22 Ağustos 2016 Pazartesi

Flormar DUO | Mascara & Eyebrow

Merhabalar!
Bugün bloğumun konuğu Flormar markasının yeni çıkarmış olduğu  Flash serisinden DUO mascara ve eyebrow mascara. Ben mağazalarına yeni çıkmış olan bir tarafı maskara, bir tarafı baz maskarasından almaya gitmiştim. Fakat eve geldiğimde gördüm ki; ambalajı aynı diye mağazadan bunu alıp çıkmışım. Peki beğendim mi, rengi oldu mu? Gelin hep birlikte inceleyelim!

flormar-duo-mascara-eyebrow
Flormar DUO | Mascara & Eyebrow 

Öncelikle Flormar'ın Flash serisini çok beğendiğimi söylemeliyim. Ambalajları ve yeni çıkardığı farlarına bayıldım. Bu da aslında merak ettiğim ama şans eseri sahip olduğum bir ürün oldu. 

Vaatleri;
Tek bir ambalaj içinde yer alan kirpik ve kaş maskarası, zengin ve kremsi yapısı ile kaş ve kirpikleri belirginleştirir, göz makyajına derinlik katar. 

Kirpik Maskarası: Kirpiklere dipten uca doğru zigzag hareketleri ile uygulanır, istenilen etki sağlanana kadar tekrarlanır. 
Kaş Maskarası: Fırça ile kaşları nazikçe tarayarak belirgin bir görünüm ve kusursuz sonuç elde edilir.
Dermatolojik olarak test edilmiştir. Sıcaktan, ısı kaynaklarından ve Güneş ışığından uzak tutunuz.

flormar-duo-mascara-eyebrow
Flormar DUO | Mascara & Eyebrow

Ambalajı yan kısımları toz pembe, orta kısmını yanar dönerli bir koyu pembe tercih etmişler. Üst tarafında kaş maskarası ve alt kısmında maskara yer alıyor. 4 renk seçeneği mevcut. Maskara hepsinde siyahken, kaş maskarası değişiyor. Bendeki 04 Deep Brunette.

flormar-duo-mascara-eyebrow
Flormar DUO | Mascara & Eyebrow

Kaş maskarası konusunda ilk deneyimim olsa da çok başarılı buldum. Rengi tam kaşlarıma uydu ve çok güzel sabitledi. Fırçası gayet güzel, küçük ve kullanışlı. Uyguladıktan sonra gün boyunca asla akma, bulaşma veya bozulma sorunu yaşamadım. Miceller su ile kolaylıkla çıkardım. Ancak sevmediğim bir özelliği oldu. Ambalajından çıkarırken fırçada baya ürün bulunuyor, temizleyip kullanmakta fayda var. Aksi takdirde doğal görünümden çıkabiliyor. 

flormar-duo-mascara-eyebrow
Flormar DUO | Mascara & Eyebrow

Maskarasını da beğendim. Malesef istediğim dolgunluğu vermedi ama bütün kirpiklerimi kavrayıp güzel uzattı. Kıl fırçalardan ve alışık olduğumuz diğer maskaralardaki ıslaklık yok. Bu sebeple sürerken etrafa bulaşmıyor. Bu da miceller su ile kolaylıkla çıkıyor. Ben yine de çift fazlı bir göz makyaj temizleyicisi kullanıyorum ve kirpiklerimi hiç dökmedi. 6 ay ömrü var , her gün kullanıldığı taktirde hemen biticekmiş hissi veriyor.  Kısacası; severek kullandığım, pratik bir ürün. Bittiğinde daha farklı markaları da denemeyi düşündüğüm için almam sanırım. 
Fiyatı: 36,90 TL ( Şuan indirimde 15 TLye satılıyor. )

Sizin Flormar'dan almamı tavsiye edeceğiniz ürünler neler? 
Lütfen benimle paylaşmayı unutmayın.

Bir sonraki yazılarda görüşmek üzere, hoşçakalın! :)

55 yorum:

  1. İndirimli hali bayağı uygunmuş.

    YanıtlaSil
  2. Ben sanırım yılsonuna kadar alışveriş yapamayacağım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum durduramıyoruz malesef kendimizi. Bende kendimi tutuyorum uzun bir süredir cok fazla almamaya çalışıyorum :/

      Sil
  3. Ben de yazınızı ilk gördüğümde bir tarafı maskara, bir tarafı baz olan ürün sanmıştım :) Ama bu da kullanışlı görünüyor, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dış görünüşleri aynı olduğundan üstündeki yazılara bile bakmadan direk aldım. Bu ürünü hiç duymamıştım. Neyseki sevdim ^^ Teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Güle güle kullan Çağla, ben de merak ediyordum. Kaş fırçası güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
  5. Flash serisine bende bayıldım kuzum,allığını kullaniyorum bu serinin hatta yazisinida yazmıştım harika valla bu ürününde bir tarafı rimel bazı bir tarafı rimel olanini denemek istiyorum hayatim bende herkes çok memnun o üründende 😊😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende onu almaya gittim bunu alıp çıktım :D neyse artık elimdeki maskaralar bitsin onu da alıcam gibi gözüküyor :))

      Sil
  6. Flash serisinin farlarına bende kayıtsız kalamadım.Güle güle kullan tatlım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi cok güzel ya ben hala almadım ama dayanamıcam galiba :D Teşekkür ederim <3

      Sil
  7. Kaş ve kirpiği bir arada halletme olayını çok sevdim. Pratik ben de deneyebilirim bence bunu almanız daha iyi olmuş, çünkü diğerinin incelemesi bayağı bir var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ama çok istemiştim onuda, neyse artık ilerleyen zamanlarda alıcam. Çok pratik bir ürün :)

