12 Ağustos 2016 Cuma

Tablo Dünyası ❤ | Tabloda.com

Merhabalar!
Bugün sizlere bir site tanıtmak istiyorum. Artık evlerimizde dekorasyon olarak kullandığımız veya kendiniz tasarlayabilceğiniz tablo satışı yapan bir site. Nerden mi bahsediyorum? Tabiki http://www.tabloda.com/. Peki nasıl tablo tasarlayabiliyoruz, neler alabiliyoruz gelin hep birlikte inceleyelim! 

tablo-dunyasi-tabloda-com
Tablo Dünyası ❤ Tabloda.com

Ben kendi resmimin tablosunu tasarladım. Eğer sizde kendi istediğiniz herhangi bir resmi tablo veya kanvas tablo şeklinde olmasını istiyorsanız yapmanız gereken oldukça basit. Siteye giriyorsunuz. Hemen sağ köşe de '' Tablonu Sen Tasarla '' yazıyor. Resmi yükleyip; istediğiniz boyutu, tablo tipini giriyorsunuz. Ama bununla da bitmiyor. İsterseniz efekt verip, yazı bile yazabiliyorsunuz.
Bunun dışında tablo satın almak istiyorsanız, sitede çok fazla seçenek sunuluyor. Sanatsal, dekoratif, siyah beyaz, bebek ve çocuk odası, yiyecek içecek gibi..

tablo-dunyasi-tabloda-com
Tablo Dünyası ❤ | Tabloda.com

Tabloda.com da kanvas tablolar el işçiliği ile üretiliyor ve ömür boyu garantisi oluyor. %100 memnuniyet garantisi, iade seçeneği ve güvenli alışverişiyle çok sevdiğim bir site. Üstelik şuan tüm tablolar indirimli ve kargo ücretsiz! Sizler için beğendiğim bir kaç tabloyu da göstermek istiyorum. 

Benim gibi parçalı tablo seviyorsanız bunlara mutlaka bakın derim; 

tablo-dunyasi-tabloda-com
Tablo Dünyası ❤ | Tabloda.com

Birbirinden güzel Atatürk tabloları

tablo-dunyasi-tabloda-com
Tablo Dünyası ❤ | Tabloda.com

Dans ve Müzik tabloları ;

tablo-dunyasi-tabloda-com
Tablo Dünyası ❤ | Tabloda.com

Benim sizler için seçtiğim tablolar bunlardı. Çok daha fazlası için siteye bakmanızı öneriyorum. 

Bir sonraki yazılarda görüşmek üzere, hoşçakalın! :)

24 yorum:

  1. Çok güzel görünüyorlar.

    YanıtlaSil
  2. Kendi tablonu oluşturmak çok güzel gerçekten istediğin boyutta istediğin şekilde ^^ senin tablo zaten on numara balım :* <3

    YanıtlaSil
  3. Çok güzeller... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Tablon çok tatlış olmuş canım güzelde bir siteymiş göz atayim 😊😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bitanem, bak bak tablolar da çok güzel :)

      Sil
  5. Her geçen gün yeni yeni yaratıcı şeyler çıkıyor ne güzel! :) Çok beğendim tablonu. Güle güle kullan canım. Ben de ilk fırsatta inceleyeyim siteyi. Sevgiler..

    www.mrsgoksin.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Kesinlikle hemen siteye dalış yapıyorum şuan. Hepsine bayıldım :)

    YanıtlaSil
  7. ne güzel hediyelik olur bu :) sen de şirincik olmuşsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, fiyatlarda uygun zaten :) Teşekkür ederim Deep ^^

      Sil
  8. Canım çok güzel olmuşş mutlulukla kullan :*

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel olmuş baskısı, güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  10. Tablonuz çok güzel görünüyor, hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  11. tabloları harikaa, bende de var bir tane :) çok güzel olmuş canımm seninkisi de ;)

    YanıtlaSil
  12. Benim de inceleyip alışveriş yaptığım bir site. Meraklıları için oldukça fazla seçenek var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, seçenek fazla ablacım ve gerçekten kaliteli :)

      Sil

Blogtaki resimler ve yazılar kendime aittir. İzinsiz kopyalanamaz, kaynak gösterilmeden kullanılamaz.
back to top