3 Ağustos 2016 Çarşamba

Maybelline Color Tattoo | On And On Bronze

Merhabalar!
Bugün sizlere Maybelline markasının Color Tattoo serisinden ''On And On Bronze'' rengini anlatmak istiyorum. Nasıl kullandığımı ve ürünle ilgili düşüncelerimi merak ediyorsanız okumaya devam edin!

maybelline-color-tattoo-on-and-on-bronze
Maybelline Color Tattoo | On and On Bronze

Bu serinin bütün renklerini tek tek inceledim. Bence aralarından ilk alınması gereken; On and On Bronze rengi. İsterseniz günlük, isterseniz akşam rahatlıkla kullanabilceğiniz bir krem far. Benim gibi far sürmekle uğraşmayı sevmiyorsanız, krem farlar çok işe yarıyor. 

maybelline-color-tattoo-on-and-on-bronze
Maybelline Color Tattoo | On and On Bronze

Ürünün yapısı ise krem ama biraz katı. Yine de sürümü oldukça kolay. Ellerinizi kullanarak, tampon hareketlerle uygulayabilirsiniz. İşte bu kadar basit! Bu krem farda, en sevdiğim diğer özelliği kalıcı olması. Sürdükten yaklaşık 1 dakika sonra ''zamp'' diye yapışıyor. Yağlı bir göz kapağım olmadığı için de olabilir. Çünkü yağlı göz kapaklarında çizgilere dolduğunu okudum. Bunun için far bazları devreye giriyor. 

maybelline-color-tattoo-on-and-on-bronze
Maybelline Color Tattoo | On and On Bronze

Ayrıca tozutma derdinin olmaması ve uygun fiyatlı olmasıyla benim gönlümü fethetti diyebilirim. Peki ben bu ürünü nasıl kullanıyorum? Göz kapaklarıma sürdükten sonra bronzerla gölge veriyorum. Eyeliner çekiyorum ve bolca rimel uyguluyorum. Sonuç harika! Eğer sizde sür-çık bir krem far arıyorsanız mutlaka bakın derim.
Fiyatı: 20 TL

Bir sonraki yazılarda görüşmek üzere, hoşçakalın! :)

52 yorum:

  1. rengine bayıldım listeme ekledim bu tonlarda far arıyordum süper oldu :)

    YanıtlaSil
  2. Ben şu fara bi aşık olup geliyorum 😍😍 çok güzel bir renk.. Ben indirimde 13 TL olduğunu görmüştüm..

    Bu ürün ile en kısa zamanda bir makyaj yapar mısın tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende 11 liraya aldım, baya uygun fiyata geliyor. İndirimleri kaçırmamak lazım. Yaparım tabiki :)

      Sil
  3. Sanirim ilk aldigim color tattoo bu on and on bronze rengiydi, suan elimde 6 tane var, resimlerini cektim ama yazisini hazirlayamadim. Ilham oldun bana ben de paylasiyim en kisa zamanda, operim cok <3

    YanıtlaSil
  4. bu renk bana da gidiyor, sanırım herkese yakışan bir renk . teşekkürler tanıtım için ;)

    YanıtlaSil
  5. Her mevsim severek kullandığım bir far. Kalıcılığı ve pigmentasyonu oldukça başarılı bir seri bu.Güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  6. Bu rengin tüm göz renklerine yakışacağını düşünüyorum bende de var daha kıyıp kullanamadım onlara yöneleyim bende.Bronz renkli farları ayrı seviyorum zaten:)Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende kıyamamıştım o kadar güzel ki, her göze yakışır dediğiniz gibi. :)

      Sil
  7. en sevdiklerimden biri de bu zaten bütün color tattooları severek kullanıyorum ben..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi birbirinden güzel ama en cok bunun rengini beğendim :)

      Sil
  8. bende gri bir rengi var ama yağlı göz kapaklarım olduğunda krem far ne yazık ki çok fazla kullanamıyorum. Ama bu renk tam yazlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım, yağlı göz kapaklarında böyle bir sorun oluyor. Baz kullanarak uygulamayı dene mutlaka, boşuna kuruyup gitmesin <3

      Sil
  9. Baz olarak bile kullanılıyor, çok güzel bir renk...

