13 Şubat 2016 Cumartesi

L'oreal Paris | Göz Makyaj Temizleyicisi

Herkese merhabalaar,
Bugün sizlere alışveriş yazımda paylaştıktan sonra her gün kullandığım L'oreal Paris'in göz makyaj temizleyicisini anlatmak istiyorum. Uzun süredir kullandığım için artık anlatma zamanı geldiğini düşündüm.
Ambalajında hassas gözler ve kontakt lens kullananlar için de uygun olduğu yazıyor.

L'oreal-Paris-goz-makyaj-temizleyicisi
L'oreal Paris Göz Makyaj Temizleyicisi
Vaadine gelicek olursak;
Allantoin ile zenginleştirilmiş formülü ile son derece nazik ve mükemmel bir temizlik ve tazelik sağlar.

L'oreal-Paris-goz-makyaj-temizleyicisi
L'oreal Paris Göz Makyaj Temizleyicisi
Ben bu ürünü iki ayrı pamuğa döktükten sonra gözlerimde 30 saniye kadar bekletiyorum.
Daha sonra yarım daire şeklinde makyajımı çıkartıyorum. 
Vaadinde dediği gibi nazik bir şekilde çıkartıyor. Temizlemesini beğensem de, maskara çıkarma da pamuk yeterli olmuyor. Her gün maskara kullanmadığım için sevdim diyebilirim.
Maskara kullandığım zamanlar da ise kulak çubuğuna sıkıp, sadece kirpiklerime uyguluyorum. Böyle daha iyi sonuç aldım.
Aman aman bir ürün değil, ancak güzel temizliyor, tahriş etmiyor, Yağlı veya kuru bir yapısı yok. Bu yüzden ne göz çevremi yağlandırdı ne de kuruttu. 
Biterse tekrar almam, çünkü yeni ürünler denemeyi daha çok seviyorum.  :)

Sizin favori göz makyaj temizleme ürününüz hangisi?
Yorumlarınızı bekliyorum.
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere,
Hoşçakalın!

Bana Ulaşın: Twitter/Snapchat/Instagram: caglagormenoglu

28 yorum:

  1. Ben bu urunun pembe yazilisini almistim ve yazisini yazmistim hic ama hic begenmemistim memnun kalmana sevindim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu denemedim ama sen yorumumu beklediğini söylemiştin, o yazımdan sonra her gün kullandım emin olmak için. Sonuç başarılı bence :)

      Sil
    2. Cok sevindim bendekine idare eder bile diyemem o dereceydi hem temizlemiyodu hem yakiodu demekki yazi renkleri disinda iceriklerindede farklar var:)

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Bu ürünü ben de kullandım, dediğiniz gibi fena bir ürün değil. Ancak ben ambalajından hiç hoşlanmamıştım, alışana kadar zorlanmıştım. O dikdörtgen kapaktan ürün almak zor, oraya buraya dökülebiliyor. Kötü bir temizleyici değil ama beni Neutrogena kadar memnun etmemişti.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bitmesini bekliyorum, en iyisini bulana kadar alıcam sanırım :)

      Sil
  4. Bende denemek istiyorum çok başarılı olsa da Yves Rocher'in göz makyaj temizleyicisi galiba benim göz çevremde yağ butonları oluşturdu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağ butonu oluşturması çok çok kötü. Bu üründe öyle bir sorun yok. Ama başka markaların daha iyi ürünleri var.

      Sil
  5. Benim favorim nivea'nın iki fazlısı. Ama L'oreal de candır şimdi, hakkını yemeyeyim :) sütünü falan çok beğeniyorum da bu ürünü kullanmadım henüz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sütünü merak ediyorum seveni çok var. :)

      Sil
    2. Süt süper ya, bakım yapıyo yüze resmen. Tonikten sonra süt sürüyorum pamukla. Yüzüm canlı, bakımlı görünüyor, hastasıyım o ürünün. Diğer sütler gibi değil...

      Sil
    3. Hazır indirimdeyken bakıyımm ozaman :)

      Sil
  6. Bende denerim canm tavsiyenle :) Sevgiler xx

    YanıtlaSil
  7. 3-4 sene önce severek kullandığım bir üründü.Çift fazlı ürünler arasında ben çok fazla fark göremiyorum :)gözlerimi yakmadığı,yağ butonları çıkarmadığı sürece tabiii. Ben şuanda Neutrogena çift fazlısını kullanıyorum. Loreal ve garniere göre daha az yağlı his bırakıyor. Güzel bir ürün...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bunun bitmesini bekliyorum, başka ürünlere şans vericem. Ama bu üründe yağlı bir yapı yoktu. O yüzden sevdim. :)

      Sil
  8. ben loreal in tmizleyicileri ile nedense bir türlü barışamadım. ya yağlı bir his bırakıyor, ya da gözümü yakıyor :D yazı için teşekkürler yine de <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunda öyle bir sorun yaşamadım. Daha iyileri var elbet, alınmasa da olur. :)

      Sil
  9. Ben nedense sevemiyorum bu çift fazlı ürünleri. Fazla yağlı gibi geliyorlar.

    YanıtlaSil
  10. Ben topicrem makyaj temizleme suyunu çok seviyorum ayrıca Biodermanin tonigini de üzerine uyguluyorum miss :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Topicrem hiç duymadım en kısa zamanda bakıyım teşekkürler canım :)

      Sil
  11. Ben topicrem makyaj temizleme suyunu çok seviyorum ayrıca Biodermanin tonigini de üzerine uyguluyorum miss :)

    YanıtlaSil
  12. ben de seviyorum ama şişe ağzı bir acaip sürekli yandan yandan akıyor boşa gidiyor..

    YanıtlaSil
  13. lorealin üç etkili makyaj temizleme suyunu kullanmıştım ve çok memnun kalmıştım :)Şu sıralar makyaj temizleme konusunda bioderma h2o misel solüsyonu kullanıyorum ve oldukça memnunum . Öneririm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende garnierınkini aldım canım bitince bakıcam teşekkür ederim :)

      Sil

Blogtaki resimler ve yazılar kendime aittir. İzinsiz kopyalanamaz, kaynak gösterilmeden kullanılamaz.
back to top