9 Kasım 2016 Çarşamba

Sleek Cleopatra's Kiss Highlighter Paleti

Merhabalar! 
Bugün sizlere Sleek Make Up markasının Cleopatra's Kiss Highlighter Paletini anlatmak istiyorum. Peki beğendim mi, simleri iri mi, yapmacık duruyor mu? Gelin hep birlikte inceleyelim! 

sleek-cleopatras-kiss-highlighter-paleti
Sleek Cleopatra's Kiss Highlighter Paleti

Sleek, İngiltere'de özellikle paletleriyle ünlü bir marka. Birbirinden güzel aydınlatıcı, kontür ve far paletleri mevcut. Bendeki ise Cleopatra's Kiss aydınlatıcı paleti.

sleek-cleopatras-kiss-highlighter-paleti
Sleek Cleopatra's Kiss Highlighter Paleti

 Ambalajı altın ve ayna şeklinde tasarlanmış. Özellikle makyaj sever herkesin dikkatini çekebilecek kadar şık. Paleti açtığımızda içerisinden bir adet fırça çıkıyor, malesef işlevsiz. Bu tarz krem ürünlerde el ile uygulamayı daha çok seviyorum.

sleek-cleopatras-kiss-highlighter-paleti
Sleek Cleopatra's Kiss Highlighter Paleti

 İlk sıra; Sphinx, Delta. İkinci sıra ise Dynasty ve Goddess.
İki tanesi toz, diğer ikisi ise krem aydınlatıcıdan oluşuyor. Ayrıca hepsinin kullanılması gereken yerler de belli. Siz istediğiniz gibi kullanabilirsiniz ama verilene göre kullandığımda çok daha güzel sonuç aldığımı belirtmeliyim.

Sphinx; Kaş altına,
Delta; Burun ucuna,
Dynasty; Elmacık kemiklerine,
Goddess; Dudak üstüne.

sleek-cleopatras-kiss-highlighter-paleti
Sleek Cleopatra's Kiss Highlighter Paleti

Kolayca dağıtılıyorlar ve kalıcılıkları kesinlikle çok başarılı. Genelde ilk önce kremi daha sonra üzerinden toz aydınlatıcıyı kullanıp daha kalıcı olmasını sağlıyorum. Hasta olduğum da bu paleti kullanmıştım ve herkesin tepkisi yüzüne ne sürdün, çok fresh duruyorsun demişlerdi. Bu yüzden Cleopatra's Kiss paleti son zamanlarda favorim. Doğal duruşu ve indirim zamanında baya uygun fiyata gelmesiyle bakılabilir diye düşünüyorum. 
Fiyatı; 54,90 TL

Bir sonraki yazılarda görüşmek üzere, hoşçakalın! :)

58 yorum:

  1. kontur setini almayı fena halde istiyorum, bu paylaşımı görünce yine aklıma geldi.... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O paleti de aklımda kendimi durduruyorum :) Sevgiler!

      Sil
    2. indirimi bekliyorum ben :) bir %40 indirime girsin ...

      Sil
    3. Kaçırmayın çok uyguna geliyor :))

      Sil
  2. ben de indirimde aldım bunu ve çok da sevdim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende indirim zamanı satın aldım :) Baya uyguna geliyor

      Sil
  3. Çok güzelmiş... Ben de buna benzer kiko'nun bir ürününü almıştım... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kiko ile daha tanışamadım, ürünlerini çok merak ediyorum :) Sevgiler

      Sil
  4. Renkleri daha koyu durur diye düşünmüştüm ama öyle olmamış, tonlar çok güzel!!! Güle güle kullan, elimde milyon tane aydınlatıcı olmasa alırdım; şimdilik uzaktan bakmakla yetiniyorum ^_^ Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sadece Mary Lou olunca farklılık olsun istedim ^^ Koyu olanı alıcaktım vazgeçtim bu renkler daha cazip geldi hiç göründüğü gibi durmadı :) Sevgiler!

