisinde 9 adet far, 2 adet toz allık, 1 aydınlatıcı, 1 bronzer ve 2 adet krem allık/ruj bulunuyor. Ayrıca minik yuvarlak aynası da mevcut.

the-balm-voyage-2-paleti
The Balm Voyage 2 Paleti

Sadece baştaki ''welcome'' renkli far mat bitişli olurken, dördü sedefli ve üçü hem mat hem simli tercih edilmiş. Renklerin bir çoğu günlük kullanım için ideal. En çok kullandıklarım ise Tervetuloa ve Willkommen renkleri oldu.

the-balm-voyage-2-paleti
The Balm Voyage 2 Paleti

Soldan sağa doğru sırasıyla; Bienvenue, Willkommen, Benvenuto ve Welcome.
Farların hepsinin yapısı yumuşacık ve pigmentasyonları çok başarılı.

Bienvenue; Yumuşacık ve sedefli bir far. Rengi için altın sarısı da diyebiliriz.
Willkommen; Sedefli, paletteki en güzel farlardan. Kolay dağılıyor ve rengi kahve tonlarında.
Benvenuto; Çok tatlı bir sedefli bir pembe far.
Welcome; Mat bitişli, ışıltı veya sim içermeyen bir far. Genel olarak göz kapaklarımı fara hazırlarken  veya kaş altımı aydınlatma da kullanıyorum. Gayet başarılı.

the-balm-voyage-2-paleti
The Balm Voyage 2 Paleti

Yine soldan sağa sırasıyla; Failte, Welkom, Bienvenido, Valkommen, Tervetuloa.
Dikkat ederseniz her farın adı, farklı dillerde ''hoşgeldin'' demek oluyor. Farların hepsinde tozutma problemi malesef var.

Failte; En çok uğraştıran, paletteki pigmentasyonu en düşük siyah sim içeren far.
Welkom; Sedefli mükemmel bir petrol mavisi. Bu da bazla desteklendiğinde gözde aynısını verebilen farlardan.
Bienvenido; Aşırı pigmentli, sedefli haki far. Akşam makyajlarına çok yakıştırıyorum.
Valkommen; Mat bitişine rağmen simli olan bordo mu desem kahve mi desem tam karar veremediğim, pigmentasyonu başarılı bir far.
Tervetuloa; En çok sevdiğiim! Mat bitişli ama yine simler içeren kahve şeftali arası bir far. Gece/gündüz kullanılabilir.

the-balm-voyage-2-paleti
The Balm Voyage 2 Paleti

Şimdi ise gelelim aydınlatıcı, bronzer ve allıklara. 

the-balm-voyage-2-paleti
The Balm Voyage 2 Paleti

Soldan sağa; Dobrodosli, Huan Ying, Croeso, Kuwakaribisha.

Dobrodosli; Mor tonlarında, mat bitişli koyu pembe bir allık. The Balm'ın Down Boy allığına benzettim. Ancak elimde olmadığı için kıyaslama yapamadım malesef.
Huan Ying; Minik simler içeren yine mat bitişli toz allık. Bunu da Frat Boy'a benzettiğimi söyleyebilirim. Allıkların ikisinin de pigmentasyonları başarılı.
Croeso; Paletteki tek bronzer. Yapısı yumuşacık, kalıcılığı ve pigmentasyonu yerinde. Bu ise Bahama Mama'ya benziyor.
Kuwakaribisha; Paletteki tek aydınlatıcı. Şampanya tonlarında ve Mary Lou Manizer ile aynı.

the-balm-voyage-2-paleti
The Balm Voyage 2 Paleti

Paletin en altında 2 adet ruj veya allık olarak kullanabilceğiniz krem ürünler bulunuyor.

the-balm-voyage-2-paleti
The Balm Voyage 2 Paleti

Soldaki Vitajte, sağdaki ise Bem-Vindo.

Vitajte; Pigmentasyonu aşırı yoğun olan krem allık/ruj nemlendiricisi. Rengi turuncu ve biraz iddaalı.
Bem-Vindo; Rengini kat kat uygulayarak attırabildiğiniz hafif renk veren bir ürün. Rengi koyu pembe. Diğerine göre daha kullanışlı.
Fiyatı:80 TL

İşte benim paletle ilgili düşüncelerim bu kadardı. Siz bu paleti kullandınız mı?

