3 Kasım 2016 Perşembe

Wet n Wild | Spiked with Rum

Merhabalar!
Bugün sizlere Wet n Wild markasının E915B Spiked with Rum rujunu anlatmak istiyorum. Peki kalıcı mı, dudakları kurutuyor mu? Gelin hep birlikte inceleyelim!

wet-n-wild-spiked-with-rum
Wet n Wild | Spiked with Rum

Spiked with Rum, ambalaj olarak diğer Wet n Wild rujları gibi. Çantaya atıldığında sıkıntı yaşıyorsunuz ve kapağına ruj bulaşıyor. Malesef en sevmediğim özelliği bu oldu. Yine de rujun rengi ve performansından dolayı Wet n Wild rujlarını seviyorum.


wet-n-wild-spiked-with-rum
Wet n Wild | Spiked with Rum

Rujun yapısı biraz sert ve içerisinde ışıltılık yok. Mat olduğu için de kalıcılığı 4-5 saat diyebilirim. Kolay kolay çıkan rujlardan kesinlikle değil. Dudak kalemi ile kullandığım zaman daha uzun süre gittiği oluyor. Ayrıca üzerinde ise 18 ay içinde tüketilmesi gerektiği de yazıyor.

wet-n-wild-spiked-with-rum
Wet n Wild | Spiked with Rum

Rengi nar çiçeği gibi dursada gül kurusunun daha koyusu diyebilirim. Günlük rahatlıkla kullanılabilecek alternatif bir ruj. Sürümü biraz zor ama rengi çok hoşuma gittiği için pek sıkıntı yapmıyorum. Kısacası; Mega Last serisinden bu ruju, performansının fiyatına göre başarılı olmasından beğendim. Daha yumuşak sürümlü ve dudakları kurutmayan koyu ruj arayanlara ise önerim kesinlikle Dark Wine rengi.
Markanın diğer rujlarını Gratis mağazalarından bulabilirsiniz.
Fiyatı: 10,90 TL

Bir sonraki yazılarda görüşmek üzere, hoşçakalın! :)

47 yorum:

  1. bende bu ruju kullanıyorum ve kapağına bulaşmasından nefret ediyorum, birde sürerken kuru geliyor,kolay yayılmıyor sanki . ama kalıcılığı ve rengini sevdiğimden kullanmaya devam ediyorum ... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, size katılıyorum. Çok sert ama fiyat/performans açısından baya sevdim :) sevgiler

      Sil
    2. ve renkler :) sevgiler....

      Sil
    3. Hangisini alsam şaşırıyorum bir süre sonra :))

      Sil
  2. Yazılarını severek okuyorum,başarılar.Rengi çok güzel bu arada. :)

    YanıtlaSil
  3. Rengi gerçekten çok güzelmiş güle güle kullan canım ☺️

    YanıtlaSil
  4. Bende çok severek kullanıyorum mat serisini:)Biten tek rujum bu markadan;)

    YanıtlaSil
  5. Bende bu serinin başka rengi var 😊 ürün kapağına bulaşması dışında sorun çıkarmıyor pek

    YanıtlaSil
  6. Bende de 4 rengi var. Mauve outta here, stoplight red, bare it all bi tane var ama etiketi koparmışım. Malum Gratis öyle bi koruma bantı takıyor ki zor açıyorum ☺️ Ben en çok bare it all'ı seviyorum. Çok doğal duruyor. Ama her kullandığımda ıslak mendille kapaklarını siliyorum ve asla çantamda taşıyamıyorum. Onun dışında çok güzel rujlar 💄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy mutlaka bakıcam ☺️ İndirimde baya uyguna geliyor bende buldukça alıyorum ❤️

      Sil
  7. Çok güzel rengi, güzel günlerde kullan <3

    YanıtlaSil
  8. Favori rujlarım ah bir de ambalajları düzgün olsa :)

    YanıtlaSil
  9. wet n wild markasına ait hiç rujum yoook :) Teşekkürler :) o kadar çok sevdiğim rujum varki şuan yeni birine yer yok hayatımda ama yınede bakılabilir tabiki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ruj olunca bitirmesi de baya zor oluyor haklısınız :) Ama uygun fiyatına rağmen cok basarılı, bakılabilir ^^

      Sil
  10. Bana göre serinin en güzel renklerinden biri bu, ben de çok severek kullanıyorum! Güle güle kullan sen de Çağla'cım :)

    YanıtlaSil
  11. Çok güssel,güle güle sür dadlım, benımde severekten kullanıp sürüştürdüğüm rüşş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay cok sevindimm ablacım bende baya kullandım :))

      Sil
  12. Bu rengi çok çok seviyorum ben de! Serinin gerçekten en başarılı renklerinden biri :)

    YanıtlaSil
  13. Bu renk benlik degil maalesef, ama sana yakistigina eminim güle güle kullan canimcim <3

    YanıtlaSil
  14. Rengi güzelmiş gerçekten :), Fiyatı da uygunmuş iyi günlerde kullan Çağlacım sevgilerimle

    YanıtlaSil
  15. Rengi çok hoş canım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  16. Az önce farklı bir blogda da gördüm ne güzel renk, güle güle kullanın gerçi bu post mart ayından ruj un son halini merak ettim bitti mi ? :) Sevgiler iyi akşamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır ruju yeni aldım :) 2 haftayı geçti ama ruj bitiremiyorum çok fazla :))

      Sil
  17. Renk efsaneeee kuzumm güle güle kullan bayıldım😍

    YanıtlaSil
  18. ben de severek kullanıyorum bu aylarda bu ruju. eline sağlık beybi <3

    YanıtlaSil
  19. Çağla sanırım hepimizin sıkıntısı aynı ambalajını acil düzeltseler iyi olacak :)

    YanıtlaSil
  20. Rengi çok güzelmis canim.

    YanıtlaSil
  21. Ben de Gratis indiriminde aldım aldım bıraktım :)
    Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil

Blogtaki resimler ve yazılar kendime aittir. İzinsiz kopyalanamaz, kaynak gösterilmeden kullanılamaz.
back to top