12 Kasım 2016 Cumartesi

Kıyafet Alışverişim #2 (Addax, Bershka, Pull&Bear, Colins, H&M)

Merhabalar!
Son birkaç haftadır malum kışın da gelmesiyle birlikte alışveriş yapıyorum. Şimdilik aldıklarımı sizlerle de paylaşmak istedim. Eğer sizde merak ediyorsanız, gelin hep birlikte inceleyelim! 
Bakalım neler almışım?

kiyafet-alisverisim-addax-bershka-pull-bear-colins-hm
Kıyafet Alışverişim #2 (Addax, Bershka, Pull&Bear, Colins, H&M)

İlk olarak Addax mağazasını çok seviyorum. Uygun fiyatlı ve birbirinden güzel seçenekler mevcut. İzmir'de yaşayanlar için şubesi Karşıyaka Çarşı'da var. Onun dışında web sitesine bakabilirsiniz.


Addax'tan Aldıklarım;

kiyafet-alisverisim-addax-bershka-pull-bear-colins-hm
Kıyafet Alışverişim #2 (Addax, Bershka, Pull&Bear, Colins, H&M)

Bisiklet yakaya takmış durumdayım bu sıralar. Yine tercihim de bisiklet yaka beyaz çizgileri olan trikodan yana oldu.
Fiyatı:19,95 TL

kiyafet-alisverisim-addax-bershka-pull-bear-colins-hm
Kıyafet Alışverişim #2 (Addax, Bershka, Pull&Bear, Colins, H&M)

Bunu da bayılarak aldım. Jeanlerin üzerine bol sweatleri çok yakıştırıyorum.
Fiyatı:25,95 TL

Bershkadan Aldıklarım;

kiyafet-alisverisim-addax-bershka-pull-bear-colins-hm
Kıyafet Alışverişim #2 (Addax, Bershka, Pull&Bear, Colins, H&M)

Vücuda yapışan kıyafetleri hep giyiyorum ama dikine olsa daha çok beğenirdim. Boyu bir tık daha fazla gösterirdi. Sonradan aklıma geldi, almış bulundum. Yine de çok güzel.
Fiyatı:35 TL

kiyafet-alisverisim-addax-bershka-pull-bear-colins-hm
Kıyafet Alışverişim #2 (Addax, Bershka, Pull&Bear, Colins, H&M)

 Bu kış anlayacağınız bisiklet yakadan vazgeçemiyorum. Sade aldım ki her şey ile yakışsın.
Fiyat:35 TL

kiyafet-alisverisim-addax-bershka-pull-bear-colins-hm
Kıyafet Alışverişim #2 (Addax, Bershka, Pull&Bear, Colins, H&M)

Bu tarz ceket çok fazla istiyordum. Bulunca kaçırmak istemedim. Sıcacık tutuyor. Peki ya renginin güzelliği?
Fiyatı:150 TL

Pull&Bear'dan Aldığım; 

kiyafet-alisverisim-addax-bershka-pull-bear-colins-hm
Kıyafet Alışverişim #2 (Addax, Bershka, Pull&Bear, Colins, H&M)

Kış benim için kazak ve sweatlerden ibaret resmen. Mavi olmazsa olmaz. 
Fiyatı:35,95 TL

Colins'ten Aldığım; 

kiyafet-alisverisim-addax-bershka-pull-bear-colins-hm
Kıyafet Alışverişim #2 (Addax, Bershka, Pull&Bear, Colins, H&M)

Aldığım bütün pantolonlar griye dönüştü. Bu da simsiyah olunca almak istedim. Umarım rengi akmaz. 
Fiyatı: 70 TL

kiyafet-alisverisim-addax-bershka-pull-bear-colins-hm
Kıyafet Alışverişim #2 (Addax, Bershka, Pull&Bear, Colins, H&M)

Alışverişimin en güzel parçası! Çok beğenerek aldım, kullandığım tüm kemerleri kenara itti diyebilirim. 
Fiyatı:26,90 TL

kiyafet-alisverisim-addax-bershka-pull-bear-colins-hm
Kıyafet Alışverişim #2 (Addax, Bershka, Pull&Bear, Colins , H&M)

Vee son olarak yine bir kazakla bitiriyorum. 
Fiyatı: 49,99 TL

Evet, aldıklarım bu kadardı. Umarım faydalı olabilmişimdir. Beğendiklerinizi benimle paylaşmayı unutmayın!