      Sil
  5. türkiye'ye ilk geldiği zamanlarda denemiştim fakat olsa da olur olmasa da benim için. krem ürünlere bir türlü alışamadım. Tozlara yöneliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de ilk krem aydınlatıcım. Üzerine toz geçince baya kalıcı oluyor :)

      Sil
  6. Güzel günlerde kullan Çağla, diğer arkadaşlarda da görmüştüm güzel bir palet :))

    YanıtlaSil
  7. Artik ben de merakima yenik düsüp satin alacagim sanirim, halbuki t bölgesi asiri parlayan biri olarak aydinlatici benim neyime, elimde de bir sürü varken ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde t bölgem yağlı ablam ama dayanamıyorum :(

      Sil
  8. offf en sevdiğim doğal tonlar çok güzelll canım güle güle kullan.. ambalajı da çok şık :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm çok teşekkür ederim ambalajına bayıldım zaten ❤️

      Sil
  9. Direniyorum dırınım dırınım direniyorum! ışıltıların güzelliğine gel <3 çok güzel güle güle kullan

    YanıtlaSil
  10. Aldım.İndirimde çok daha uygun bir fiyata;)

    YanıtlaSil
  11. Güzel görünüyor, hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil
  12. Ben de bu serinin Solstice olanıvar ve aşk yaşıyorumresmen, Sleek high end ürünlere toz attıran bir ürün çıkartmış.. Bu palet de çok güzelmiş, alt tonumla çatışmasa dayanamayıp alabilirdim. Güle güle kullan,
    Sevgiler!
    Zeynep

    YanıtlaSil
  13. Gördüğüm anda sepete atacağımm ❤️😊

    YanıtlaSil
  14. Yorumuna sağlık tatlım :) Bende en çok bu paletini merak ediyordum

    YanıtlaSil
  15. Renkler çok hoş. Mutlulukla kullan canım

    YanıtlaSil
  16. Tonları harika çok hoş duruyor. :)

    Takipteyim. Sizleri de beklerim.
    Kozmetik Blogum;
    http://makyajbox.blogspot.com.tr
    ve
    Anne, Bebek, Çocuk Blogum;
    http://berilcimcime.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba! Bloguma hosgeldiniz :) Geliyorum bende <3

      Sil
  17. Bende severek kullanıyorum.Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  18. Bugün yüzde 50 indirim. İnşallah yetişirim bitmeden

    YanıtlaSil
  19. tek bir paletle uzun süre aydınlatıcı ihtiyacı biter canım
    eline sağlık incelemen için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ablam ondan aldım zaten :) Teşekkür ederim ❤️

      Sil
  20. Almak isteyip kendimi bir sonraki indirime sakla diye diretmeye çalışıyorum ama gerçekten çok güzel duruyor :)) Mutlu günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirimde çok uyguna düşüyor tek bu palet yeterli gelicektir ❤️

      Sil
  21. Benimm olmalıı çok güzell bitanem yaa bayıldım bende alıcam inşallah 😘💜

    YanıtlaSil
  22. Elimdekileri bitirmeden almamakta kararlıydım ama dayanamıcam gibi gözüküyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ah her şey görünce değişiyor, çok memnun kaldım bir bak derim ❤️

      Sil
  23. Rengini çok beğendim.Elimde önceki aydınlatıcılardan biri olmasa kuşkusuz koşarak alırdım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende artık kendimi tutuyorum en azından elimdekinler azalsın :)

      Sil
  24. Indirimi nerden ogrenebilirim sitesini yazar misiniz lutfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gratis kartı çıkartıp telefonunuza haber gelmesini sağlayabilirsiniz :)

      Sil
  25. Indirime girdigini nerden takip ediyorsunuz sitesini yazar misiniz bana ? :)

    YanıtlaSil
  26. çok güzelmiş, sleek'in aydınlatıcılarından birini almamak için zor tutuyorum kendimi :) güle güle kullan ^_^

    YanıtlaSil

Blogtaki resimler ve yazılar kendime aittir. İzinsiz kopyalanamaz, kaynak gösterilmeden kullanılamaz.
back to top