15 Ocak 2017 Pazar

HC Hair Care Yoğun Vitamin Destekli Saç Kremi

Merhabalar!
Bugün sizlere HC Hair Care markasının Yoğun Vitamin Destekli Saç Kreminden bahsetmek istiyorum. Peki beğenmiş miyim, etkisini gözlemledim mi? Gelin hep birlikte inceleyelim!

hc-hair-care-yogun-vitamin-destekli-sac-kremi
HC Hair Care Yoğun Vitamin Destekli Saç Kremi

Markanın ürünlerini uzun süredir deniyorum. Daha önce şampuanını da yorumlamıştım. Şampuanla beraber kullanırken saç kreminden daha yüksek performans almıştım. Yazısı için tık tık.

Vaatleri;
- Canlandırıcı ve yumuşatıcı etkisiyle, boya ve röfle gibi işlemler sonucunda kurumuş ve yıpranmış saçların onarılmasına yardımcı olur.
- Saç tellerinin daha uzun süre nemli kalmasını sağlayarak gerilme direncini arttırır.
- Saçların ıslak ya da kuru halde kolay taranmasını sağlar ve kırılmalarını önler.

hc-hair-care-yogun-vitamin-destekli-sac-kremi
HC Hair Care Yoğun Vitamin Destekli Saç Kremi

Öncelikle belirtmeliyim ki saçlarımda işlem yok. Ama düzleştiriciden dolayı kırılmalar var. Bu kremi düzenli her duştan sonra kullanıyorum ve artık yorumlarımı paylaşabilirim. Kesinlikle saçı çok güzel açıyor, taramada hiç sıkıntı çekmedim. Benim için en güzeli de saçlarıma verdiği parlaklık oldu. Ben bir buçuk pomba kadar alıp saç diplerime gelmeden sadece uçlara uyguluyorum. Kokusu da hoşuma gitti. Ancak şampuanıyla beraber kullandığımda daha başarılı sonuç aldığımı ve hacim verdiğini söyleyebilirim. Ayrıca HC Hair Care ürünlerini kullandığımdan beri saçlarımda inanılmaz uzama gözlemledim. Bunu sadece ben değil, çevremdekiler de söyleyince net fikrim oluştu. Bana ürünleri çekilişle gelmişti, kendim de alıp kullanmaya devam edeceğim.
Fiyatı: 35 TL

Bir sonraki yazılarda görüşmek üzere, hoşçakalın! :)

28 yorum:

  1. Hc markası severek kullandığım bir marka...

    YanıtlaSil
  2. Bu krem bana sanki az geldi. Biraz daha yoğun kremler kullanmam gerekiyor benim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belirttiğim gibi saçlarımda işlem yok bu yüzden de olabilir :/

      Sil
  3. Hc hAİR care güvenle kullandığım markalardan. Saç kremini denememiştim, evde olması lazım bir bakayım :)

    YanıtlaSil
  4. HC'nin saç ürünlerini ben de severek kullanıyorum; özellikle HC Complex yağı bir harika! Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
  5. fiyat olarak ta makulmüş....
    paylaşım için teşekkürler....

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan Çağla'cım.Bu ürünü bende kullandım.Fena değildi ama bir HC Ovex olamadı benim için :)

    YanıtlaSil
  7. Bu ürün bana iyi gelecek gibi.Fiyatı da gayet makul.Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  8. Siyah olanını da ben kullandım uzun süre. Çok beğeniyorum. Temiz içerik. gönül rahatlığı kullanım.

    YanıtlaSil
  9. Hc saç bakımında çok sevdiğim bir marka, yağını bayılarak kullanıyorum ama bu ürün hiç dikkatimi çekmemişti, bir bakayım :)

    YanıtlaSil
  10. Bir ara görmüüstüm hc markasini sampuanini da denemek istiyorum.

    YanıtlaSil
  11. hc hem güvendiğim hem de etkisini gördüğüm severek kullandığım bir marka =) bu saç kremi dee gerçekten denemek istediklerimden.. eline sağlık güzelim benim =)

    YanıtlaSil
  12. güzel günlerde kullan canım.
    saç uzatma dedin zaten beni vurdun :)
    elimdekiler azalsın mutlaka deniycem

    YanıtlaSil
  13. Uzun zamandır denemek istediğim bir üründü. Yazı için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  14. Hc ürünlerini başarılı buluyorum :)

    YanıtlaSil

Blogtaki resimler ve yazılar kendime aittir. İzinsiz kopyalanamaz, kaynak gösterilmeden kullanılamaz.
back to top