23 Ekim 2016 Pazar

Zeze Kozmetik | Benthol Vücut Losyonu

Merhabalar!
Bugün sizlere Zeze Kozmetik'ten gelen Benthol Vücut Losyonu'nu anlatmak istiyorum. İki haftadan fazladır deneyimliyorum. Artık yorumlarımı sizlerle paylaşabilirim. Peki beğenmiş miyim, nemlendirmesi yeterli mi? Gelin hep birlikte inceleyelim!

zeze-kozmetik-benthol-vucut-losyonu
Zeze Kozmetik | Benthol Vücut Losyonu

Dış görünüşünün beyaz tercih edilmesini çok beğendim. Üzerindeki farklı renklerden oluşan desenler direkt dikkat çekiyor.

Vaatleri;
Güneş ışınları, rüzgar ve suyla sık karşılaşan cildiniz kurur, hassaslaşır ve zaman zaman tahriş olup, kızararak reaksiyon gösterir.
Benthol Body Lotion, cildinizin doğal koruyucu tabakasının yenilenmesine, korunmasına, cildinizin ferahlayıp rahatlamasına ve tazelenip, doğal nem dengesine kavuşmasına yardımcı olur.

zeze-kozmetik-benthol-vucut-losyonu
Zeze Kozmetik | Benthol Vücut Losyonu

Malum kış aylarına girmişken benimde imdadıma yetişen bir ürün oldu. Nemlendirmesi gerçekten çok başarılı. Özellikle benim gibi sürekli elleri kuruyan, neme ihtiyacı olan biriyseniz beğeniceğinizi düşünüyorum. Ayrıca ''Provitamin B5'' içerdiği belirtilmiş.

zeze-kozmetik-benthol-vucut-losyonu
Zeze Kozmetik | Benthol Vücut Losyonu

İçeriği ise bu şekilde. Paraben ve parfüm bulunmuyor. 

Kullanım şekli;
Suyun temasının ardından (duş,banyo vb.) Benthol Body Lotion, tüm vücuda masaj yaparak uygulayın, kullanımı kolay, emilimi hızlıdır ve cildi yağlandırmaz. Gün boyunca her ihtiyaç duyulduğunda birkaç kez tekrarlayın.

zeze-kozmetik-benthol-vucut-losyonu
Zeze Kozmetik | Benthol Vücut Losyonu 

Kullanımı oldukça basit. Kapağını çevirerek açıyorsunuz ve küçük deliğinden ürün çıkıyor. Yapısı yoğun olsa da anında emiliyor ve yumuşacık bir his bırakıyor. Gün boyunca tekrarlayın demişler ancak şişesinin büyüklüğünden pek mümkün olmayabilir. Yani çantada taşımak için uygun olmasa da sabah/akşam kullanmanız yeterli gelicektir.

zeze-kozmetik-benthol-vucut-losyonu
Zeze Kozmetik | Benthol Vücut Losyonu 

 Kısacası; iyi nemlendiren, kuru ciltler için güzel bir ürün. Vaat ettiği her özelliği yerine getirmesiyle baya sevdim. Çoğu krem de oluşan yağlı hissin olmaması nedeniyle alabilceğim bir vücut losyonu oldu. Eğer sizde bu markaya ulaşmak isterseniz instagram adreslerinden veya buradan ulaşabilirsiniz. 

Bir sonraki yazılarda görüşmek üzere, hoşçakalın! :)

41 yorum:

  1. Vücut losyonlarim var ve bir türlü onlara sıra gelmiyor. Hep tembellik yapıyorum bu konuda. Bu da çok güzel bir urunmuş. Hemen siteden bakayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende kendimi alıştırmaya çalışıyorum vücudum kuru olduğu için. :)

      Sil
    2. Ambalajına da bayıldım...

      Sil
    3. Değil mii? Çok tatlı ^^

      Sil
  2. benim kışn daha beter kuruyan vücuduma harika bir çözüm olurmuş o halde =) besleyici olması çok iyi, güle güle kullan cnaım benim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde kışın çok kuruyor mutlaka nemlendirici şart :) Teşekkürler ❤️

      Sil
  3. Güzel günlerde kullan canım<3 sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Vücudum kuru fakat her zaman nemlendiremiyorum. Aklıma geldikçe anca uyguluyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Elimdeki vücut losyonları bitince şans verebilirim benim cildimde oldukça kuru ve kış aylarında losyon yetiştiremeyebiliyorum. Musmutlu günlerde kullan canım benimm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık bende öyleyim ihmal etmemeye çalışıyorum. Çok teşekkürler :)

      Sil
  6. vazelin in spreyi bitmek üzere bende deneyeyim o zaman .emeğine sağlık çağla cım

    YanıtlaSil
  7. vazelin in spreyi bitmek üzere bende deneyeyim o zaman .emeğine sağlık çağla cım

    YanıtlaSil
  8. Neden herkes gibi benimde vucüt losyonu alışkanlığım yok bir türlü alışkanlık haline getiremedim ellerine sağlık kuzum ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay kuzum benimde öyleydi yeni alıştım boşver :D

      Sil
  9. Bu markayı duymamıştım Bephantolum bittiğinde bu ürünü alabilirim.Güle güle kullan.Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Nemlendirmesi güzelse denenecekler listesine girer hemencik. Ürünle tanıştırdığın için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  11. Vücut losyonu kullanma konusunda aşırı kötüyüm; bitirme projesine koyduğum losyonu eziyet olarak kullanıyorum :)))) ama cildi çok kuruyanlar için güzel bir alternatif olmuş; güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam benlikti kışın baya hissediyorum kuruduğunu :) Sevgiler

      Sil
  12. Instagramda cok duyar oldum markayi ellerine saglik canim

    YanıtlaSil
  13. aklımda olucak bu marka canım
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  14. Tam bana göre.Teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  15. Nemlendirmesi iyiyse alınır :)

    YanıtlaSil
  16. Kış aylarında kuru ciltten ölünse ilk ben ölürdüm heralde o derece kuru cildim var. Elimdekiler bitince bir bakacağım teşekkürler canısı 💞💞

    YanıtlaSil
  17. Benim de kuru cildime iyi gelebilir 😊

    YanıtlaSil
  18. Bu ürünü ilk defa senden duydum canım. Elimdeki ürünler bittikten sonra denemek isterim benim de cildim çok kuru :( Yeni blog tasarımın çok hoş olmuş Zaten zevklisin, zevkini yansıtmışsın Çağlacım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimm baya uğraştım ama deydi sanırım :)

      Sil
  19. bu ürünüde denemeliyim,
    şuan ben de bu vücut losyonunu kullanıyorum
    işe yarıyor
    fiyatıda uygun geldi
    http://www.indirimvekalite.com/kozmetik-saglik-bakim-k-21/vucut-bakimi-k-10149/vucut-nemlendiricisi-k-10165/neutrogena-norvec-formulu-vucut-losyonu-parfumsuz-400-ml-u-110750.html#.WGdnA9SLSzd

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neutrogena hiç kullanmadım elimdekinler bitince bakabilirim :)

      Sil

Blogtaki resimler ve yazılar kendime aittir. İzinsiz kopyalanamaz, kaynak gösterilmeden kullanılamaz.
back to top