19 Ağustos 2016 Cuma

Kıyafet Alışverişim (Bershka, H&M, LTB, Defacto) ❤

Merhabalar!
Uzun zamandır alışveriş yazısı yazmak istediğimi farkettim. Bugün de sizlere kozmetikten ziyade son zamanda yaptığım kıyafet alışverişimi paylaşmak istiyorum. Belki sizinde yeni sezonda almak istediğiniz bir kaç parça kıyafet olur. Ozaman neler almışım birlikte inceleyelim!

kiyafet-alisverisim
Kıyafet Alışverişim ❤

Ben bu sezon kıyafetten çok, kozmetiğe para yatırdığımı itiraf etmeliyim. Kıyafet almasam da blogtan dolayı çok fazla kozmetik aldım. Yeni çıkan ürünleri takip ederken malesef ki mecbur almış bulundum. Peki son bir ayda hangi markalardan neler almışım?

Bershka'dan Aldıklarım: 

kiyafet-alisverisim
Kıyafet Alışverişim ❤

Böyle bir bluz aldım. Aslında bluz değil de atlet gibi duruyor. Tek başına kullanmam ama gömlek içine çok yakıştırıyorum. V yaka olunca da dayanamadım.
Fiyatı: 15 TL

kiyafet-alisverisim
Kıyafet Alışverişim ❤

Kesinlikle alışverişimde en sevdiğim parça bu oldu. Beyaz pantolonla inanılmaz yakıştırıyorum. Çok şık gösteriyor o yüzden bu aralar sık sık giyiyorum. Snapchatte günlük kombinlerimi paylaşıyorum. Ordanda takip edebilirsiniz. (caglagormenoglu)
Fiyatı: 45 TL

kiyafet-alisverisim
Kıyafet Alışverişim ❤

Jeanlarin üstüne giy-çık bir tişört. Biraz boyu kısa, yüksel belle kullanmayı tercih ediyorum. Arka kısmı bir tık daha uzun kalıyor. Bunu da baya sevdim.
Fiyatı: 25 TL

H&M' den Aldıklarım:

kiyafet-alisverisim
Kıyafet Alışverişim ❤

H&M'den bu ceketi aldım. Bir sürü renk seçeneği vardı ama kalbim yeşilden yana oldu. Normalde S giysem de kalıpları biraz dar olduğundan 36 bedenini aldım. Rengi, duruşu, kalıbı tam istediğim gibi. Bu ceketlere mutlaka bakın!
Fiyatı: 80 TL

kiyafet-alisverisim
Kıyafet Alışverişim ❤

Diğer tişörtlerime göre biraz daha uzun ve bisiklet yaka. Bisiklet yakayı pek tercih etmiyordum ama bu sezon baya kullandım sanırım. Gri de dolabımın vazgeçilmez rengi.
Fiyatı: 30 TL

LTB'den Aldıklarım:

kiyafet-alisverisim
Kıyafet Alışverişim ❤

Bu tişörtü tek başına pek beğenmedim ama aldığım jeanle uyumuna bayıldım. O yüzden bunu da almak istedim. Maviyi ve tonlarını çok seviyorum, yaz/kış kıyafetlerimde kullanıyorum.
Fiyatı:12 TL

kiyafet-alisverisim
Kıyafet Alışverişim ❤

Bu tonda jean çok istiyordum, LTB pantolonlarının kalıplarını cidden çok beğeniyorum. İstediğim gibi belime oturdu. Yüksel bel kullandığım için de tercihimi yine yüksel bel yaptım.
Fiyatı:60 TL

kiyafet-alisverisim
Kıyafet Alışverişim ❤

Rengin güzelliği? Bayıldım resmen. Yaza çok yakıştırıyorum o yüzden bu tişörtü de almak istedim.
Fiyatı: 22,90 TL

Defacto'dan Aldıklarım:

kiyafet-alisverisim
Kıyafet Alışverişim❤

Şapka aksesuara girsede göstermek istedim. Böyle bir şapka arayan varsa fiyatı da gayet uygun, bakabilirsiniz.
Fiyatı:15 TL

kiyafet-alisverisim
Kıyafet Alışverişim ❤

Vee son olarak bu şortu aldım. Deseni çok hoşuma gitti. Yine yüksel bel, boyu daha uzun gösteriyor.
Fiyatı:30 TL

İşte benim son bir ay içinde aldıklarım bu şekildeydi. Umarım sizlere de faydalı olmuştur. 

