25 Ağustos 2016 Perşembe

Maybelline Color Sensational 745 Wooden Brown

Merhabalar!
Bugün sizlere Maybelline markasının Color Sensational serisinden 745 numaralı Wooden Brown rujunu anlatmak istiyorum. Eski yazılarıma baktığımda her ay minimum bir tane Maybelline'den ürün yazdığımı farkettim. Çok sevdiğim uygun fiyatlı markalardan biri olunca alışverişte de elim gidiyor haliyle. Daha önce bu seriden 842 Rosewood Pearl rengini anlatmıştım. Gelin şimdi de Wooden Brown'u inceleyelim!

maybelline-color-sensational-745-wooden-brown
Maybelline Color Sensational 745 Wooden Brown

Ambalajı oldukça şık tasarlanan bu seri benim favorim oldu. Bütün mat rujlarımı kenara atıp, kullanmamı sağladı. Yapısı ve rengiyle yaz/kış kullanılabilcek ideal bir renk olan Wooden Brown, dudağı kurutmayan nude rujlardan.


maybelline-color-sensational-745-wooden-brown
Maybelline Color Sensational 745 Wooden Brown

Zaten bu serinin en büyük özelliği; bal nektarı içeren formülleri sayesinde dudağı nemlendirmek. Bu sayede dudağı asla kurutmuyor. Günlük kullanıma çok uygun ve kremsi bir yapıya sahip. Aynı zamanda yoğun göz makyajı yapılmış bir makyajda nude bir ruj kullanmak istiyorsanız da şans verebilirsiniz.

maybelline-color-sensational-745-wooden-brown
Maybelline Color Sensational 745 Wooden Brown

Rengi için şeftali - kahve diyebilirim. Sıcak alt tonlu ve dudağınıza sürdükten sonra çok güzel dağılıyor. Pigmentasyonu ve kokusu gayet yoğun. Ama güzel kokuyor, rahatsız edici bir kokusu yok. Alıştığımız mat rujlardaki opaklık yok, parlak bitişli. Işıltı içermeyen, yaz akşamlarına çok uyucağını düşündüğüm bir ruj oldu. Bronz tenimle hafif göz makyajı, bol maskara uygulayıp bu ruju sürüyorum. Oldukça fresh ve doğal duruyor. Kalıcılığı ise gün içerisinde tazelemek gerekiyor, malesef çok fazla durmuyor. Kısacası; çok severek kullanıyorum. Eğer sizde şeftalilik ve kahvelik barındıran nude rujlardan hoşlanıyorsanız bakmanızı öneririm. 
Fiyatı: 22,90 TL

Bu seriden bana önerebilceğiniz başka rujlar var mı? Cevaplarınızı bekliyorum! 
Bir sonraki yazılarda görüşmek üzere, hoşçakalın! :)

45 yorum:

  1. rengi günlük kullanım için güzelmiş... iyi günlerde kullann....

    YanıtlaSil
  2. Renk şahane çağlam güle güle kullan bayıldım istanbula döner dönmez bakıcam 😊😘

    YanıtlaSil
  3. Kalıcı olsa keşke en bi sevdiğim nude olabilirdi ama rengi için görmezden geliyorum güle güle kullan <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mat olmadığı icin kalıcılık pek beklememek gerekiyor :/ Yinede rengi cok güzel dediğin gibi görmezden geliyorum ^^ Teşekkürler :)

      Sil
  4. Benim hoşlandığım rujlardan, bir gün alacağım. Çok güzel rengi. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  5. Bu ruj bende de var ve çok seviyorum... fakat kışın daha çok kullanıyorum. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. Rengi çok güzel kullanabileceğim tonlarda güle güle bebeğim teşekkürler yazı için :) <3

    YanıtlaSil
  7. Rengi çok güzel, bayıldım! Bu ruja kesin bakmalıyım, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  8. çok güzel bir nude. mutlulukla sür sürüştür :)) bu seriden bende de iki ruj var çok severek kullandığım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Evrim! Sende sür sürüştürr :))

      Sil
  9. Rengi çok hoşmuş.Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  10. Şeftali-kahve pembe-kahve içinde kahve barındıran şeyleri seviyorum kahvenin kendisini de mmmmmmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahveyi pek kendime yakıştırmıyorum ama içerisinde şeftalilik barındıran rujlar çok hosuma gidiyor yanında da kahve oh mis :))

      Sil
  11. Maybelline rujlarını ben genel anlamda seviyorum, yapıları kokuları özellikle nemlendirme özellikleri seviyorum.Bu rengi bende de var cnm güzel bir renk :)

    YanıtlaSil
  12. ayyyy bu bence sana çok uygun yaaaaa :)

    YanıtlaSil
  13. Yaz kış sabah akşam bu rengi kullanabilirim.. Hafif saten olması da çok hoşmuş gerçekten <3 Bu seriden hiç ruj kullanmamıştım sayende deneyebilirim.. Teşekkürler bitanem <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederiim insallah beğenirsin sendee <3

      Sil
  14. En sevdiğim renkten. Fazla pigmentli rujlari sevmiyorum.

    YanıtlaSil
  15. Bu renk rujları çok seviyorum ama bana yakışmıyor . Güle güle kullan ^^

    YanıtlaSil
  16. Rengi şahane :) Ben de sık sık görüyorum bu ruju ama henüz deneme fırsatım olmadı :)

    YanıtlaSil
  17. Yaştan dolayımıdır nedir kahverengi rujlardan vazgeçemiyorum çok da bulunmuyor bu ruj daha evvel dikkatimi çekmişti alıp bırakmıştım ama hep aklımda sanırım alacağım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaçırmayın rengi harika :)) Kokusuda çok hosuma gidiyor

      Sil
  18. Çok güzel bir renk. Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  19. Çok seviyorum bu ruju Çağla, her makyaja da yakışıyor. Kışın dudaklarıma da çok iyi geliyor.

    YanıtlaSil
  20. Rujlarım gün içinde kalıcı hiçbir zaman olmadı benim için bir güzel yediğim için :) Rengi güzelmiş, güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde öyle, o yüzden mat rujlara bayılıyorum :)) Teşekkür ederim

      Sil
  21. Güle güle kullan canım, bende de bu renk var severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil

Blogtaki resimler ve yazılar kendime aittir. İzinsiz kopyalanamaz, kaynak gösterilmeden kullanılamaz.
back to top