19 Şubat 2016 Cuma

En Yakın Arkadaşımla Günlük Makyaj ♥

Herkese merhaba,
Ülkemizde yaşanan olaylardan dolayı blog yazmak istemesem de, bugün farklı birşey yapmak istedim. Ürün tanıtmadan, arkadaşıma yaptığım makyajı göstereceğim.
Günlük, hergün kullanılabilcek bir makyaj yaptım, umarım sizde beğenirsiniz.

İlk önce belirtmek istediğim, yüzünde herhangi bir shop yok.

en-yakin-arkadasimla-gunluk-makyaj
En Yakın Arkadaşımla Günlük Makyaj

Yüzünde leke olmasına rağmen,günlük makyaj da her zaman doğallıktan yanayım.
Nemlendirici uyguladıktan sonra, kırmızı lekeler olduğu için CC kremle başladım. Benim elimde tek Avon'un ki vardı.

Daha sonra Rimmel London Wake Me Up Kapatıcısını göz çevresine uyguladım.
Bu kapatıcı ağır olmadığı için sadece aydınlık bir görüntü veriyor, bu yüzden çok seviyorum.
Far için Naked 3 paletini tercih ettim. 
Kris bölgesine kadar palette ki Nooner rengini, göz kapağının tam ortasına da Strange rengini uyguladım. İki renkte nude olduğu için, ışıltılı başka beyaz bir farla üstünden geçtim.

en-yakin-arkadasimla-gunluk-makyaj
En Yakın Arkadaşımla Günlük Makyaj

Eyeliner tercih etmedim, onun yerine Maybelline Colossal Kajal kalemini sürdüm.
Kaş altına, kaş üstüne, burnunun üstüne,dudağının üstüne ve elmacık kemiklerine Mary Lou Manizer'ı uyguladım.
Allık seçimim, The Balm'dan Hot Mama oldu.
Avon Spectra Lash maskarayı sadece üst kirpiklerine uyguladım.
Son olarak dudaklarda ise Xp'nin 103 numaralı mat rujunu tercih ettim.

Günlük makyaj için yeterli olduğunu düşünüyorum.
Arkadaşlarıma makyaj yapmamı daha fazla görmek istiyorsanız yorumlarınızı bekliyorum! :)

Kendime yaptığım günlük makyaja buradan ulaşabilirsiniz.

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, hoşçakalın! :)

24 yorum:

  1. Yine harikalar yaratmışsın 😊

    YanıtlaSil
  2. Çok doğal bir makyaj çok beğendim eline sağlık canım :))

    YanıtlaSil
  3. Güzel tercihler yapmışsın sana çok yakışmış cnm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoğraftaki arkadaşım, teşekkürler :)

      Sil
    2. sana mı yazmışım ben orda :)) off yaşlanıyorum sanırım:) renkleri güzel tercih etmişsin yakışmış dicektim :)) diyemedimmmmm :)

      Sil
    3. Önemli değil :)) Teşekkür ederim yorumunuz için :)

      Sil
  4. Çok doğal ve tatlısın canımcım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoğraftaki ben değilim, arkadaşıma yaptığım makyaj :)

      Sil
  5. Çok güzel olmuş, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. Günlük için ideal bi makyaj olmuş canım. Arkadaşlarına yaptığın makyajların devamını bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
  7. Abartılı olmayan makyaj her zaman güzel duruyor. Eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle size katılıyorum, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  8. Tam günlük makyaj olmuş, çok sade ve hoş. Yalnızca, yanaklardaki kızarıklıkları vurgulamamak adına, acaba allıkta Hot Mama yerine daha nude-kahve bir ton mu kullansaydın diye düşünmeden edemedim :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ani olduğu için bir anda karar verdik. Makyaj çantamda o an ne varsa onu kullandım malesef. Ama haklısınız çok daha iyi olurdu. Yorumunuz için teşekkür ederim :) Sevgiler!

      Sil
  9. ayyy ben tanıyom bu modeliiii du hangi dizideydiiiii dur sen de dizideydin de miii ordan tanışıyonuz eveeet anladııım :)))

    YanıtlaSil

Blogtaki resimler ve yazılar kendime aittir. İzinsiz kopyalanamaz, kaynak gösterilmeden kullanılamaz.
back to top