Bir sonraki yazılarda görüşmek üzere, hoşçakalın! :)

53 yorum:

  1. canım güle güle kullan, çok güzeller. bordo askılı ile unicorn lu griye bayıldım =) mutlulukla giy!

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel şeyler almışsın. Bende Bershka'dan aldığın çiçekli bluzu çok çok beğendim. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım ^^ Bende çook severek kullanıyorum :)

      Sil
  3. H&M'den ayni montu hatta ayni rengini aldım ee o zaman güle güle giyelim kuzum 😀😘

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan tatlim sapkaya bayildim :)

    YanıtlaSil
  5. Hepsi çok güzel bayıldımmmm . Güle güle kullan :***

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel parçalar seçmişsin bitanem <3 zaten senin kombinlerini çok beğeniyorum ^^

    Bordoya ben de bayıldım :*

    Güle güle giy balımmm :* <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyy benim kuzumm <3 Güzel yorumların için teşekkür ederim, bende seniii çok beğeniyorummm :*

      Sil
  7. Cicilerini güle güle giy Çağlacım :) Hm ceket bomber tarzında bu ara da pek bi moda hatta yazısını bile yazdım sen benden önce kapmışsın helal :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha öyle olmus biraz :D Olsun kuzum sende yaz <3

      Sil
  8. Hepsi çok güzel. 2 numarayı ne kadar çok sevdiğini biliyorum snapchatten :)

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel parçalar hepsinede bayıldım <3 guzel gunlerınde kullanıp gıy canım :*

    YanıtlaSil
  10. Çok güzeller... İyi günlerde kullan... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. güzel günlerde kullan canım hepsi harika

    YanıtlaSil
  12. güle güle kullan canım güzel parçalar ;)

    YanıtlaSil
  13. Oy birtanem sen beğendiysen zaten sorun yoktur <3 Çok sevindimm kii ^^

    YanıtlaSil
  14. Bomber ceketine ba yıl dım!👌🏼❤️

    YanıtlaSil
  15. çizgili ve tatlı pembe tişörte bayıldımm, güzel günnlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  16. Canım zevkin çok güzel eminim çok yakışacaktır güzelliğine, mutlulukla kullan😘

    YanıtlaSil
  17. Ne kadar güzeller.. Tam senlik :) Güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
  18. güle güle giy çağlacım, senin favorin olanı beğendim ben de daha çok =)))
    Yaa sen zaten çıtırsın salla kozmetiği, elzem olanları al yeter, tadını çıkar =)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa çok teşekkür ederim Kore Fenomenii <3 Çok mutluu oldumm yorumunaa ^^ Teşekkür ederim :)

      Sil
    2. rica ederim ama ciddiyim ;)

      Sil
  19. Fizik güzel olunca yüksek bel ve kısa tshirt çok hoş duruyor cidden. Güle güle giy hepsini :)

    YanıtlaSil
  20. Çağla aldıklarının hepsi birbirinden güzel özellikle üstler çok şık :) Musmutlu günlerde kullan:))

    YanıtlaSil
  21. Cekete bende bayilmistim . Yuzuculugun bana verdigi genis omuzlardan korkunc durdu :/ Gule gule kullan hepsini canim :)

    YanıtlaSil
  22. İşte benim en çok dikkatimi çeken blog postun. Çok güzel şeyler almışsin. Zevkini beğendim. Özellikle o fırfırlı çiçekli bluza bittim. Bu arada o güzel yorumun için çok teşekkür ederim. Sevgiler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekleri söyledim benlik birsey yoktu aslında. Bende güzel sözleriniz için teşekkür ederim :) Sevgiler

      Sil
  23. Güle güle kullan hepsi çok güzel, benim en çok beğendiğim ceket oldu :)

    YanıtlaSil
  24. Sevimli bir alışveriş olmuş.

    YanıtlaSil

Blogtaki resimler ve yazılar kendime aittir. İzinsiz kopyalanamaz, kaynak gösterilmeden kullanılamaz.
back to top