22 Ocak 2017 Pazar

Avon | Super Shock Mascara

Merhabalar!
Bugün sizlere Avon markasının yeni keşfettiğim Super Shock Mascarasından bahsetmek istiyorum. Peki beğenmiş miyim, kirpiklerimde etkisi nasıl? Merak ediyorsanız gelin hep birlikte inceleyelim!

avon-super-shock-mascara
Avon | Super Shock Mascara

Ambalajı siyah düz tercih edilmiş. Bendeki rengi siyah. Bu maskaranın en büyük ve aslında tek vaadi; kirpiklerde 12 kat daha fazla hacim. Bunu yerine getiriyor mu derseniz getirmiyor. Evet günlük bir maskara için kullanılabilir. Ancak benim gibi uzun ve dolgun kirpik seviyorsanız yeterli gelmeyecektir.

avon-super-shock-mascara
Avon | Super Shock Mascara

Katalogta mavi fırça gösteriyordu. Açtığımda siyah olması biraz şaşırttı açıkcası. Fırça yapısı Essence I Love Extreme 'e çok benzettim. Essence biraz daha ince ve uzun kalıyor. Her ne kadar fırça olarak benzeselerde malesef performansları aynı değil. Super Shock Maskara, sadece kirpikleri ayırıyor ve kaldırıyor. Aynı zamanda akma,bulaşma, dökülme sorunu ile de karşılaşmadım ve kolay çıktı diyebilirim. Kısacası maskara da aradığım; volümü, hacmi, uzatmayı vermedi. En azından uzatsaydı yine düşünebilirdim. Kendisi tekrar satın almayacağım bir ürün oldu.
Fiyatı: 28 TL 

Bir sonraki yazılarda görüşmek üzere, hoşçakalın! :)

46 yorum:

  1. Buton şablona çoook yakışmış 💕

    YanıtlaSil
  2. Bana göre de değilmiş, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. gosh fırçasıyla neredeyse aynı ama enteresan etkisi çok farklı diyorsun canım şaşırdım o yüzden eline sağlık yazın için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ablacım fırçaları çok benziyor ama performansları aynı değil :/

      Sil
  4. almayın yahu bunu demenin kibar yolunu söylemişsin :)almayalım bunu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kişiden kişiye değişiyor tabi kişisel fikrim :)

      Sil
  5. Bundan 3 tane bitirdim kirpikleri çok güzel tek tek ayırıyor kuzum maskaranın sapı mavi ama siyah olduğu için mavisi görünmüyor 😁😁 bittikçe alttan mavilikler çıkar görürsün 😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha bende diyorum neden böyle 😂 Teşekkür ederim kuzum söylediğin için 🙈

      Sil
  6. Benim favori maskaralarımdan. Bir kaç kutu bitirdim bundan. Her zaman iki maskara kullandığım için son katı bununla yapıyorum :) Eline sağlık <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son katta denedim bugün hoşuma gitti ama olmasa da olurmuş pek benlik değil :/ Teşekkür ederim ❤

      Sil
  7. Birkaç yıl önce çok severek kullanmıştım bu ürünü:))

    YanıtlaSil
  8. Çok uzun süredir Avon maskara kullanmıyorum. Önceden favori rimelleri vardı benim için. Sıra gelmiyor ki yenilerini deneyeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maskara arayışındayken baya maskarasını kullandım :)

      Sil
  9. Lise yıllarında kullanırdım avon supershock :D Çok beğenirdim ben belki formülasyonunu değiştirmişlerdir.Çok güzel hacim verirdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapısı değişti mi hiç bilmiyorum ilk defa denedim :/

      Sil
  10. Denemedim ama denemeyeyim bari artik 😊

    YanıtlaSil
  11. Avon markasını uzun zamandır kullanmıyorum ben de.Ellerine sağlık güzel paylaşım olmuş.

    YanıtlaSil
  12. Kullanmadım ama volum hacim yoksa pekte gerek yok ellerine sağlık kuzum💜

    YanıtlaSil
  13. Denemeyi düşünüyordum vazgeçtim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kişiden kişiye değişiyor tabi, sizin kararınız :)

      Sil
  14. http://hayatadokunmakmi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  15. Çağla'cım benlik de değilmiş, teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  16. Fırça renginin değişikliği beni de şaşırtmıştı :D

    YanıtlaSil
  17. Güle Güle kullan canım benim de çoğu arkadaşım bu maskaranın hastası fakat ben maybeline one by one kullanıyorum kirpiklerimi daha çok uzatıyor ardından sensational sürünce takma kirpik etkisi boom :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O maskarayı öven çok fazla duydum denemek nasip olmadı bir türlü :)

      Sil
  18. seni mime davet ettim kuzum :) öpüldün

    YanıtlaSil
  19. Lise yıllarımın maskarasııı :) görünce çok duygulandım severek kullanmıştım yıllarca bittiğinde alıp. Kendi bloğumada beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  20. Bunu çok kullandım ben başarılı bir ürün bence :)

    YanıtlaSil
  21. uzatmasıysa bende beğenmedim canimm :)

    YanıtlaSil
  22. Pek işime yarayacak bir rimel değil demekki ,hiç bulaşmayayım:)

    YanıtlaSil
  23. Ben de görür görmez Essence I Love Extreme maskara fırçasına benzettim:)
    Bazı insanlar sadece kirpikleri ayırsın
    kaldırsın diye maskara kullanıyor onlara Avon un bu ürünü yeterli gelecektir ama bana asla:)

    YanıtlaSil

Blogtaki resimler ve yazılar kendime aittir. İzinsiz kopyalanamaz, kaynak gösterilmeden kullanılamaz.
back to top