      Sil
  8. Kaş maskarasına benimde ihtiyacım var ikisi bir arada olması güzel olmuş bu sayede az yer kaplar çok faydalı ürün özeti olmuş 😘

    YanıtlaSil
  9. Geçen gün gördüm indirimde ve aklıma direk sen geldin snapchatte atmıştın fakat elimde olan birkaç maskarayı bitirip öyle almayı düşünüyorum kendimi tutabilirsem :D
    Yazı için sağol canım güle güle kullaan :) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirimini kaçırma birtanem. Teşekkür ederim <3

      Sil
  10. Merak ettiğim bir flormar ürünü güzelmiş denemek isterim :)

    YanıtlaSil
  11. çok merak ediyorum bu maskarayı. Fiyatı da baya düşmüş :)

    YanıtlaSil
  12. Bende ilk gördüğümde maskara ve baz ikilisi sanmıştım :) bu yüzden hemen yorumunu okudum çünkü o maskarayı bende çok merak ediyorum.Geçen gün almaya gittiğimde kalmamıştı hazır bu seri indirime girmişken bir allık bir far ve maskara bazına şans vermek istiyorum.Emeğine sağlık cnm ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öyle zannetmiştim ama olsun bu da kötü çıkmadı :)

      Sil
  13. Benim de merak ettiğim bir üründü, makyaj çantasında taşımak için de oldukça pratik görünüyor. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seyehatler için de güzel aslında ^^ Teşekkür ederim :)

      Sil
  14. Bu seriden bir şey almadım gerçi ama fikri olarak iyiymiş bu ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farlarını da çok beğendim pigmentasyonları çok başarılıydı :)

      Sil
  15. aynı rimelin primer lısını bende aldım ben rimeli ve primeri bir arada hiç beğenmedim ama ikisinide ayrı ayrı kullanmayı sevdim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi ya :/ Bende ikisi güzel kavrıyor uzatıyor diye alıcaktım yoksa elimde maskara var zaten napsam bilemedim

      Sil
  16. Güzel görünüyor canım güle güle kullan.. Aslında pratik bir ürün kaş ve kirpikler için iyi bir ikili diye düşündüm.. Dolgunluk verse deneyebilirdim, indirimli fiyat da güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef dolgunluk etkisi yok ama kirpikleri güzel uzatıyor, fiyatı da iki ayrı ürün için bence gayet güzel :) Teşekkürler yorumun için canım <3

      Sil
  17. Acikcasi ben de bir tarafi baz bir tarafi maskara olan ürün diye düsündüm muhtemelen ambalaji beni de yaniltirdi dikkat ederim, tesekkür ederim güzel paylasimin icin canimcim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üstüne baksaydım aslında yazıyor bir tarafı kaş maskarası olduğu ama hiç incelemeden direk baz olan sandım aldım rengi de iyi denk gelmiş yoksa kullanamazdım :)) Öptüm ablacım :*

      Sil
  18. Merhaba Ben Nur
    İndirimleri kaçırmamak lazım flormar markasını guvenek kullanırım göz ürünleri baya iyi fiyatları normal makyaj ürünleri kadar değil uygun gayet. Güzel ve özel günlerde kullanmak üzere :)
    Bloguma beklerim :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Nur'cum :) güzel yorumların için teşekkür ederim bende geliyorum <3

      Sil
  19. Gördüğüm en iyi makyaj blogu gerçekten :) sitene özen göstermissin ve yorumları hakediyorsun :) Seni bana da beklerim Çağla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel yorumlarınız için, bende sizin blogunuza geliyorum :)

      Sil
  20. çok güzel bir inceleme olmuş kuzum eline sağlık. kaş maskaraları bana yaramıyor yoksa bundan alırdım güzel bir ürünmüş :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
  21. çok güzel bir inceleme olmuş kuzum eline sağlık. kaş maskaraları bana yaramıyor yoksa bundan alırdım güzel bir ürünmüş :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
  22. Süs-püs bayılırım ama bu aralar yeni alışveriş yaptım.

    Bu konuda bilgi edinip-araştırmak için arada size uğrayacağım.Güzel Bloğ.
    Hoşçakalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim düşünceleriniz beni çok mutlu etti <3 Her zaman yardımcı olurum :)

      Sevgiler

      Sil
  23. ahhh bunda gözüm vardı, bendeki bitsinde :) güle güle kullan canımm

    YanıtlaSil
  24. Harika canım benimde almak istediğim bir ürün.Paylaşım için teşekkürler ablasının güzeli:) Öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablam özlettin valla kendini :)) Öptüm <3

      Sil
    2. Ablasının bitanesi; sende bana uğra arada :)) Sevgiler güzellik.

      Sil
  25. İlk kaş maskarası demeyinimini de böylece yapmış oldun ☺️ Denemek istiyorum bende. Güzel günlerde kullan 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk deneyimim ama baya beğendim bence iş görüyor :) Teşekkür ederim :*

      Sil
  26. Teşekkür ederim canım bir daha ki gidişimde bende bazlı olanı alıcam aklımda kaldı baya merak ediyorum <3

    YanıtlaSil
  27. Tasarımını ne kadar güzel yapmışlar zaten flormar ürünlerini çok seviyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende genel olarak çoğunu seviyorum Gözde'cim , buda dediğin gibi güzel olmuş :))

      Sil
  28. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var canım beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil

Blogtaki resimler ve yazılar kendime aittir. İzinsiz kopyalanamaz, kaynak gösterilmeden kullanılamaz.
back to top