26 Ocak 2017 Perşembe

Nasıl Şık Olunur? | Günlük Kombinlerim ❤

Merhabalar!
Uzun zamandır kombin yazısı hazırlamadığımı fark ettim. Bugün sizlerle günlük kombinlerimi paylaşmak için geldim. Günlük hayatımda nasıl giyindiğimi ve basit parçalarla nasıl daha şık olabileceğinizi merak ediyorsanız, gelin hep beraber inceleyelim!

nasil-sik-olunur-gunluk-kombinlerim
Nasıl Şık Olunur? | Günlük Kombinlerim ❤

İlk önce bu kombinim ile başlayalım. Sonbaharda severek giydiğim; siyah kazak ve yüksek bel pantolon. Deri ceket ve kemer ile tamamladım. Her şey sade olduğu için ilgiyi kemerde toplamak istedim ve daha hareketli bir parça seçtim.

nasil-sik-olunur-gunluk-kombinlerim
Nasıl Şık Olunur? | Günlük Kombinlerim ❤

Her zaman rahatça kullandığım bir kombin. Siyahı kışa çok yakıştırıyorum. Bu yüzden sıkça kullanıyorum. Bu kombin de siyah ağırlıklı gri ve beyazla tamamladım.

nasil-sik-olunur-gunluk-kombinlerim
Nasıl Şık Olunur? | Günlük Kombinlerim ❤

Ve önceki kombinin detayları. Boğazlı sevmiyorum ama bu sezon trend olan bu kazaklar gerçekten çok hoş duruyor. Yüksek bel giydiğim pantolon, boyu her zaman daha uzun gösteriyor. Üzerimde ki kazakların ön kısmını da içine sokarak boyumu kesmemeye çalışıyorum.

nasil-sik-olunur-gunluk-kombinlerim
Nasıl Şık Olunur? | Günlük Kombinlerim ❤

Benim için ayakkabının rahatlığı çok önemli. Bu yüzden tercihimi Airmax'ten yana kullandım. Rahat olması önemli olduğu kadar şık olmayı da tabiki unutmuyoruz! Jean ve deri ceket her zaman o günü kurtarabiliyor. 

nasil-sik-olunur-gunluk-kombinlerim
Nasıl Şık Olunur? | Günlük Kombinlerim ❤

Bu tarz ceketler kışın giyilmese de, sonbaharda sürekli kullandığım bir model. İçine beyaz basic bir tişört ve pantolonla çok şık olabilirsiniz. Kombininizi uzun kolyeler ve takılarla destekleyebilirsiniz.

nasil-sik-olunur-gunluk-kombinlerim
Nasıl Şık Olunur? | Günlük Kombinlerim ❤

Son olarak beyaz gömlek! Dolabımın vazgeçilmez parçası, olmazsa olmazı. Altına topuklu bot tercih ettim. Gömleğin bir tarafını içine sokarak farklı bir hava yarattım. Takı tercihimi saatten yana kullandım. Umarım sizlerde kombinlerimi beğenmişsinizdir. Daha fazla fotoğraf için instagram hesabımı takip edebilirsiniz. Benimle yorumlarınızı paylaşmayı unutmayın!

Bir sonraki yazılarda görüşmek üzere, hoşçakalın! :)

24 yorum:

  1. çok güzel kombin olmuş hepsi kuzum :)

    YanıtlaSil
  2. Çağlacım harikasın :) Ama deri ceketle donarım ben :D

    YanıtlaSil
  3. Hepsi de spor ve şık, sana da çok yakışan bir tarz :)

    YanıtlaSil
  4. ne kadar hoş bir bayansın canım ne giysen yakışmış :)maşallah

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. caglacım cok şıksın gerçekten :)

    YanıtlaSil
  7. Çağlacımm çok tatlı kombinlerin sanada çook yakışmış kuzum :) :*

    YanıtlaSil
  8. Hepsi de birbirinden güzel. Ama 2. Kombin favorim...

    YanıtlaSil
  9. Ne kadar yakışmış ,çok güzel :)

    YanıtlaSil
  10. Sana mı bakayım, kombinlere mi bakayım yazıyı mı okuyayım bilemedim. Maşallah. Bu arada hepsi birbirinden zevkli.

    YanıtlaSil
  11. Çağla hanım ne kadar güzel kombinler hazırlamışsınız :) bloğunuza geri dönüp tekrar fikirler vermenizi isterdim sevgiler :)

    YanıtlaSil

Blogtaki resimler ve yazılar kendime aittir. İzinsiz kopyalanamaz, kaynak gösterilmeden kullanılamaz.
back to top