Bir sonraki yazılarda görüşmek üzere, hoşçakalın! :)

45 yorum:

  1. Bu paleti hiç kullanmadım. Öyle güzel anlatmışsın ki şimdi canım çekti . Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. paletteki farların rengıne bayıldım.guzel gunlerde kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, daha güzelleri sizin olsun ❤️

      Sil
  3. Ben teşekkür ederim, geliyorum hemen :)

    YanıtlaSil
  4. The balm ürünlerinden sevmediğim yok yahu ❤️😊 indirimi bekliyorum gene alacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok seviyorum, indirimde asla kaçırmam :))

      Sil
  5. Sevdim ben paleti. Ama büyük ya 😒 O yüzden paletlere pek gitmiyor elim. Fiyat olarak karşılaştırdığımda çok avantajlı ama. Yine de elim hep teklilerde 🙈 Güzel günlerinde kullan kuzum 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında o kadar büyük değil. İndirimde 42 TL ye geldi bence gayet uygun 🙈 teşekkür ederiiim ❤️

      Sil
  6. Bu paleti ilk gördüğüm an çok beğendim ve çok kullanışlı olduğunu düşündüm; ama, biliyorum ki seyahatler için tercihlerim farklı olacak, almaya yeltenmedim :) Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok beğendim, merak ettiğim her ürün palette olunca işime yaradı :) Teşekkür ederim ❤️

      Sil
  7. Çok severek kullanıyorum kendisini, gayet iyi anlaştık :) Sen de güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  8. Hiç the balm paletim yok ama alırsam kesinlikle bunu alacağım <3 eline sağlık çok güzel bir yazı olmuş

    YanıtlaSil
  9. almayı planladığım bir palet canım, eline sağlık güzel yazın için

    YanıtlaSil
  10. Şahane bir palet kuzum gule gule kullan 😘

    YanıtlaSil
  11. Ben de hala almadim bu paleti :/ Güle güle kullan canim resimler sahane olmus :*

    YanıtlaSil
  12. The Balm markasının ambalajlarına bayılmayan yok herhalde. :) Bu arada keşif etkinliğinden geldim bloguna, takipteyim :) Seni de bana mutlaka bekliyorum.

    YanıtlaSil
  13. The balm hastasıyım ya kuzum sende biliyorsun bunu 😍 Çok güzel bi paylaşım yapmışsın canım benim 😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimm bilmez olur muyumm ^^ Daha güzelleri senin olsun bebisss :*

      Sil
  14. Çok güzel bir palet,sende çok güzel incelemişsin canım :)

    YanıtlaSil
  15. O aydınlatıcı ve allıkların güzelliği piki mutlu günlerde kullan Çağla :)

    YanıtlaSil
  16. Bu palet Balm'ın en kullanışlı paletlerinden biri olabilir.Benimde çok fena gözüm var ancak daha önce tüm ten ürünlerini edinmiş olduğumdan sadece farlar için alamıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim için çok avantajlı oldu. Bütün ürünlerini nerdeyse deneyimledim artık :)

      Sil
  17. Fotoğraflar, yazı ne kadar özenle hazırlanmış <3 The balm'ın en merak ettiğim paletlerinden biri Vogaye 2 paleti, indirimlerde bakılmalı :) Emeğine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa çok teşekkür ederim ❤️ Her şey okuyucularım için ^^

      Sil
  18. Renkleri çok güzelmiş. Hepsini birarada bulundurması da ayrı güzelmiş 😊. İyi günlerde kullan çağla'cım 😊

    YanıtlaSil
  19. Bu paleti ben de çok seviyorum, sürekli kullanıyorum. Özellikle Welkom ve Tervetuloa renklerini çok severim :) İyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evettt benimde onlar favorim :) Teşekkür ederim ❤️

      Sil
  20. kullanmadım ama renk tonlarını beğeniyorum :)

    YanıtlaSil
  21. bana çok hitap etmese de çok şirin farklı renkleri var bu paletin. yine ne güzel anlatmışsın Çağlacım =) eline sağlık keyifle kullan <3

    YanıtlaSil
  22. Emeğine sağlık canım ne güzel anlatmışsın! The Balm paletleri gördükçe içim gidiyor bir türlü The Balm ürünü alamadım. Almanya'da aşırı pahalı, Giresun'da Gratis yok, şehir dışında olunca da indirime denk gelmiyorum kaldım bir üçgen içinde :D inşallah bir gün indirimde rastladım kapacağım hemen bir iki palet ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya nasıl bir şans sizde ki :( İnsallah bulabilirsiniz cidden çok beğenceğinizi düşünüyorum ambalajları kadar yapıları da çok güzel ❤️

      Sil

Blogtaki resimler ve yazılar kendime aittir. İzinsiz kopyalanamaz, kaynak gösterilmeden kullanılamaz.
back to top