23 Şubat 2016 Salı

Biotherm- Aquasource Eye Perfection Göz Kremi

Herkese yeniden merhabaa!
Sephora alışverişimde aldığım, o günden sonra her gün kullandığım bir ürün.
Uzun süre kullanıp, yazısını öyle yazmak istedim. Neredeyse ürün bitmek üzere olduğu için artık anlatabilirim diye düşünüyorum.

Biotherm-Aquasource-Eye-Perfection-Goz-Kremi
Biotherm- Aquasource Eye Perfection Göz Kremi

Ürün 15 ml, mini minnacık bir ambalaja sahip.
O kadar para verip, hemen bitince üzülerdenim. Bir tek ben mi öyleyim bilmiyorum. :)
Biotherm'dan aldığım ilk ürün olan Aquasource Eye Perfection jel yapıda ve sürerken bilyeli aplikatör başlığı var. 
Vaadi; göz çevresindeki cildi canlandırmak, rahatlatmak. Torbalanma ve koyu halkalara karşı etkili çözüm sunmak.

Biotherm-Aquasource-Eye-Perfection-Goz-Kremi
Biotherm Aquasource Eye Perfection Göz Kremi

Uygularken kendiniz sıkıyorsunuz. Sürdüğüm an göz çevrem ferahlıyor, buz gibi bir etkisi var. İlk sürdüğüm andan beri en çok hoşuma giden özelliği de bu oldu.
Göz altı kırışıklıklarına karşı hiçbir etkisi yok, zaten öyle bir vaadi de yok.
Masaj toplarını göz çevremde gezdirerek uyguluyorum. Hem masaj yapmış oluyorsunuz hem de nemlendirmiş. Sürdükten sonra göz altımın nefes aldığını ve canlandığını görebiliyorum.
İnternetten okuduğuma göre tüm cit tiplerine uygunmuş.
Ayrıca ürünün tüp içinde olması hijyen konusunda bir tık önde.

Biotherm-Aquasource-Eye-Perfection-Goz-Kremi
Biotherm Aquasource Eye Perfection Göz Kremi

Sevmediğim yanlarına gelicek olursak;
Benim göz çevrem inanılmaz kuru olduğu için yeterli gelmedi. Sabah akşam uygulamama rağmen çok çabuk emiyor ve gün içinde göz çevrem eskisi gibi kuru/nemsiz kalıyor.
Göz altı torbalarım olmasına rağmen hafifleme bile görmedim.
20-25 yaş arasındakinlere daha çok tavsiye ediyorum çünkü hafif bir ürün. Daha ilerki yaşlar için yeterli gelmeyecektir.

Fiyatı:115TL

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, hoşçakalın! :)

18 yorum:

  1. İdeal göz kremini bir türlü bulamayacağız :( denemeye devam..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, size de sormuştum yazınızda. Bir türlü bulamıyorum. :(

      Sil
  2. Bilyeli göz kremleriyle anlaşamıyorum hiç... Zor geliyor... Benim de göz altlarım çok kuru, bir de yaşlıyım :) Bana da uygun değil bu krem... Ben de bulamadım aradığım göz kremini :)
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göz altlarınız kuruysa yeterli gelmeyecektir. Nem maskeleri varmış. Ben bir de onlara bakmayı düşünüyorum. Sevgiler :)

      Sil
  3. ferahlatıyorsa bir denemek lazım , salatalık ideal tabi :j ...

    YanıtlaSil
  4. Ben de roaccutane kullandıgım için göz altlarım inanılmaz kuru. Çok pahalı kremler de kullandım çok uygun fiyatlı kremler de. Bu aralar favorim rival de loop bir denemenizi tavsiye ederim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen bakıyorum, cünkü bu da bitmek üzere acil almam gerekiyor, teşekkür ederim:) Sevgiler!

      Sil
  5. Bu serinin nemlendiricisini birkaç yıl önce çok severek kullanmıştım.Göz bakım ürününün başlığı da oldukça işlevselmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nemlendiricisini kullanmadım ama göz bakım ürünü çok çok iyi değil. Sadece dediğiniz gibi başlık aplikatörünü sevdim :)

      Sil
  6. Dior Hydra Life göz alti nemlendiricisinin nemlendirmesinden cok memnunum. Benim de kuru gözaltlarim var ve iyi geldi, fiyati biraz pahali olsada basarili buldum. Ellerine saglik, kuru göz altlarim oldugundan ben de uzak dururum bu üründen :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğiniz ürünü biliyorum ancak fiyat pahalı, şuan başka bir göz altı nemlendiricisi aldım. Hem uygun fiyatlı hemde öveni çok. Kısa zaman içinde paylaşıcam. :) Teşekkürler yorumunuz için :)

      Sil
  7. Yazinin baainda sevindim ama ben artik biraz daha etkili ürünler ariyorum bu yasta.

    YanıtlaSil
  8. Ben de öyle bir ürün arıyordum.Hevesle okumaya başladım ,ama hayal kırıklığı oldu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yinede her cilt yapısında farklı tepki verebilir kuzum, bi Sephoraya bak istersen :)

      Sil

Blogtaki resimler ve yazılar kendime aittir. İzinsiz kopyalanamaz, kaynak gösterilmeden kullanılamaz.
back to top