    YanıtlaSil
  10. Benim favoriim kendisii diğerleri renkleri kadar zor sürümü yok bence biraz parmak ısısıyla hallediveriyorum ben pigmentasyonla alakalı sanırım ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fazla almamak gerekiyor, az az tampon hareketlerle uygulandığında sonuc cok güzel ^^

      Sil
  11. Bu rengi de çok güzelmiş, mutlulukla kullan :*

    YanıtlaSil
  12. Benim göz kapaklarım da kuru sayılmaz ancak buna rağmen uzun saatler çizgilenme yapmıyor.Üstelik en sevdiğim rengi de bu kesinlikle :)

    YanıtlaSil
  13. Blogunuzu tasarım ve içeriğini beğendiğim için takibe aldım ve yazınızı çok beğendim. Bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  14. rengin hastası oldum resmen çokk güzellll 😌

    YanıtlaSil
  15. Ausee'm mutlaka al sanada çok yakışıcaak <3

    YanıtlaSil
  16. metalik ve parıltı seven biri olarak çok sevdim:))
    http://meleksalman.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  17. On and On Bronze ve Pink Gold'u severek kullanıyorum. Fiyat performans açısından oldukça başarılılar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pink goldu bende beğendim ama pek kullanmıcağımı bildiğimden almadım. Kesinlikle cok basarılılar :)

      Sil
  18. Rengi cok guzel kisa bir sure once aldim bende ve severek kullaniyorum hayatim yazi icinde tesekkurler 😘

    YanıtlaSil
  19. Rengine aşık oldum çok güzelll <3 Yazı için teşekkürler tatlım :)

    YanıtlaSil
  20. Böyle pratik ürünleri hep sevmişimdir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok kolay geliyor hemen yapıp çıkıyorum :)

      Sil
  21. Böyle pratik ürünleri hep sevmişimdir :)

    YanıtlaSil
  22. Bu ürünü ben de çok istiyorum ama malesef kara borsa, hiç denk gelemiyorum :/

    YanıtlaSil
  23. renge bayıldım muhteşem ötesi. Bu arada blog keşif etkinliğinden geliyorum sizi takipteyim bloğuma da bekliyorum sevgiler :) http://efsaninguncesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  24. bende de bı bu rengı yok sanırım :) boyle bloggerlarda gorunce alıyım dıyorum gıdınce bakıyorum tonu koyu baya ya dıyorum ve bırakıyorum baska bı malzeme yoktur heralde her seferınde elıme alıp bıraktıgım :) teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde diğer renkleri öyle hep elime alıp geri koyuyorum cok kullanmıyorum ama bunlar cok pratik :))

      Sil
  25. Bu renge benzeyen ojem vardı benim bir zamanlar. Onu anımsattı bana. Gece için kullanılabilecek harika tonlardan biri bence. (Gündüz için pudra tonlarını tercih ediyorum genelde) :) Güzel günlerde kullan canım. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım bende arada sürüyorum hafif kahve farla karıştırıyorum sabaha da yakışıyor ya :)) Sevgiler

      Sil
  26. Şu ürünü almamak için çok direniyorum. Kızım her yerin bronz oldu alma diyorum ama sanırım bu bayram indiriminde pembesiyle beraber alacağım. İçimde kalacak. Ve bu arada söylemeden edemeyeceğim fotoğraf kaliten müthiş göze hitap ediyor. Işığın çok doğru açısı olmuş. Sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim! Çok mutlu oluyorum böyle yorumlar okuduğumda. Daha çok istek geliyor, hemen bloguma yazılar yazmak istiyorum <3 Motive ediyorsunuz :) Sevgiler

      Sil
  27. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    YanıtlaSil

Blogtaki resimler ve yazılar kendime aittir. İzinsiz kopyalanamaz, kaynak gösterilmeden kullanılamaz.
back to top