8 Şubat 2016 Pazartesi

Flormar Supermatte 212 Ruj

Herkese merhabaa,
Bugün çok severek uzun zamandır kullandığım rujumu anlatmak istiyorum.
Nars Velvet Matte Lip Pencil rujlarından Dolce Vita'ya muadil olarak gösteriliyor.
Ruja çok paralar yatırmam ama kalıcı ve mat olsun diyorsanız Flormar'ın bu serisine bakmanızı şiddetle öneririm.
Gelelim rujumuza.
Flormar-supermatte-212-ruj
Flormar Supermatte 212 Ruj
Flormar-supermatte-212-ruj
Flormar Supermatte 212 Ruj
Ben bu ruju günlük makyajımda tercih ediyorum. Hoş ve doğal duruyor.
Rengini gördüğüm an bayıldığım,ilgimi ilk çeken ruj oldu kendisi.

Flormar-supermatte-212-ruj
Flormar Supermatte 212 Ruj
Mat olmasına rağmen dudağı kurutmasa da ben sürmeden önce lip balm uyguluyorum. 
Ne kadar lip balmlar rujları matlıktan çıkartsa da, açıkcası uygulanışı biraz zor oluyor.
Muadili olan Nars Dolce Vitayı kullanmadım hakkında pek bir şey söyleyemeceğim. Ancak Flormar 212'nin kalıcılığının daha fazla olduğu söyleniyor.
Daha önce kullandığım rujlardan kalıcılık konusunda bir tık önde zaten.
Bence herkesin kullanabilceği, her tene giden uygun fiyatlı bir ruj.

Fiyatı:16,90 TL

Siz bu ruju kullandınız mı?
Yorumlarınızı bekliyorum.
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere,
Hoşçakalın! :)

Bana Ulaşın: Twitter/Snapchat/Instagram: caglagormenoglu

37 yorum:

  1. Aynı rujdan ben de kullanıyorum canım ve dediklerine aynen katılıyorum. Harika bir ruj kendisi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım, iyi ki almışım dediğim rujlardan :)

      Sil
  2. Çok guzel bir renkmis :) emegine saglikk

    YanıtlaSil
  3. Renk olarak favorimdir :) Güle güle kullan tatlım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde en sevdiğim tonlar zaten :) Teşekkürler canım

      Sil
  4. Bendede bu serinin bir kac rengi var sürümü biraz zor fakat başarinca gorseli guzel :) yinede uygun fiyatli golden rose serisini flormardan daha cok begeniyorum sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Golden Rosedan hiç ruj almadım yorum yapamıyorum malesef. Bende çok sevdim :)

      Sil
  5. Hayatta alırken en zorlandığım kozmetik çeşididir ruj. Daha bugune kadar evet bu benim rengim dedigim bir rujum olmadi aldiklarimi da hic bitirmeden hatta birkac kere surup ablama kardesime vermisimdir. Acaba bu ruj benim rujum olabilir mi ki? Denemek lazim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bakmanızı öneririm. Gerçekten çok severek kullanıyorum. Mat olduğu için biraz kurutuyor ve sürmesi zor ama lip balmla mükemmel oluyor.

      Sil
  6. Renk gerçekten Dolve Vita'ya benziyor, çok hoşmuş. Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
  7. Tam benim sevdiğim renk, iyi günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  8. Ben Golden Rese'un mat serisinden çok memnun kaldım fakat yazınızı okuyunca merak ettim.Sanırım bir tane edineceğim bu seriden. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alırsanız, yorumlarınızı bekliyorum ozaman :)

      Sil
  9. Dolce Vita daha şeftalimsi sanki ama benziyorlar. Ben mat ruj kullanamıyorum, bir gün kullansam 10 gün boyunca dudaklarım resmen deri değiştiriyor :-( Kuruluk fena bir şey malesef...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lip balmla uygularsanız daha kolay sürülüyor aslında. :)

      Sil
  10. Çok güzel bir seri gerçekten. Çok güzel yorumlamissin burada mat rujlara en sevdiğim renklerden.Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. Aynen bende bu ton rujları daha çok kendime yakıştırıyorum. :)

      Sil
  11. Hiç Flormar bir rujum olmadı rengi çok hoş duruyor,denemek gerek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Almak istiyorsanız bu rengine bakmanızı öneririm canım :)

      Sil
  12. Bencede fiyat önemli değil aynı işlevi görüyorsa alınır 👍

    YanıtlaSil
  13. Bencede fiyat önemli değil aynı işlevi görüyorsa alınır 👍

    YanıtlaSil
  14. Dudağımı çok yaladıgım için hiç ruj kalmıyor kalıcı bir ruj da bulamadım dogru düzgün kalıcı demişsin ama benim dudak yalamalarıma dayanır mı acaba ? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim dudağımda gayet kalıcı, kullandığım da yemekten sonra tazeliyorum sadece yeterli oluyor :)

      Sil

Blogtaki resimler ve yazılar kendime aittir. İzinsiz kopyalanamaz, kaynak gösterilmeden kullanılamaz.
back to top