12 Ocak 2017 Perşembe

Diadermine Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyici

Merhabalar!
Bugün sizlere Diadermine markasının Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyicisinden bahsetmek istiyorum. Peki gözlerimi yakmış mı, güzel çıkartıyor mu? Gelin hep birlikte inceleyelim!

Diadermine Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyici

Diadermine, genel olarak sevdiğim markalardan. Bu yüzden göz makyaj temzileyicisine de şans vermek isteyip kullanmaya başladım. 

Vaatleri;
- Suya dayanıklı makyaj dahil her türlü makyajı hassas göz çevresi bölgesine zarar vermeden mükemmel bir şekilde temizler.
- Kirpikleri korur ve bakım yapar.

Diadermine Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyici

Ben bu ürünü Rossmann indiriminde göz makyaj temizleyicim bittiği için uygun fiyata almıştım. Hakkında yorum okumadan aldım kısacası. Daha sonra çok fazla olumsuz yorum okudum. Yine de deneyimlerimi paylaşmak istedim ve kullandım. Gelelim benim yorumlarıma; kesinlikle mükemmel bir ürün değil. Ama çok kötü de değil. İyi yönleri ise gözlerimi hiç yakmadı ve kirpiklerimi dökmedi. Şimdiye kadar kullandıklarım arasında en yağlı yapısı olan sanırım, hemen temizlemek gerekiyor. 

Diadermine Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyici

125 ml bir ürün ve çalkalayarak kullanılıyor. Kirpiklere bakım yaptığını vaat etse de öyle birşey gözlemleyemedim. Kime tavsiye edersin derseniz; günlük makyajı kolay çıkartan, kirpik dökmeyen bir ürün arayanlara tavsiye edebilirim. Şayet çok yoğun uygulanmış maskalarda sonucunu başarılı bulmadım. Bunun dışında tüm cilt tipleri için uygun olduğu ve içerisinde vitamin B5 bulunduğu yazıyor.
Fiyatı:19,20 TL

Bir sonraki yazılarda görüşmek üzere, hoşçakalın! :)

28 yorum:

  1. Garnier çift fazlı göz makyaj temizleyiciden şaşma bence Çağla'cım :) Sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Sephoraninkinden çok memnun kalmıştım sevgiler :)

      Sil
  2. Bu ürünü daha önceden kullanıp memnun kalmıştım, yorumların için teşekkürler. Ancak dediğin gibi ben sadece iki üç kat rimel kullandığımdan belki de benim için yeterli olmuştu :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ürünü bi memnun kalanlar var bir de hiç sevmeyen. Siz sevmişsiniz, bende sevdim aslında. Kötü bi ürün değil :)

      Sil
  3. Diadermine ürünlerine benim de bir sempatim vardır hep, hiç kullanmadım bu ürünü ama tercih edilebilir bence. Önemli olan rimeli çıkarıp çıkarmaması, yağlı bir his bırakması bence önemli değil çünkü neticede bir temizleyici ve durulamayı tabi ki gerektirir, ayrıca bu tarz temizleyiciler ardırdan suyla yıkandıktan sonra daha güzel temizliyor kirpikleri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım bende öyle yapıyorum mutlaka yıkamak gerekiyor :) Sevgiler

      Sil
  4. Evet kuzucum güzel bir ürün günlük kullanılabilir ama ağır makyaja uygun değil :) Öptüm ❤

    YanıtlaSil
  5. Bir süredir yalnızca makyaj yağı kullanıyorum makyajımı çıkarmak için ve cildimdeki olumlu etkilerinden de çok memnunum :) Diadermine'i ben de deneyip pek sevememiştim. Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
  6. bu ürünle ilgili bende çok olumlu yorumlar okumamıştım,,,,
    sevgiler.....
    blogdakicin.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Ben kullanmadim ama emin de olamadim yazindan sonra canim :/

    YanıtlaSil
  8. Bunun açık mavi tek fazlı olanını pek beğenmemişim ancak bu çift fazlı olan daha etkili görünüyor.İnceleme için teşekkürler 💫

    YanıtlaSil
  9. Bu markanın nemlendiricisini almıştım.Aynı senin gibi yorum okumadan dahasonra okadar olumsuz şey duydum ki bıraktım.korktum ama kullanırken hiç bir sorun yaşamadım.Bende şaşırdım aslında.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nemlendiricisini bende kullandım. Gayet güzeldi. Bu tarz ürünler kişiden kişiye değişiyor aslında.

      Sil
  10. Bende kullanıyorum kuzum evet çok fazla yağlı ve süper bir üründe değil ama kötünün iyisi diyebiliriz ellerine sağlık💜

    YanıtlaSil
  11. 6 ay kadar gitti bu ürün bana fena değildi aslında. ama çok yağlıydı hemen yıkama isteği geliyordu bana :) bir daha almayacağım üründür kendileri. güle güle kullan kuzum sen de

    YanıtlaSil
  12. Bilgiler için çok teşekkürler.Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  13. Çağlacım ben de bunu kullanıyorum uzun süredir. Ben de memnunum performansından. Neredeyse bitmek üzere. Bir daha alırmıyım? Tabiki de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben baska ürünler denemeyi seviyorum ama bulamazsam dönüp dolaşır yine alırım :)

      Sil
  14. Diadermine ürünlerinden kullanıp memnun kaldığım hiç olmadı desem yeridir.Ancak,çift fazlı temizleyiciden memnun kalmıştım.Denk geldikçe alıyorum.. :)

    YanıtlaSil
  15. Gözleri yakmaması çok iyiymiş Çağla'cım da makyajı iyi temizlemiyorsa hiç uğraşamam :)

    YanıtlaSil

Blogtaki resimler ve yazılar kendime aittir. İzinsiz kopyalanamaz, kaynak gösterilmeden kullanılamaz.
back to top