Bir sonraki yazılarda görüşmek üzere, hoşçakalın! :)

57 yorum:

  1. Hepsini güle gülekullan caım. Kemere bayıldım

    YanıtlaSil
  2. kemerin çok zarif ve şık hepsini güle güle kullan =) addaxta ben de o beyaz sweat i görüp çok beğendim ama denemeye vaktim yoktu diye almadım =) belki alırım çok rahat ve tarz görünüyor =) mutlulukla giy <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzucum çok teşekkür ederim. Çok rahat mutlaka bak derim ❤️

      Sil
  3. çok şık parçalar almışsın güle güle kullan :) ayrıca bloğumuz da ''blog keşif etkinliği'' var bekleriz :)

    YanıtlaSil
  4. Hepsi çok şıkmış güle güle kullan:))

    YanıtlaSil
  5. Şık parçalar. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  6. kemere bayıldım canım :) güle güle giy

    YanıtlaSil
  7. Hepsi çok güzel, güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  8. çizgili ve en son kırçıllı kazaklar çok güzelmiş :) güle güle kullan^__^

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel parçalar, güle güle, güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  10. Hepsi çok güzel.Güle güle kullan.Kızım da tam da o montu istiyor ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika bir mont, sıcacık tutuyor tavsiye ederim :)

      Sil
  11. Çok güzel aldıkların Çağla, güle güle kullan! Addax'ı ben de çok beğeniyorum! Hatta şu kemik rengi kazağın farklı renklerine bakayım dedim şimdi :) sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok uygun fiyatlı ve güzel ürünler bulunuyor :) Sevgiler!

      Sil
  12. Güle güle kullan canımcım bunlarla kombin bekliyorumm :))

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. Beyaz sweat'i çok beğendim ve kazakların tarzı zamansız bence, uzun dönem giyilebilir. :) Güle güle kullan hepsini canım :))

    YanıtlaSil
  15. Çok güzel parçalar seçmişsin.Bu sezon Pull and Bear sıklıkla ziyaret ettiğim mağazalar arasında ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok seviyorum, uygun fiyatlı buldukca alıyorum bende :)

      Sil
  16. Kazak ve sweatshirtleri çok seviyorum yazın pişmesem giyerim yani ^^ hayırlı olsun aldıkların :D

    YanıtlaSil
  17. Çok güzel seyler almissin canim kemeri özelliköe çok begendim.

    YanıtlaSil
  18. Evet her şey çok ucuz ve güzel ama tutkum.blogspot.com ada beklerim :)

    YanıtlaSil
  19. beyaz sweat felan hepsi çok güzel .. güle güle kullan canımm ;)

    YanıtlaSil
  20. Maalesef ki oturduğum şehirde Bershka ve Pull And Bear yok :( Hepsini güle güle kullan ablacım sevgilerle:) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım onlinedan alabilirsin ❤️ Sevgiler :)

      Sil
  21. Güle güle kullanın.Hepsi çok güzel:)

    YanıtlaSil
  22. Güle güle kullan canım. Mont çoook başarılı :)

    YanıtlaSil
  23. Kemeri çok beğendim Çağla, hepsi birbirinden güzel parçalar :)

    YanıtlaSil
  24. Kemeri çok beğendim hepsini güle güle kullan

    YanıtlaSil
  25. Trikoların fiyatları çok uygunmuş gerçekten.Zevkli seçimler yapmışsınız keyifle giyin.
    Takibe aldım blogunuzu.Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  26. Çağlacımm Addax ı senden duyuyorumm bakiciğim hemen :D herseyden bi haberim yahu- hepsini güle güle giy <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebeğim cok teşekkür ederim birtanesin <3

      Sil
  27. Güle güle kullan canım.Hepsi birbirinden güzel.

    YanıtlaSil

Blogtaki resimler ve yazılar kendime aittir. İzinsiz kopyalanamaz, kaynak gösterilmeden kullanılamaz.
back to top