26 Kasım 2016 Cumartesi

Rival de Loop | Hydro Aqua Spray

Merhabalar!
Bugün sizlere Rossmann mağazalarında satılan Rival de Loop markasının Hydro Aqua Spray'ından bahsetmek istiyorum. Peki ben beğenmiş miyim, vaatlerini yerine getirdi mi ? Merak ediyorsanız gelin hep birlikte inceleyelim!

rival-de-loop-hydro-aqua-spray
Rival de Loop | Hydro Aqua Spray

Spreyin üzerinde 75 ml ve Vegan olduğu belirtilmiş.

Vaatleri;
- Aloe Vera içeren ferahlatıcı sprey yüz ve dekolte bölgesini canlandıran, nemlendiren ve ferahlatan ideal bir ferahlatıcı ve bakım sağlayıcı bir üründür. Aloe Vera cildi nem yönünden yoğun bir şekilde beslerken cildin gözle görülür bir şekilde daha taze ve canlı görünmesini destekler.

rival-de-loop-hydro-aqua-spray
Rival de Loop | Hydro Aqua Spray

Termal su arayışındayken Rossmann' da denk geldiğim Hydro Aqua Spray'i bir kaç haftadır deneyimliyorum. Fısfıs şeklinde bir ambalaja sahip. Yaklaşık 30 cm öteden yüze doğru sıkılması gerekiyor. 

rival-de-loop-hydro-aqua-spray
Rival de Loop | Hydro Aqua Spray

İçeriği ise bu şekilde. Parfüm ve alkol var. Bu yüzden de ağır bir kokuya sahip. Benim deneyimime gelicek olursak; makyaj üstüne asla olmayan bir ürün. Ten ürününü akıtıyor ve nemlendirdiğini düşünmüyorum. Makyaj altına da olsa da olur olmasa da diyebileceğim bir sprey. Aloe Vera'nin etkilerinden dolayı bitene kadar kullanmayı düşünüyorum. Ama çok nemlendirmediğini ve bir etkisi olmadığını belirtmeliyim. Cilt ürünleri, ciltten cilde elbette değişiyor. Bende ki etkisi bu yönde oldu. O halde termal su aramaya devam!
Fiyatı:10 TL

Bir sonraki yazılarda görüşmek üzere, hoşçakalın!:)

38 yorum:

  1. Termal suları makyaj üstüne kullanmayı daha çok seviyorum, benlik değilmiş hiç. Teşekkürler Çağla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende o niyetle almıştım ama hiç beğenmedim. Teşekkürler :)

      Sil
  2. Pek tercih etmiyorum böyle ürünlerii ama bilgi için teşekkürler kuzum 😘

    YanıtlaSil
  3. Benim Çoğu kullandığım yüz kremlerinin içinde aloe vera vardır. Yorumlamana göre bu ürün pekte vaatlerini yerine getirmemiş 😊 bilgilendirme için teşekkürler bitanem

    YanıtlaSil
  4. Heryerde söyledim nem vermiyor diye ama herkes birilerinde görüp nem veriyor diye paylasti.. Ellerine saglik canim, kesinlikle katiliyorum nem vermiyor heleki makyaji sabitlemek aman yarabbi kekten öte tuhaf bir görüntü oluyor!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım kesinlikle makyaj üstüne olmayan bir ürün. Nasıl nem verdiğini söylediler anlamıyorum.

      Sil
  5. Benimde merak ettiğim bir üründü. İlk alışverişimde almayı planlıyordum ama istediğim hiçbir özelliğe sahip değilmiş. O zaman benim içinde termal su aramaya devam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım cilden cilde değişiklik gösterebiliyor ancak makyaj üstüne arıyorsan bakmamanı öneririm :)

      Sil
  6. İçersindeki parfüm rahatsız etti beni,bence en iyisi Avene'in termal suyu :)

    YanıtlaSil
  7. Termal sular yazın serinlemek için birebir :) İçeriği biraz sıkıntıymış bunun..

    YanıtlaSil
  8. Çoğu kişi beğenmiyor bu ürünü. Hala termal su arayışındaysan La Roche Posay markasının termal suyu çok güzel.

    YanıtlaSil
  9. fena değil çok nem vermiyor ama sürdüğüm kremi biraz daha iyi tutuyor sanki yine de avene'i tercih ederim tabi..

    YanıtlaSil
  10. Ben de çok merak etmiştim bu spreyi ama genel olarak olumsuz yorum okudum hakkında... teşekkürler sana da, sevgiler!

    YanıtlaSil
  11. ben ilk aldığım zamanlarda severek ferahlamak amaçlı kullandım fakat yarısından sonra sıkarken köpük çıkmaya başladı ve bende çöpe attım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Köpük mü :/ Valla bitirmeye çalışıyorum kuzu bir daha asla

      Sil
  12. Yanılıp alabileceğim bir ürün olabilirdi kendilerini emeğine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  13. Yaz için uygun olabilirdi ama yazini okuduktan sonra almam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazın ferahlatmak için kullanılabilirdi belki ama beğenmediğim bir ürün malesef :/

      Sil
  14. Rival de Loop ürünleri bana hep yetersiz geliyor. Sen de bundan memnun kalmamışsın.

    YanıtlaSil
  15. Geçenlerde bende buna benzer bir ürün gördüm. Kokusu baya güzeldi ama onun fiyatı 70 tl falandı yanlış hatırlamıyorsam ama emin olamadım almadım ama aklımda kaldı işe yarıyor mu acaba bu tarz şeyler gerçekten bilemedim 🙃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tarz bir ürün için 70 TL çok fazla. Onun yerine nemlendirici almak daha sağlıklı olur diye düşünüyorum :/

      Sil
  16. Fiyatı çok uygun güzellik ilk fırsatta denemek istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben pek beğenmedim kuzum ama umarım sen beğenirsin :/

      Sil
  17. içeriği temiz değil.. termal sular gerçekten harika her yaş için ideal.. Avene tavsiye ederim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef, içeriği kötü. Avene'yi herkes öneriyor, alıcam :)

      Sil
  18. Bende İrem'de görerek almıştım bu ürünü ancak bir Avene bir Uriage olamadı benim için ...

    YanıtlaSil
  19. Ben bu spreyi çok sevmiştim. Ama evet termal suyun yeri başka ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizde işe yaramasına cok sevindim, en azından boşa para gitmemis :)

      Sil

Blogtaki resimler ve yazılar kendime aittir. İzinsiz kopyalanamaz, kaynak gösterilmeden kullanılamaz.
back to top