26 Şubat 2016 Cuma

Garnier | Nem Dengesi Parlama Karşıtı Sorbe

Herkese yeniden merhaba!
Bugün size düzenli olarak kullandığım bu kremden bahsetmek istiyorum.

Garnier-Nem-Dengesi-Parlama-karsiti
Garnier- Nem Dengesi Parlama Karşıtı 

Nemlendiricim bitince internette arayışa girdim. Bir çok bloga baktım. 
En sonunda istediğimi buldum ve Gratis'e gittim. Cildim karmadan yağlıya dönük olduğu için bu ürünü tercih ettim. Cilt temizliğinde de Garnier'ı sevdiğimden gönül rahatlığıyla aldım.

Ürünün vaatleri; 
24 Saat Nemlendirici  parlama karşıtı sorbe benim için uygun mu?
Evet, eğer karmadan yağlıya bir cilde sahipseniz ve cildiniz gün boyu parlamaya karşı savaşmasını sağlayacak ve cilt renginizi eşitleyecek bir günlük bakım ürünü arıyorsanız uygundur.
Farkı nedir?
Garnier'ın yeni nesil 24 saat nemlendirici bakımı cildinizin özel ihtiyaçlarına yönelik bir çok fayda sağlayacak şekilde tasarlanmıştır.
Nasıl etki eder?
*24 saat nemlendirme: Yoğun bitki özlerinden oluşturulmuş, besleyiciler açısından zengin nemlendirici,cildin kaybettiği nemi kazanmasına yardımcı olur. Parlama Karşıtı Sorbe sürekli ve dengeli kullanımda cildin ihtiyacı olan neme kavuşmasını sağlar.
*Cilt ihtiyacına yönelik etki: Yeşil çay özleriyle zenginleştirilmiş nemlendirici ciltte parlamaya karşı etkilidir, cilt rengini eşitler. ve tazelik sağlar.
Krem dokusu yağ içermez, hızlı emilir. Etkili kullanım için sabah akşam yüze uygulanır.

Garnier-Nem-Dengesi-Parlama-karsiti
Garnier Nem Dengesi Parlama Karşıtı Sorbe

Şimdi benim yorumuma gelirsek;
Kapağını açtığım an ki o kokuya bayılıyorum. Çok fresh bir kokusu var. Ama ilk dikkatimi çeken kokusundan ziyade, koruma kabının olmaması. Ürünü aldığınızda başka birinin açıp açmadığını anlayamıyorsunuz. Çünkü açık bir vaziyette geliyor.

Garnier-Nem-Dengesi-Parlama-karsiti
Garnier Nem Dengesi Parlama Karşıtı Sorbe

En büyük vaadi 24 saat nemlendirmek ve cildi yağlandırmamak. Fazlasıyla yerine getiriyor, gün içerisinde cildim istediğim gibi nemliydi ama yağlı gözükmedi.
İlk sürdüğümde cildimde inanılmaz bir parlama yapsa da 5-6 dakika sonra tamamen mat bir görünüm elde ettim.
Cilt rengini eşitler konusunda emin değilim. En azından bende öyle bir sonuç olmadı.
Su bazlı oluşunu ve paraben içermemesini ise çok sevdim.

Garnier-Nem-Dengesi-Parlama-karsiti
Garnier Nem Dengesi Parlama Karşıtı Sorbe

50 ml olan bu ürün, uzun süre gider diye düşünüyorum.
Bende herhangi bir alerji veya sivilce yapmadı.
Cildiniz karma veya yağlıysa bakmanızı öneririm.
Fiyatı: 16 TL 

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, hoşçakalın! :)

36 yorum:

  1. Nemlendirici konusunda hala düzeni tutturmuş değilim :/ Denemekte fayda var nasılsa paraben yokmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öyleydim ama bu ürün cildime yeterli geldi. :)

      Sil
  2. Paraben içermemesi ve diger içermeyen ürünlere göre daha uygun fiyatta olmasi çok cazip.

    YanıtlaSil
  3. Bu ürüne defalarca elim gitti fakat denemekten vazgeçtim şuan aklıma girdin diyebilirim :)

    YanıtlaSil
  4. Bende nemlendirici konusunda kendimce bir düzen oturtamadım :) senin gibi yağlı karma arası hafifte hassas olan cilt yapım var ve her ürünü kullanamıyorum, bir ara deneyeyim bunu :)) teşekkürler canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cilt tipimiz aynıymış ben memnun kaldım umarım sizde beğenirsiniz :)

      Sil
  5. Bu tarz paylaşımlar çok hoşuma gidiyor, kesinlikle tercih konusunda yardımcı oluyor. teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. Garnier'in ürünlerini ben de seviyorum. Kuru ciltlere uygun ürünlerini her yerde bulamıyorum, tek derdim o :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşadığınız yerde kuru ciltli çok var demek ki :))

      Sil
  7. Bende bu ürünü cok severek kullandım ozellikle yazları. Yalniz urunun kutusunun ambalajli kapali olmasi gerekiyor ben ambalajli almıştım oyle satiliyor diye biliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ambalajı kapalı da jelatin yok içerisinde kapağı açtığım an direk krem var. Bir kaç kişiye de sordum onlarda da yokmuş ya da bize denk gelmedi :/

      Sil
  8. Ellerine kollarına sağlık :) Hemen bugün almayı düşünüyorum Allah nasip ederse ^^ Tam benlikmiş :))

    YanıtlaSil
  9. Bende bu serinin karma ciltler için olanı vardı.Düzenli olarak kullanmadım ama bi sevmedim sanki bilmiyorum.. Bir de çok uygun fiyata almıştım bunda bi terslik mi var diye düşünmedim değil :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet fiyatı uygun ama performansını da ben çok sevdim :)

      Sil
  10. Ben garnier ürünlerinden çok memnunum severek kullaniyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok seviyorum bir çok ürünü iyi kozmetik dışında :)

      Sil
  11. Benim cildim de karma krem bulmakta zorlanıyorum. Bu aklımda kalsın, tavsiye için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim yorumunuz için :) Sevgiler!

      Sil
  12. garnıerın cılt urunlerınden hoslanmayan bırıyım aslında bu kremı de bı kac yerde begenılmeyenler bolumunde gormustum acıkcası yaglı bı cıldım de yok loreal skın perfectıon market markalarında en begendıgım oldu ama bıoderma global sebıum super bır krem yakın zamanda gerı donecegım sanırım :)

    ayrıca elıne saglık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu hafif yapılı bir krem. Yaşım daha çok genç olduğu için, bana yeterli geldi. Şuan da iyi anlaşıyoruz. Dediğiniz markaları biliyorum ama hiç kullanmadığım için yorum yapamıycam. Bu bittikten sonra ikisinden birine bakıcam :) Teşekkür ederim! :)

      Sil
    2. Ben teşekkür ederim:)

      Sil
  13. Güzel bir ürüne benziyor:-)

    YanıtlaSil
  14. Aslında yüzümde sadece t bölgem yağlanıyor ama denenebilir sanki:)

    YanıtlaSil
  15. Bende de var bu ürün bi türlü denemek kısmet olmadı bu yazıdan sonra deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  16. Bende de var bu ürün bi türlü denemek kısmet olmadı bu yazıdan sonra deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  17. bu ürünü ilk defa duydum parlama için çözümse denenebilir teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  18. Çok kaliteli ve uygun fiyatlı ürünleri var garnierin:))

    YanıtlaSil

Blogtaki resimler ve yazılar kendime aittir. İzinsiz kopyalanamaz, kaynak gösterilmeden kullanılamaz.
back to top