10 Şubat 2016 Çarşamba

Real Techniques Makyaj Süngeri

Herkese yeniden merhabaa,
Çok fazla uygun fiyatlı makyaj süngeri denemem sonucunda Real Techniques makyaj süngerine de şans vermek istedim.

Real-Techniques-makyaj-sungeri
Real Techniques Makyaj Süngeri

Real Techniques'in fırçalarını hepimiz seviyoruz. Oldukça kaliteli ve yapıları çok güzel. Fiyatları normal de uygun fiyatlı olmadıkları için indirim zamanı kaçırmıyorum.
Bugünde Real Techniques Miracle Complexion Sponge (Makyaj Süngeri) hakkında yorumlarımı sizlerle paylaşıcam.
İlk önce ben kutusunu çok sevdim. Süngerimi yıkadıktan sonra içindeki ambalajını çıkartıp, onun içine yerleştiriyorum. Tam onun şeklinde olduğu için başka yere koymama gerek kalmadı.
Açıkcası süngerde ilgimi çeken ilk nokta; bir tarafının farklı olması. Concealer için ideal olduğunu düşünüyorum.

Real-Techniques-makyaj-sungeri
Real Techniques Makyaj Süngeri
Geniş tarafıyla fondöten,
Sivri tarafıyla göz altına,burun kenarlarına,
Yassı tarafıyla ise göz altlarına ve alnınıza uygulama yapabilirsiniz.

Tampon hareketlerle cildime fondöteni sürüyorum. Fondöteni çok güzel dağıtıp, citle bütünleşmesini sağlıyor.
Fondöten kısmından ziyade ben yassı tarafının da olmasını daha çok sevdim.

Real-Techniques-makyaj-sungeri
Real Techniques Makyaj Süngeri
Her süngerde olduğu gibi ürün emiyor. Concealer uygularken özellikle istediğim sonucu alamadım. 
Sünger, nemli veya kuru da kullanılabiliyor. Ben nemli kullanmanızı tavsiye ederim. Daha doğal bir görünüm sağlıyor. 
Islattıktan sonra çok hafif ve yumuşak olması da dikkatimi çekti. Ayrıca kolay temizleniyor.
Bu süngeri kesinlikle çok sevdim. İndirim zamanı stoklayacaklarım arasında!

Siz bu süngeri kullandınız mı ? 
Yorumlarınızı bekliyorum.
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere,
Hoşçakalın! :)

Bana Ulaşın: Twitter/Snapchat/Instagram: caglagormenoglu

41 yorum:

  1. Çok çok sevdiğim bir sünger :-) ikilisi de çıkacakmış ;-)
    Teşekkürler :-)

    YanıtlaSil
  2. bu süngeri de baya merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  3. alıp almamak arasında kaldığım bir üründü, ama yorumlarından sonra alınacaklar arasına girdi cnm :)

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Bu ürünü bir süre kullandım ama 2 yıkamada yırtılmalar oluştu.

    YanıtlaSil
  6. Benim elim hala Beauty Blender'dan başkasına gitmiyor. Bir-iki kere uygun fiyatlılardan denedim ama istediğim sonucu alamadım. Real Techniques ile ilgili sık sık olumlu yorumlar okuyorum, bir indirim zamanı şans vereceğim sanırım. Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BB nin fiyatı uygun olmadığı için, bir süngere o kadar vermeli miyim karar veremedim. Sadece fırçalar gibi uzun ömürlü değil. Benim işime yarıyor şimdilik :)

      Sil
  7. Sunger kullanmaya alışamadım bir turlu ama gozum siyah beauty blenderda acaba once bunu mu denesem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uygun fiyatlı. Ben bir süngere o kadar para yatırmayı düşünmüyorum. Bence bakabilirsiniz. İndirim zamanı daha uygun fiyata alabilirsiniz :)

      Sil
    2. Cagla aldim senin yuzunden bu sungeri 19 tl ye daha gelmedi kargoda bakalim:))

      Sil
    3. Bekliyorum yorumlarınızı :)

      Sil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Severek kullandığım bir sünger, çoğu zaman elim buna gidiyor. Bir tarafının düz olması çok kullanışlı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle, beni de yassı olması cezbetti. Çok kullanışlı olduğunu düşünüyorum :)

      Sil
  10. Alınacak listemde bende merak ediyorum bu süngeri. İndirimde yakaladığımda alıcam :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. İndirim zamanı çok uygun fiyata geliyor :)

      Sil
  11. Çok kaliteli görünüyor gerçekten, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  12. blog keşif etkinliğinden geliyorum. Takibe aldım sizi. Bana da takibe beklerim.,

    www.nilgunozenaydin.com

    YanıtlaSil
  13. Ben de bugün indirimden aldım. En kısa zamanda paylaşacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirimler güzeldir. Bekliyorum canım yorumlarını :)

      Sil
  14. Sünger kullanmak bana hiç pratik gelmiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bir o kadar pratik görüyorum :) Aslında el alışkanlığı, fırçalar da beni yoruyor mesela :))

      Sil
  15. Çok merak ettim alıp denemek isterim! Güle güle kullanın...

    YanıtlaSil
  16. Bu süngerleri bir türlü kullanamıyorum demekte fayda var :))bloğunuzu takibe aldım bende sizi bekliyorum :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  17. bende bu süngeri çok seviyorum ve benimki ölmek üzere, indirimden tekrar alacağım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok sevdim. İndirimdeyken hemen alın derim :)

      Sil
  18. mrb blog keşif etkinliğinden geliyorum :) takipteyim banada beklerim:P:p havantopu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  19. İndirimde gördüm ama bişey beni durdurdu acaba alsa mıydıım :/ Çok güzel görünüyor canım güle güle kullan ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnun kaldığınız başka bir sünger varsa almayın tabi, sünger arıyosanız şuan indirimde ve uygun fiyata alabilirsiniz. Teşekkür ederim canım :)

      Sil
  20. walla kotonunkını yenı almasam dun gece cosmetıca alısverısımde sans verıcektım ekleyıp kaldırdım sepetten ıyı mı ettkım kotu mu bılemıyorum suan cok kararsız kaldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koton'unkini begenirseniz yorumlarınızı bekliyorum bende gördüm ama elim gitmedi :)

      Sil

Blogtaki resimler ve yazılar kendime aittir. İzinsiz kopyalanamaz, kaynak gösterilmeden kullanılamaz.
back to top