21 Şubat 2016 Pazar

The Balm | Mary Lou Manizer Aydınlatıcı

Herkese mutlu hafta sonları :)
Bugün çok uzun zamandır aradığım, indirim zamanı bulduğum  Mary Lou Manizer'ı anlatmak istiyorum.
Artık herkesin bildiği ve çok sevdiği bir aydınlatıcı.

The-balm-mary-lou-manizer-aydinlatici
The Balm- Mary Lou Manizer Aydınlatıcı

O kadar çok seveni var ki indirim zamanlarında bulmayı geçtim, normal zamanlarda bile bulamıyordum. Hemen incelemeye geçelim ozaman.
8,5 gr'lık bir ürün.
The Balm ürünlerinin diğer ambalajları gibi bu da dikkat çekiyor.

The Balm Mary Lou Manizer Aydınlatıcı

Metal gibi gözüken, sağlam bir kutusu var. Kapağını açtığınızda gayet kullanışlı bir aynası var. 
Çok bereketli bir ürün, uzun süre kullanılabilir.

The-balm-mary-lou-manizer-aydinlatici
The Balm Mary Lou Manizer Aydınlatıcı

Pigmentasyonu oldukça fazla. Dikkat edilerek uygulamakta fayda var. Aydınlatıcı ve far olarak kullanılabiliyor. Diğer bir özelliği ise tozutmuyor.
Aydınlatıcıyı çok sevdiğim için ben günlük makyajımda da kullanıyorum. Sizde kaş altlarınıza, göz pınarlarınıza, elmacık kemiklerinize,burun ucunuza ve dudak üstünüze uygulayabilirsiniz. 
Sarı alt tonlu , şampanya renkli bir aydınlatıcı. Ancak herkese yakışacağını düşünüyorum. 

The-balm-mary-lou-manizer-aydinlatici
The Balm Mary Lou Manizer Aydınlatıcı

İçerisinde hafif ışıltılar var, bu cildi daha canlı ve sağlıklı gösteriyor. 
Fırça olarak ben Eklips Fan Brush(Yelpaze Fırçası)'ı tercih ediyorum.
Uygun fiyatlı ve çok güzel uygulanıyor.

Az miktarda uyguladığınız sürece hemen bitebilcek bir ürün değil. 40 TL fiyatı var. Ancak indirim zamanı 20 TL gibi uygun bir fiyata bulabilirsiniz.
Ayrıca paraben içermiyor.

The Balm Mary Lou Manizer'ı Gratis mağazalarından alabilirsiniz.
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, hoşçakalın! :)

36 yorum:

  1. Ben buna bayılıyorummmm ;))

    YanıtlaSil
  2. İndirim zamanı çok iyiymiş. Teşekkürler bu güzel ürün için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirim zamanı kaçmaması gereken bir ürün. Ben teşekkür ederim yorumunuz için:)

      Sil
  3. Yazın çok faydalı olmuş.:) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. severek kullanıyorum üstelik hiç bitmeyecekmiş gibi :)

    YanıtlaSil
  5. Cok severek kullandigim bir urun cok buyuk boy bir yelpaze fircayla uyguluyorum.gule gule kullann

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende cok severek kullanıyorum, teşekkürler :)

      Sil
  6. Fırçanı Fix+ gibi bir ürünle ıslattığında daha iyi uygulandığını duydum öyle bir ürün biliyorsan denemeni öneririm canım :) Hepinizi bloguma bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyordum, araştırıp denicem canım :) Teşekkürler :)

      Sil
  7. Bana göre The Balm markasının en en başarılı ürünlerinden biri,bende BETTY-LOU VE CINDY-LOU Renkleri de var.Çok severek kullanıyorum,fakat CINDY rengini almayı düşünen arkadaşlar mutlaka yüzünüze uygulayın çünkü aydınlatma konusunda bu ürün kadar başarılı değil çok açık pembe allık sürmüşsünüz gibi görüntü veriyor.Aklınızda olsun :) öpüyorum emeğine sağlık ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yok ama yorumları çok okudum, dediğiniz gibi allık yerine kullanan çok var. Teşekkür ederim yorumunuz için :)

      Sil
  8. aydınlatıcı için özel olan bu fırçadan ben de mutlaka almak istiyorum.

    YanıtlaSil
  9. yelpaze fırça ile kullandığımdan beri benim de sevdiğim bir aydınlatıcı oldu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer türlü çok fazla geliyor, en iyi yöntem yelpaze fırçası :)

      Sil
  10. Bende daha yeni aldım fakat markası farklı :) ilerleyen günlerde blogumda görebilirsin...yeni almamış olsaydım bahsettigin markayı alırdım muhakkak...neyse bakalım başka bahara diyelim :) teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bekliyorum yazınızı, merak ettim. Yorumunuz için teşekkür ederim:)

      Sil
  11. En sevdiğim aydınlatıcım :)

    YanıtlaSil
  12. Emeğine sağlık Çağla'cım... :)

    YanıtlaSil
  13. kesınlıkle cok sevdiğim aydınlatıcılardan biri :) bende in your hand paletını alırken bu urunun de ıcınde olması hoşuma gitmişti :) ayrıca elımde urun yok onun ıcınden kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paletler çok daha uygun fiyata geliyor aslında. Hepsi içinde olduğu için daha çok seviyorum. :)

      Sil
    2. O paleti %25 indirimde yakalayinca olmayanlari tek tek toplayacagima bunu alayim diyerek sans vermistim ozellikle seyehatlerde buyuk kurtarici oluyo :)

      Sil
    3. Evet, tek tek alcağımıza palet şeklinde her zaman daha iyi. Ben zaten The Balm'ın bütün ürünlerini beğeniyorum :)

      Sil
  14. Ahh 8 Mart gel bir an önce :)))

    YanıtlaSil
  15. evet esmerim; ve evet makyajda mat ton ve ürünleri kullanıyorum..ama elim sürekli üzerinde..benim için enteresan bir denge yaratıyor :)

    YanıtlaSil

Blogtaki resimler ve yazılar kendime aittir. İzinsiz kopyalanamaz, kaynak gösterilmeden kullanılamaz.
back to top