29 Şubat 2016 Pazartesi

Pastel Moon Light Highlighter

Herkese yeniden merhaba!
Pastel markasını ojeleriyle tanıdık ve çok sevdik. Daha sonra başarılı bir girişle hepimizi kendine sevdiren bir marka oldu. Ben bugün Moon Light aydınlatıcısını ele alacağım. 

Pastel-moon-light-highlighter
Pastel Moon Light Highlighter

Bu şirin ambalajı ilk dikkatimi çeken özelliği oldu. Küçük olmasına rağmen içerisinde 15 ml ürün var, bu da uzun bir zaman sizi idare ediyor.

Benefit High Beam aydınlatıcısına muadil olarak gösteriliyor. Bir aydınlatıcıya 100 TL vermektense, aynı etkiyi veren muadilini almak çok daha mantıklı değil mi?
Fiyat bakımından tabiki Pastel çok daha uygun. 

Pastel-moon-light-highlighter
Pastel Moon Light Highlighter

Kapağını açtığınızda fırçası bulunuyor. Fırçasını hiç beğenmediğimi belirtmek istiyorum. Bir kaç kez kullanmama rağmen tek tek ayrılmaya başladılar.
Yapısı çok sıvı değil, sürdüğünüzde akan bir ürün değil yani. Ama çok da katı değil, tam ortasında.
Islak bitişli makyajları benim gibi seviyorsanız, bu ürüne şans verebilirsiniz. Toz ürünler pudra şeklinde olduğu için uçsa da, böyle likit ürünler daha kalıcılı oluyor. Ayrıca ürünü sürdüğünüz an hemen dağıtmak da önemli. Yoksa çok daha kötü oluyor. 
İçerisinde gümüş ışıltılar bulunsa da, çok yoğun değil ve makyajınızda doğal bir sonuç elde ediyorsunuz.

pastel-moon-light-highlighter
Pastel Moon Light Highlighter

İlk sürdüğümde toz pembe gibi dursa da yaydıktan sonra somonsu bir renge dönüşüyor.
Açıkcası buğday tenlilere tavsiye edebilceğim bir ürün. 

Kullanımı;
-Elmacık kemiklerine,
-Kaş çizgisi üzerine,
-Işıltılı görünüm için istenilen bölgelere aydınlık vermesi amacıyla uygulanır.

Fiyatı: 10TL
Watsons,Rossman,Gratis gibi Pastel stadı olan her mağazada bulabilirsiniz.

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, hoşçakalın! :)

27 yorum:

  1. Güzel görünüyor, iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Rengi güzel, pastel ürünlerini severim. Oje gibi duruyor:))

    YanıtlaSil
  3. Bu ürün merak ettiklerimden ama aydınlatıcı bitirmek zaten çok zor benim için, dolayısıyla mevcutlara yenisini eklememek adına kendimi tutuyorum :)
    Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok popüler olduğu zaman almıştım. Mary Lou daha tercihim :) Sevgiler!

      Sil
  4. Nasıl samimi bir yorumdur bu :) Çok mutlu oldum, iyiki yazmışım! Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Bu ürünü görüyorum bi ara bakacağım teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. Bu ürünü görüyorum bi ara bakacağım teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

  8. İlk gördüğümde oje diye yanına gitmiştim direk kutusuna :)
    Güzel bir ürün :)

    YanıtlaSil
  9. Bu ürünü bir tek süngerle rahat uygulaya biliyorum onun dışında disko topuna çeviriyor :)

    YanıtlaSil
  10. deneyip o pembelik gidince sevmemiştim bu ürünü.

    YanıtlaSil
  11. Seveni olduğu kadar sevmeyeni de var :) Bilgilendirici bir yazı olmuş teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  12. Bu ürünü ben de çok merak ediyorum tesekkurler

    YanıtlaSil
  13. Hos bir renk. Bilmedigim ne çok ürün var makyaj özürlü biri olarak :)

    YanıtlaSil
  14. merhaba cnaım güzel bir yazı olmuş. senin beğenmene sevindim ancak ben hiç beğenmedim bu aydınlatıcıyı. çok fazla sim sim durdu yüzümde, homojenleşemedi :) seveni de var sevmeyeni de =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende suanlık kaldırdım pek tercih etmiyorum kalıcılığı da kötü :/

      Sil
  15. Çok bilgilendirici bir yazı olmuş , teşekkürler. Blogunuzu izleme aldım

    YanıtlaSil

Blogtaki resimler ve yazılar kendime aittir. İzinsiz kopyalanamaz, kaynak gösterilmeden kullanılamaz.
back to top