5 Şubat 2016 Cuma

Avon | Cream Blush and Highligter Duo

Herkese merhabalaar!
İzmir'de hava durumu berbat, bende blog yazmak istedim.
Bugün Avon'un bir tarafı krem allık diğer tarafı highligter olan bu ürününü inceleyelim.

Avon-cream-blush-and-highligter-duo
Avon- Cream Blush and Highligter Duo

8 gr olan bu ürün, Çin'de üretilmiş.
Ambalajı büyük değil, makyaj çantasına sığıyor. Fakat benim sevmediğim ilk özelliği; çok az miktarda olması.

Avon-cream-blush-and-highligter-duo
Avon Cream Blush and Hightligter Duo
Allığın yapısı kremsi. İçinde hafif ışıltılar olmasını sevdim. Yüze uygulandığında çok hoş ve doğal duruyor. Yine sevmediğim bir özelliği; kat kat uygulamak gerekiyor. İlk sürüşte nerdeyse hiç bir sonuç alamadım. Zaten az olduğu için hemen bitecekmiş gibi hissettim. Ben allığı fazla sevdiğim için bana yeterli gelmedi. Ancak yazın kullanabilirim, yüzünüzde varla yok arası duruyor.

Avon-cream-blush-and-highligter-duo
Avon Cream Blush and Hightligter Duo

5-6 kez uygulamama rağmen bu kadar gözüktü.

Avon-cream-blush-and-highligter-duo
Avon Cream Blush and Hightligter Duo

Diğer tarafını çevirdiğinizde highligter görüyorsunuz. Yine yapısı krem.
Ancak ben hiç başarılı bulamadım.

Avon-cream-blush-and-highligter-duo
Avon Cream Blush and Hightligter Duo
Bunu da 5-6 kez uygulamama rağmen böyle sonuç alıyorsunuz.
Resimde biraz daha net gözüküyor fakat; yüzünüze uyguladığınızda hiç yokmuş gibi.
Kalıcılığı desem o da yok.
Açıkçası benden geçerli not alamadı ve bir daha almayı düşünmüyorum.
Fiyatı 10-12 lira civarıydı.

Siz bu ürünü kullandınız mı?
Yorumlarınızı bekliyorum.
Bir daha ki yazıda görüşmek üzere, hoşçakalın! :)

36 yorum:

  1. Açıkçası bu ürünü alıp almama konusunda çok kararsız kalmıştım. Ama iyi ki de almamışım. Aydınlatıcı kısmı pek bir işe yaramıyor gibi. Paylaşımın için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende kararsız kalmıştım. Fiyatı uygun olunca şans vermek istedim. Ama sonuç başarısız malesef :)

      Sil
  2. Avon bu tip ürünlerde çok başarısız...

    YanıtlaSil
  3. Avon bu tip ürünlerde çok başarısız...

    YanıtlaSil
  4. Fiyatı çok uygun ama dediğin gibi çok az duruyor ürün ve üstüne kat kat uygulanması hoş değil. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1-2 kere de 5-6 kere uyguladım ancak o şekilde rengini tam belli etti. Zaten azıcık ürün yapmışlar, bitti biticek :)

      Sil
  5. Allık tarafinin rengi fena değil aslinda ama highlighter tarafı gerçekten de cok islevsiz görünüyor fotoğrafta da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allık fena değil, dediğim gibi yazın çok hoş durur veya doğal makyaj yaparken. Highlighter çok başarısız. Yorumunuz için teşekkürler :)

      Sil
  6. Baya başarısız bir ürünmüş.Allık rengi çok doğal aslında ama pigmentasyonu çok düşük:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım, allığı bende sevdim. Fakat ürün hem az hemde dediğin gibi pigmentasyonu çok kötü.

      Sil
  7. Acaba dediğim ürün.. İyi ki önden okumuşum :) Almamaya karar verdim. Mary lou bana yeter :) Sen bulamadın mı bu arada?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hala daha bulamadım. Böyle uygun fiyatlı buldukça almaya çalışıyorum da hiç biri onun gibi değil malesef. Yardımcı olduysam ne mutlu bana canım :)

      Sil
  8. Işıltılı şeyler nedense bana hiç gitmiyor, güzel günlerde kullanın.:)

    sevgiler

    tolunay

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, bende tam tersine seviyorum. Ama bu ürün çok başarısız. Sevgiler :)

      Sil
  9. tam yaz aylarına uygun bir ürünmüş güel güle kullan :)

    YanıtlaSil
  10. Anladığım kadarıyla pek güzel bir ürün değilmiş...

    YanıtlaSil
  11. Aldığımız bir ürünün performansının kötü olması gerçekten hayal kırıklığı yaratıyor insanda.

    YanıtlaSil
  12. Avon'un kullanıp sevdiğim tek ürünü asansörlü göz kalemleriydi. Bir ürünü alıp kullanamamak ve parasının karşılığını alamamak gerçekten çok kötü... Allık kısmını kullanıp bitirebilirsiniz bence de...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende göz kalemlerini beğeniyorum. Asansörlüyü de kullandım, sevmiştim. Allığı bitiricem zaten. Fiyatı da pek pahalı olmadığı için üzülmüyorum aslında :) Teşekkürler yorumunuz için..

      Sil
  13. ürünü görüp kararsız kalmıştım çok aydınlatıcı oldu çook teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim, yorumunuz için :) Yardımcı olduysam ne mutlu bana :)

      Sil
  14. İyiki böyle güzel bloglar var, kozmetikle hiç ilgilenmezken her konuda bilgileniyorum sayenizde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyiki sizin gibi takipçilerimiz var. Takipçilerimiz olmasa bizde yazı yazmaktan keyif almayız ki. Yorum geldikçe sevinen, hemen yazı yazmak isteyen biri olarak çok teşekkür ediyorum :)

      Sil
  15. hadıya ya bır merakla almak istemiştim iyiki almamışım !!

    YanıtlaSil
  16. Denemedim , çekiliş yapıyorum senide bekliyorum sevgiler.

    YanıtlaSil
  17. blog keşfinden geliyorum canım.takipteyim :)

    YanıtlaSil
  18. blog keşfinden geliyorum canım.takipteyim :)

    YanıtlaSil
  19. Çağla, iyi ki yazdın çünkü bu ürünü pek merak etmiştim! Aslında allığın rengi çok güzelmiş ama hem gramaj az (gerçi bitirilebilir boyutta olması insanı mutlu edebilir), hem de özellikle aydınlatıcı kısmı cidden başarısız görünüyor. Teşekkürler yorum için, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yardımcı olduysam ne mutlu bana çok sevindim canım :)

      Sil

Blogtaki resimler ve yazılar kendime aittir. İzinsiz kopyalanamaz, kaynak gösterilmeden kullanılamaz.
back to top